Begynnelsen på slutten

DeletedUser

Guest
Litt usikker på datoene her, men da AriCa ble opprettet den 26. feb så gjorde Elite det klart at de ville headhunte alle gamle Yamato-spillere og AriCa (som dere da noe nedverdigende kalte Yamato 2) som stamme skulle nedkjempes.

Men frem til krigserklæringa den 6. juni var det lite å merke fra Elite. Etter selve erklæringa og frem til dagen i dag, så har Elite vært på en evig nedtur krigsmessig. Denne topper seg nå med Elites fall.

Dere kan si hva dere vil, men det er ingen som tror dere når dere sier at dette er en krig dere ikke har brydd dere om. Sannheten er at dere har brydd dere om denne, men har rett og slett ikke klart å følge opp deres verbale angrep mot Alliansen med ordentlig krigføring. Jeg har en hel avdeling i postkassa som jeg tenkte å benytte i propganda, men nå skifter jeg heller navn på den avdelingen til spam.

Og når det er sagt så er det mange fra alliansen som irriterer seg over at Elite ikke viser sine seiersherrer såpass respekt at de anerkjenner sitt nederlag.. Men jeg er glad dere nekter å innse tapet dere. For da vet jeg at denne krigen har betydd svært mye for dere, og at dere er svært irriterte over å ha falt for stammer og spillere som dere ikke har klart å respektere.
Jeg har flere ganger hatt lyst til og si det og nå føler jeg virkelig det er på sin plass. Er du så forbanna korka at du ikke leser det som blir skrevet?? Jeg har et par plasser gratulert dere med seieren, men jeg føler ikke at dette har vært en kamp, fordi vår side har bydd dere lite motstand. Så får dere internt krangle dere i mellom om det er fordi dere er så gode eller bare at vi suger ræv... Det er ikke poenget. Poenget er at dere står igjen.... Så kall dere seierherrer for alt jeg bryr meg, men ikke kom å si at dere knuste Elite.... For det gjorde dere ikke. Elite knuste Elite, og om vi skal anklages for noe, så er det å ha gått tilbake på det som sto på profilen.... "Elite never quits"
 

DeletedUser

Guest
Det som er morsomt er jo egentlig unnskyldningene i etterkant. "Vi har ikke bydd motstand" osv. Var spent på å se hvordan enkelte arrogante Elite-spillere ville takle et nederlag, og det ble som jeg trodde.. Noen har ære nok til å ta et tap for et tap, mens andre klarer bare ikke dette.

Uansett er det flott at dere fortsetter. Håper det bygges opp noen sterke stammer, slik at denne verdenen kan fortsette å være like interessant. V2 har frem til nå vært den beste serveren synes jeg, og det har jo selvfølgelig en stor ære av.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har flere ganger hatt lyst til og si det og nå føler jeg virkelig det er på sin plass. Er du så forbanna korka at du ikke leser det som blir skrevet?? Jeg har et par plasser gratulert dere med seieren, men jeg føler ikke at dette har vært en kamp, fordi vår side har bydd dere lite motstand. Så får dere internt krangle dere i mellom om det er fordi dere er så gode eller bare at vi suger ræv... Det er ikke poenget. Poenget er at dere står igjen.... Så kall dere seierherrer for alt jeg bryr meg, men ikke kom å si at dere knuste Elite.... For det gjorde dere ikke. Elite knuste Elite, og om vi skal anklages for noe, så er det å ha gått tilbake på det som sto på profilen.... "Elite never quits"

Seks tegn.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ingen problemer med å innrømme nederlag. Det var egentlig det jeg gjorde i forrige posten. Bare at flere er for trangsynte til å se det..... Elite er ikke mer, ergo "vant" dere.

Men ikke si at dere knuste oss, for Elite var ikke knust.... Vi har i denne krigen lidd sviende nederlag. Noe pga inaktive kontoer, men også pga at vi ikke har vært aktive nok....

Men nok en gang. Jeg vil aldri si at vi ble knust. Elite overga seg!!
 

DeletedUser

Guest
Kan dere ikke ta den diskusjonen i ''Elite oppløses'' eller noen andre teamer?
Synes glitter virkelig fortjener en avskjed's topic uten all kranglingen.
 

deisa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Lykke til med v1 glitter. :D
Takk får alt i v2!
Kjempe grei fiende ! :D
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Takker for en fantatisk tid! Må si at du virkelig har holdt ut lenge!
Takk til glitter og Elite for å ha gjort meg såpass stor som jeg er i dag ;)
Mine beste internett minner ligger i Elite, og du må ha lykke til videre :)

Tsss, De ligger i RoEm kjøtthue.


TW er stress i lengden, du har virkleig fortjent en pause :)
Men du spiller vel enda v1..
JaJa.. Have fun.
-Jonas
 
Topp