Begynnelsen på slutten

DeletedUser

Guest
OK. Jaja, det betyr jo egentlig lite. Trist med Elite, men lite er jo egentlig forandret. Skulle noe gå grå, så blir det noe annet..
 

DeletedUser

Guest
er ikke mange aktive spillere i Elite nå, og mange av dei som er aktive har stukket fra stammen... hva tror du skjer nå da shanks ? kommer Arica til og ta inn noen aktive gammle fiender ? kommer -Rome- til og gjøre det ? blir det ny verdenskrig ? Arica mot -Rome- ?
-Rome- er mye mindre stamme en Arica og tror nok dei kommer til og ta inn noen av dei mest aktive og dyktige spillerne i området sitt, kommer Arica til og gjøre det samme ?
 

DeletedUser

Guest
ja -ROME-tar jo fortsatt inn meget små og "udyktige" spillere har jeg sett...de håper vel noen av de skal komme til nytte.
 

DeletedUser

Guest
er ikke mange aktive spillere i Elite nå, og mange av dei som er aktive har stukket fra stammen... hva tror du skjer nå da shanks ? kommer Arica til og ta inn noen aktive gammle fiender ? kommer -Rome- til og gjøre det ? blir det ny verdenskrig ? Arica mot -Rome- ?
-Rome- er mye mindre stamme en Arica og tror nok dei kommer til og ta inn noen av dei mest aktive og dyktige spillerne i området sitt, kommer Arica til og gjøre det samme ?

Jeg synes det blir litt for tidlig å snakke om dette som om Elite allerede var oppløst eller slått. Elite ligger på andreplass for øyeblikket og glitter er fremdeles ikke grå. Så inntil noe nytt virkelig skjer, så er situasjonen uforandret for AriCas vedkommende.

Har ikke fått snakket -Rome- om de siste hendelser i verden 2. Men for AriCas del så er det uaktuelt å ta inn Elitespillere.
 

DeletedUser

Guest
Hva får deg til å tro at -Rome- og Arica skal gå mot hverandre? Selv om det er de to største stammene bortsett fra Elite, ligger det ingen automatikk i at stammene at en av stammene skal svikte sin nærmeste allierte stamme og gå til krig mot den. Med mindre hele Elite går grå, så vil det alltid være stammer og spillere som er våre gamle fiender.
 

DeletedUser

Guest
ja -ROME-tar jo fortsatt inn meget små og "udyktige" spillere har jeg sett...de håper vel noen av de skal komme til nytte.

Noe lignende ble sagt om OliCo også. Men mange har vokst seg store på rimmen nå, og OliCo er nå som en stor og mektig stamme å betrakte.

Men nå spammer vi avskjedsbrevet til glitter, så dette får vi eventuelt ta i en annen tråd :)
 

DeletedUser

Guest
Tusen takk for det du har gitt min hjerteserver Glitter... Husker sammarbiedet med min kjære Yamato. Var strålende så lenge det varte...
 

DeletedUser

Guest
ja -ROME-tar jo fortsatt inn meget små og "udyktige" spillere har jeg sett...de håper vel noen av de skal komme til nytte.

det er sånn -Rome- fungerer:D jeg kom inn sånn for lenge siden og jeg var kjempe stolt av å komme inn i en så stor stamme og jeg lærte mye og lærere fortsatt av samholdet og mangfoldet i -Rome-, og jeg mener at grunnen til at vi er så gode er ledelsens rekrutering av små dårlige spillere som vi lærer opp fra bunnen og da blir de romere resten av sin TWtid:D
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg synes det blir litt for tidlig å snakke om dette som om Elite allerede var oppløst eller slått. Elite ligger på andreplass for øyeblikket og glitter er fremdeles ikke grå. Så inntil noe nytt virkelig skjer, så er situasjonen uforandret for AriCas vedkommende.

Har ikke fått snakket -Rome- om de siste hendelser i verden 2. Men for AriCas del så er det uaktuelt å ta inn Elitespillere.

Du vet at det tar minst en uke før hun blir grå? Og først i dag skulle hun slette konten
 

DeletedUser

Guest
Aiai, welcome to the club :) Jeg har vanskelig med å forstå at du har holdt ut så lenge i den rollen du har hat. Det er tungt, å jeg vet noenlunde hva jeg snakker om. Å si at jeg er imponert er vel bare en underdrivelse :p Elite hadde aldri komt så langt uten deg, og stammen hadde i grunn ikke eksistert uten deg.. hehe ;)



Mvh Xano (tidligere Mithrandir - tidligere baron i elite ;) )
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Eddie, de navnene du nevnte; det var kun tbb og Kracked som gikk ut selv, resten ble kicket.

Når det er sagt så var Kracked full i natt, og han forstår ikke helt hva som har skjedd virker det som...

-Skamper
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Du vet at det tar minst en uke før hun blir grå? Og først i dag skulle hun slette konten

Tar 5 dager bare, men har ikke lyst til at glitter skal forsvinne.
For ser jo ut som elite rakner helt nå.

2-3 spillere som allerede har forlatt elite allerede, skal dem slutte også da.

Trist å miste glitter :(
 

DeletedUser

Guest
De skal ikke nødvendigvis slutte ;)

Trist å miste deg glitter !
Gone miss U <3 ! :(
 

DeletedUser

Guest
praktisk ?

Her kan det kanskje väre på sin plass for elite og forklare hvorfor de som ble kicket -ble det. Sånn at man vet hva som skjer på kartet og om de skal regnes som fiender, dårlige spillere, spioner, dobbelkonto eller hva. Det er vel ikke noe som hindrer Elite rent praktisk og taktisk å gi ut denne informasjon ?
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Her kan det kanskje väre på sin plass for elite og forklare hvorfor de som ble kicket -ble det. Sånn at man vet hva som skjer på kartet og om de skal regnes som fiender, dårlige spillere, spioner, dobbelkonto eller hva. Det er vel ikke noe som hindrer Elite rent praktisk og taktisk å gi ut denne informasjon ?

Tror du elite kommer til å gjøre det?
hakke noen særlig tro på at elite gidder det akkurat.
 

DeletedUser

Guest
"gidder" ? nei det er vel det det står på da -for taktisk og for deres skyld skulle det jo väre bra å "svart-male" disse eller på noen måte gjøre livet surt for dem i spillet, sånn at de ikke blir tatt inn i nye stammer og dermed kanskje kan være en trussel for Elite senere -for det må jo ha vært noe negativt i dette at de forlot/ble sparket fra stammen..
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
hmm sant nok. Men tror ikke elite vil gjøre det.
Pga dem er nok ute av stammen pga ting, kanskje dem er nyutsende spion, hvem veit.
Elite pleier å overraske
 
Topp