Beste øyeblikk så langt på v27

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Siden det er såpass stille på forumet tenkte jeg at vi kan dele noen av favoritt øyeblikene på v27 så langt for å få litt aktivitet. Jeg starter.

Ett av mine favoritt øyeblikk var når jeg cansel snipa et storebror tog med bare 10 sek. igjen :p (Mistet byen rett etter så var egentlig bortkastet men det handlet om å sende en melding.... sier vi)

Eller når SDS bestemte seg for å ha en skype samtale og alle snakket med dialekt. Var ikke en fra Oslo der, så meste parten av samtalen ble brukt på meg som prøvde å forklare hvordan de fra Oslo er mye smartere og teknologiske avanserte mens resten av Norge er primitive i forhold. Ble veldig morsomt over hvor sinte de ble :)

Del gjerne deres favoritt øyeblikk!!
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Hvert sekund jeg ikke er pålogget.

PS: alle som snakker norsk snakker med en eller annen dialekt, også østlendinger.
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Selvfølgelig bare prøvde meg på humor roxor. Beklager det skal ikke gjenta seg.

Begynner folk å bli lei av verden 27?
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
so much hate :(

Mitt beste øyeblikk må vel være når jeg fikk spørsmål om å joine SDS, fikk presentert flere av spillerene der, øynene mine må ha vært som en unge's i en godtebutikk!
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
I Collect må man punge ut til botkassa dersom det blir brukt humor, ja.
#KalouOut
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Bøtene en får i Cllect lyder slik:

Skriver du noe logisk eller smart på off forumet får du 100pp i bot.
Skriver du noe morsomt eller positivt om en annen stamme får du 200pp i bot.
Om du sender angrep på mr.bobil får du 50pp i bot. (Derfor jeg får så lite incs?)
Om du ikke sender angrep på kalep får du 900pp i bot.
Om du ikke er enig i å rekrutere fiende spillere blir det 1500pp i bot og tvangsinnadling.
Om du ikke er enig i å backstabbe allierte får du 5000pp i bot og tvangsinnadling samt tvinges til 2 års pause ifra tw.

-A
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Om du sender angrep på mr.bobil får du 50pp i bot. (Derfor jeg får så lite incs?)
Nei, fordi du er den dårligste, og vi vil ha deg med lengst mulig :)

EDIT: Svakt å legge meg på Bobils nivå, derfor vil jeg meddele at mitt beste v27-øyeblikk var da jeg, Joakim og Jostein satt i fire timer på mic. Småprat, sjakkmesterskap og øl endte med at Jostein klikka på knappen, og selv om gleden var kortvarig, så storkoste vi oss den lille stunden det varte :)

Verdt å nevne at sammarbeidet mellom meg å Ras al Ghul i starten var kanonkjekt. Det å motbevise "hele" offorumet om å bli rimmet av Kreiz i løpet av de første ukene var en meget god følelse, og starten på enda et TW-satsende år..
 
Sist redigert:

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Nei, fordi du er den dårligste, og vi vil ha deg med lengst mulig :)

EDIT: Svakt å legge meg på Bobils nivå, derfor vil jeg meddele at mitt beste v27-øyeblikk var da jeg, Joakim og Jostein satt i fire timer på mic. Småprat, sjakkmesterskap og øl endte med at Jostein klikka på knappen, og selv om gleden var kortvarig, så storkoste vi oss den lille stunden det varte :)

Verdt å nevne at sammarbeidet mellom meg å Ras al Ghul i starten var kanonkjekt. Det å motbevise "hele" offorumet om å bli rimmet av Kreiz i løpet av de første ukene var en meget god følelse, og starten på enda et TW-satsende år..
Må si det var gøy at du og Ras tok Kreiz når han var så cocky over at han skulle ta dere :p
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Kreiz har blitt rimmet ganske mange ganger på V27, når jeg tenker meg om...
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
mitt beste v27-øyeblikk var da jeg, Joakim og Jostein satt i fire timer på mic. Småprat, sjakkmesterskap og øl endte med at Jostein klikka på knappen, og selv om gleden var kortvarig, så storkoste vi oss den lille stunden det varte :)
Er du med å ølle i morgen eller? Eventuelt i dag? Eller en hvilken som helst annen dag, men ikke lørdag, da skal jeg ut. Vi kunne kanskje til og med fått til noe warlight!
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Det var løgn at jeg skal ut på lørdag. Jeg sitter hjemme hver kveld og drikker alene.
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Greit 0 incs på lørdag fra 1000-1400 så du kan gå litt ut, men bare litt
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
og forresten slutt med den jævla ringinga på skype når jeg skal sove!!!!
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Beste minnet på v27 er den dagen jeg har mulighet til å slutte. Vet jeg snakker om framtida nå, men må bare;)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Favorittøyeblikk var vel når vi starta krigen med Cllect og smadra SB i k45 :)
 
Topp