Videresendt, Inno Beste medaljen på verdenen

DeletedUser

Guest
Det har vært et par forsøk på å lage oversikter over de største medaljene, for eksempel Topp 10 Dagens Raner eller den noe mer ambisiøse Hall of Fame for .no.

Disse er hovedsakelig basert på at man ser på de største spillerne, og satser på at man får med seg de største.

Hva med å legge det inn i spillet? Det trenger ikke være mer komplisert enn at de medaljene som er den beste på verdenen (for eksempel største dagens forsvarer) får en stjerne, eller en lite merknad i medaljeteksten.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Støttes! Blir vel mer motiverende for de store spillerne. :)
 

DeletedUser

Guest
Støttes!

Samtidig ville det vært artig med en "Dagens Taper"-medalje også, til den som mister flest byer iløpet av en dag, kan få en medalje i trøstepremie :p
 

DeletedUser

Guest
Støttes!

Samtidig ville det vært artig med en "Dagens Taper"-medalje også, til den som mister flest byer iløpet av en dag, kan få en medalje i trøstepremie :p

Skal denne medaljen gi flagg også? ;)
 

DeletedUser

Guest
Kanskje man burde miste et flagg? haha! På en flaggverden, hvorfor ikke? Trøstepremie er jo kos.
 

DeletedUser

Guest
Bra forslag! Hadde helt glemt min medaljeliste, men den er vel ikke helt riktig nå lenger (får se om jeg redigerer den snart).
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Forslaget er videresendt.

Jeg ba om at det settes inn en stjerne eller en annen slags merknad på de største medaljene på den verden.
 
Topp