Beste spillere

DeletedUser

Guest
At du ikke hadde tid til å være på kontoen er knappest vår skyld? Det fratar heller ikke vår stolthet at stammen din ikke orket å hjelpe til med å støtte den nest største kontoen på v10, og det stiller vel heller AREA i et heller elendig lys at dere ikke orker å støtte opp om deres egne kontoer.

ja har ikke sagt at dere gjorde en dårlig jobb, dere skal ha credz for utholdenheten. er rettet mot area kritikken, hadde de bare sendt litt støtte så hadde ikke kontoen blitt knust.
 

real steel

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
ikkje for å kritisere area spillere men lett å si det hadde bare vært å deffet opp.... AREA her mer odd enn resten av de "store" stammene tilsammen så det sier vel mer om trykket som har vært til tider....
 

DeletedUser

Guest
ikkje for å kritisere area spillere men lett å si det hadde bare vært å deffet opp.... AREA her mer odd enn resten av de "store" stammene tilsammen så det sier vel mer om trykket som har vært til tider....

på den tiden jeg ble angrepet, så var det ikke store trykket mot de andre i area, de fleste ruget på sine egne defftropper i tilfelle det kom angrep. og det blir helt feil når en er i en stamme.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
på den tiden jeg ble angrepet, så var det ikke store trykket mot de andre i area, de fleste ruget på sine egne defftropper i tilfelle det kom angrep. og det blir helt feil når en er i en stamme.

Faktisk så holdt vi gående to operasjoner på sida når du ble angrepet. Resultatet mot deg var nok mest vellykket...
 

DeletedUser

Guest
Faktisk så holdt vi gående to operasjoner på sida når du ble angrepet. Resultatet mot deg var nok mest vellykket...

når jeg var på kontoen så var det ikke vellykket, var når det var kommet inn ny eier at den mistet byer, jeg ga bort kontoen etter at jeg startet på kurs
 
Topp