Beste spillere

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Dette går vel kanskje litt på tiden din på TW og ikke bare V10, men håper det går greit.

Men jeg er ganske nysgjerrig, hvem er de spillerene du har likt best og spille med opp gjennom tidene osv, dere skjønner hva jeg mener.

mine er ialfall Hallios, Hator Travian (usikker på åssen hu skriver navnet sitt) og Mitler her på V10 er utrolig morsom og spille med, grei kar og en god leder, får en godt inntrykk av deg, sjef! :awesome:

Men igjen, hvem er dine spillere du har spilt med gjennom tidene som du har likt veldig godt?
 

DeletedUser

Guest
scoutyy og kenn93x/hakkespetten er to av mine favorittspillere.

kan nevne mange andre også, siden jeg har spilt over en lang periode og møtt mange andre gode spillere. men disse to har jeg hatt et sykt godt samarbeid med.
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
scoutyy og kenn93x/hakkespetten er to av mine favorittspillere.

kan nevne mange andre også, siden jeg har spilt over en lang periode og møtt mange andre gode spillere. men disse to har jeg hatt et sykt godt samarbeid med.

Jaja, man kanke nevne alle, har spilt en stund selv også, men er liksom noen spesielle som sitter et preg da (yes)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Den desidert beste jeg har spilt sammen med må bli Marty fra v5. Sammarbeidet og hatet mellom oss var det som gjorde oss så ufattelig farlige! Begge to med et enormt vinner instinkt, så når vi hadde aksjoner så skulle vi ALLTID slå hverandre.. Og vi fikk resultater av det ! :)


På v10 må det vell kansje bli Are. Det han har fått til med Pok3 er utrolig, ikke det at pok3 ikke var helt utrolig gode før han tok over. Men han løftet oss liksom fra en god stamme til en SUPER stamme.

Thomas er det også alltid morsomt å spille med! læreviljen, gløden, egenskapene og ydmykheten er bare noen av egenskapene denne gutten besitter og gjør det å være i samme stamme som han en fryd!

Kristin har også vært uvurderlig for meg på v10! Aldri nei fra hennes munn om du skulle trenge hjelp, noe jeg har fått flere ganger fra denne dyktige kvinnen, selv på bekosting av hennes egen vekst stiller dette fantastiske mennesket opp med nukes og ferdigheter klar for å hjelpe!

Myh kommer vel kansje også på lista. Hu holder så og si alltid orden, og er viktig for det arbeidet innad i stammen. At hu i tilleg er griserå på slagmarken gjør ikke ting akkurat verre!

Munchern har jeg ikke selv hatt noe sammarbeid med, grunnet plassering o.l Men arbeidet han har gjort er jo helt utrolig.

Min nye dual fortjener vell kansje også å bli nevnt. Vist på flere verdner at han er noe av det beste .no har og by på ! aktiviteten er gjennom taket og finner vell ingenting negativt å si om han enda! Tror det kan bli et forferdelig fantastiskt sammarbeid, og jeg må si jeg føler litt med fiendene våre i tiden etter russetida da kontoen da får 24/7 aktivitet ;)


Kunne egentlig fortsatt lista i det uendelige da det på mange måter er så mange spillere som fortjener å bli nevnt i denne sammenhengen. Men jeg får nesten la det være med disse da de har vært viktigst over tid på v10.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Ingen tvil om at Are er den beste mannlige spilleren på v10. Han er en fantastisk leder og en ekstremt god spiller :)

Myh er den beste kvinnelige spilleren på v10. Hun er et god forbilde og en fantastisk spiller :)

Creedz til begge.

- Heine
 
Sist redigert:

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Enig, men Kristin er vell også meget god da ;-)
de er en perfekt match sammen :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Orginale Scout, min kjære Robert, og Eirin/Kayare er desidert de beste spillerene som har vært på V10..
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Min nye dual fortjener vell kansje også å bli nevnt. Vist på flere verdner at han er noe av det beste .no har og by på ! aktiviteten er gjennom taket og finner vell ingenting negativt å si om han enda! Tror det kan bli et forferdelig fantastiskt sammarbeid, og jeg må si jeg føler litt med fiendene våre i tiden etter russetida da kontoen da får 24/7 aktivitet ;)

Valgt en ny sti å gå på Svein? Trodde du alltid skulle ha med deg en dame jeg :hmm:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Da kathy overtalte meg til å starte på v10, for så å forlate meg så måtte jeg desverre finne en annen vei å gå :/ Desverre :(
 

DeletedUser

Guest
kim(kayare) og vegz er de beste jeg har spillt med på denne verden (kyss)
 

DeletedUser

Guest
Så langt må jeg påstå at King of the Rim er min favoritt på denne verdenen. Han dro mye av lasset (seff med hjelp fra visse andre) da ACB knuste Almighty til alles overaskelse.
 

DeletedUser

Guest
Så langt må jeg påstå at King of the Rim er min favoritt på denne verdenen. Han dro mye av lasset (seff med hjelp fra visse andre) da ACB knuste Almighty til alles overaskelse.

Helt riktig! Men sannelig er du av det beskjedne slaget selv. Du har bidratt rikelig selv til suksessen! Primært som en awesome stammebygger og leder. Om jeg skal oppsummere noen suksessfaktorer som muligens vil bidra til en seier på v10 (i form av spillere):

king of the rim - for utrolig krigslederskap og motivator for "løse kanoner" som...
ekans - en spiller med utrolig konkurranseinstinkt, lynrask adler, nådeløs nuker, og en som tross tidligere erfaringer og taktikker holdt seg trofast til stammen.
Gonzo The Great - En utrolig stammebygger, og leder som legger mye omtanke i hvordan han styrer, uten hensyn til egen konto. Rank gjenspeiler IKKE innsatsen hans!
The Mad Professor - Alexi Lalas og Kriss. Helt absurde folk, som ofte får oss andre til å sette latterdøra på vid vegg med absurde uttalelser. Men som alltid er helt rå på å krige, og motivere andre til det samme. Bidro til å gi oss den gode, gamle Epicki-følelsen sammen med Gonzo og King.
Woodstock - Eller Spekterman som vi kjenner han som. En av oss "gamlekara" som verdsatte en god kamp enten man taper eller vinner. Ærlige skills står det alltid respekt av. Har kjempet både mot og med ham. Foretrekker det siste.
Are - Småkrangler svinner hen når Are leder an. Enkeltbyer er uvesentlige, og Are får alle til å marsjere i samme retning.
Munchlaxxx - En fyr som var irriterende flåkjefta i starten, men som viste seg å være en uslepen diamant! Om han spiller på senere verdener er det bare å se opp!

I tillegg mange flere i ACB som ikke var allverdens til spillere, men som viste seg å vokse stort som spillere i et godt miljø der fokus var å "spille hverandre gode" med gladnuking, boosting og uselvisk støtte av hverandre som ingredienser hele veien.

Her har jeg ikke sagt mye om mange av spillerne i min nye stamme. Men også der er det mye krutt! Men det har andre allerede kommentert, så det lar jeg ligge for nå.

-lilith- (Pål og Rolf)
 

DeletedUser

Guest
Så langt må jeg påstå at King of the Rim er min favoritt på denne verdenen. Han dro mye av lasset (seff med hjelp fra visse andre) da ACB knuste Almighty til alles overaskelse.

er ikke rart kontoen ble knust, når det ikke var noe hjelp og få fra stammen, og jeg startet på kurs, så jeg hadde ikke lengre tid til og være på kontoen, og da var det ingen aktivitet i skole/jobb tiden. og dere i acb(navere) var jo oppe hele nettene og sendte fakes og styr
 

DeletedUser

Guest
At du ikke hadde tid til å være på kontoen er knappest vår skyld? Det fratar heller ikke vår stolthet at stammen din ikke orket å hjelpe til med å støtte den nest største kontoen på v10, og det stiller vel heller AREA i et heller elendig lys at dere ikke orker å støtte opp om deres egne kontoer.
 
Topp