Billy Yard, den allvitende?

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
- Hva er din tw-historie?
Jeg begynte på en litt tilfeldig leting etter et interessant spill som kunne være litt tidsfordriv innimellom. Jeg er som kjent sjef for et passe stort IT-firma og har mye å drive med jobbmessig. Jeg tenker at når hodet er fullt av tanker som går i en retning så må man gjøre noe som bryter helt tvert med de tankene man har jobbet alt for mye med, så da er et spill akkurat det som trengs. Jeg kom helt tilfeldigvis over TW, som til og med var på norsk. Jeg registrerte meg og begynte byggingen av landsby, men etter ca 14 dager med bygging, og ikke noe annet, så tenkte jeg at dette var jo egentlig ikke så spennende. Jeg hadde tenkt å slutte da jeg ble invitert til stammen Frihet. For å gjøre den historien kort så ble jeg nestleder etter 3 dager. Jeg fikk en del erfaring derfra om hvordan stammer fungerte, så etter en stund fant jeg ut at nå hadde jeg vokst fra den stammen. Jeg gikk da ut og stiftet AKDM og fikk med meg espentespen som nestleder.
Vi hadde en eventyrlig fremgang og en av grunnene var nok at vi var heldig med rekrutteringen av de første medlemmene, bl a Lady Ibex og Schmirra. FortNoxer dukket også opp ganske tidlig og var en dyktig hærfører, men ikke noen tilhenger av demokratiet vårt.
AKDM eller Akademikerne, som det egenlig heter, ble bygget med tanke på å rekruttere de som kunne assosiere seg med navnet. Poenget var å lage en stamme med voksne spillere som hadde en skolert bakgrunn og vi kunne samtidig redde dem ut av de mange fjortisstammene som finnes i TW. Nå har jo AKDM også noen yngre spillere, men de har innordnet seg fint og det har vært bra å få til en miks.
På mange måter var det ikke viktig for meg å få mye poeng og mange byer, men å drive med mange andre ting som jeg tross alt også er utdannet til gjennom totalt 25 år på skolebenken. For meg var det veldig fin avveksling å sitte å lage planer, skrive innlegg, arbeide med grunnloven vår og i det hele tatt pønske ut en helt samfunn innenfor de rammene som finnes i TW. Jeg prøvde egentlig å finne ut hvor langt man kan strekke TW opp mot et virkelig samfunn.
Jeg har lært utrolig mye av dette, så jeg skylder en stor takk til TW og alle jeg har truffet her av både mine egne stammefrender og alle dere andre.

- Hvor mye tid brukte du på TW?
Kort fortalt kan jeg si at etter hvert så brukte jeg alt for mye tid på TW. Jeg har ikke nøyaktig oversikt over dette, men blir man hekta så blir man hekta. Det var i alle fall mange timer hver eneste dag.

- Hva er din spillfilosofi?
I TW så er man avhengig av å være i en stamme om man ikke er veldig stor. Med dette som utgangspunkt vet man at når man bygger stammer så må dette være et godt sted å være for den enkelte spiller. Styring av stammer er ikke noe man skal ta lett på for det er veldig mange hensyn å ta og man må ikke glemme at alle medlemmer er unike.

Om man ikke kan ta upopulære avgjørelser så bør man ikke være stammeleder og om du bare kan dele ut ordrer så bør du heller ikke være stammeleder. Å være leder betyr at man ofte står alene når dårlige nyheter skal bringes til torgs, men det må man kunne stå for. Nå er det jo mange forskjellige typer medlemmer som sikkert finner seg i litt av hvert, men jeg er sikker på at mange har sluttet i TW pga dårlig stammeledere og som bare har dårlig erfaring med TW, noe som er synd.

Det er jo ikke for å prøve å rakke ned på de med store ambisjoner og fattige evner jeg sier dette, men det er til alle andre som spiller her. Si fra og ikke finn dere i å ha en rotete leder. Nå er det sikkert mange som stusser litt og tenker: ”Tror han at han er perfekt selv da?”. Det har ingenting med det å gjøre for dette handler om min spillfilosofi og det er ikke bare om meg selv, men også om andre. Jeg mener selv at jeg er i stand til å tolke når jeg får pepper, men de som jeg selv har gitt pepper til har ofte ikke fattet poenget. Heldigvis så er det ikke så mange av dem, men de byr på en ekstra utfordring for meg som leder. For mange er det lett å bare bli forbanna og erklære krig der og da, men det er ikke bestandig at det er så lurt. Det er her gode diplomatiske løsninger er viktige og dette er ting jeg liker godt. Jeg har ved flere anledninger forhandlet fram fred mellom andre stammer, men jeg skal ikke legge skjul på at jeg også har hatt en baktanke med det.
I de store stammene er det gode ledere og det er nok en grunn til at stammene har blitt store.

Et klassisk eksempel innen spillfilosofi kan være om det er dumt eller klokt å binde folk til stammen. Jeg skal ikke si at det ene er mer riktig enn det andre, men AKDM valgte å binde medlemmene på en sånn måte at det skulle en meget god grunn til å forlate stammen, siden vi ikke ønsket å være en mellomstamme. Jeg vet at f.eks. Holmorama synes dette var galt og argumentene hennes var ganske gode. De var såpass gode at jeg faktisk synes det er verdt å vurdere om vi kanskje skulle løst litt på reglene, men ikke så mye at det er fare for gjennomtrekk. Et medlem som ikke trives, og som er i stammen fordi vedkommende vet at om hun/han slutter så blir det automatisk utslettelse, er ikke et medlem å samle på. På den annen side vil en stamme som ikke har noe politikk på dette området alt for ofte våkne opp til melding om at nå har den og den også sluttet. Jeg må jo også nevne at AKDM har sluppet de aller fleste som har spurt på en grei måte.

Allianser synes jeg bør bygges på en sånn måte at de har gjensidige avtaler og ikke at det bare er noe som kommer i stand uten samtaler om innholdet.
IAP synes jeg kan deles i to kategorier: kortsiktige og langsiktige. De kortsiktige kan inngås om man har for mange fiender på en gang. Om man skal opplyse om det er en kortsiktig IAP er jeg ikke så sikker på og dette er litt gambling på hvor gode de andre er. De langsiktige IAPene er slike som kanskje kan gå over til allianser eller kanskje kan utvides ad hoc.

- Utifra din erfaring, hvordan synes du en stamme bør organiseres?
Som sagt så er det mange typer spillere, men det er vanskelig å få til en stamme av ensartede spillere. Organisasjonen bør derfor være tilpasset mange forskjellige interesse- og evnefelt. Stikkordet er aktivisering.
AKDM ble grunnlagt med demokrati som det viktigste fundamentet, men virkeligheten har justert en del på denne oppfatningen. Alle avstemninger viste seg å være vanskelig å få gjennomført og ble upraktisk etter hvert som stammen vokste.
Vi har delt inn stammen i ministerposter, hvor ministrene er baroner og dermed automatisk medlemmer av styret. Styrets leder er presidenten som har dobbeltstemme. Avstemninger nå er det derfor bare styremedlemmer som foretar, men en og annen sak legges fremdeles ut til avstemming.
Vi har mange stillinger som også kan være som rådgiver for ministrene eller visepresidenten og det er ikke lite arbeid som blir nedlagt i disse stillingene også.
Siden AKDM har en temmelig omfattende grunnlov så har vi også opprettet en domstol med tre dommere.
Når det kommer til det praktiske så er det viktig at ledelsen informerer nøyaktig og presist og passer på å holde en takhøyde som tar rom for tolkninger, men ikke feiltolkninger.
Å dele opp med sektorledere eller gruppeledere kan også være et tips.
Jeg har sett stammer som har kjørt ovenifra og ned linje til sine medlemmer og da tenker jeg at en slik iskald stamme kan ingen trives i. Jeg ville aldri bygget en slik stamme, men passer på å la hvert medlem være viktig i praksis.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
- I den store verdenskrigen på v1, hvem tror du går best ut av den? Hva er de ulike stammenes fordeler/ulemper?
Det her kunne blitt en lang analyse, men jeg skal fatte meg i korthet siden det snart er jul. En annen ting er at jeg har jo vært ute en stund og i mellomtiden har det skjedd en del ting jeg ennå ikke har fått oversikt over.
Det går rykter på renegadessiden om at IB ikke spiller aktivt lenger og at mange konti bare er på KV og skal innadles. Dette har ikke jeg oversikt over, men internt på renegadessiden er jo dette rykter og en klar oppkvikker til å stå på. Så om ikke IB klarer å overbevise tilbake om at dette ikke er tilfelle så kan jo dette bli en lang krig. En krig vinnes ikke bare på slagmarken, for propaganda, sann eller usann, virker både oppmuntrende og passiviserende.
Jeg har jo hatt flere konti rundt om i renegadesland og har visst mye om hva som foregår rundt om i V1, men disse opplysningene går 2 måneder tilbake i tid så jeg er ikke oppdatert lenger. Så med denne kunnskapen kan jeg egentlig ikke gjøre annet enn å snakke generelt og det synes jeg ikke at jeg skal gjøre i et så konkret spørsmål.

- Hvordan stiller du deg til IB, Core, TWR og BOL-E?
Dette spørsmålet kunne egentlig vært: Finn en feil.
Det er ingen hemmelighet at jeg har valgt side i krigen og det er alliansen som ikke innbefatter TWR. Jeg for min del har alltid hatt en god tone med både IB, Core og Bol-E. Vi lederne har snakket en del sammen på MSN og det har vært riktig hyggelig. Å gå mer i detalj tror jeg ikke at jeg skal gjøre.

- Det har vært mye rot i AKDM etter at du forlot dem, hvorfor tror du dette har oppstått?
Har det det? Det har ikke jeg hørt.
Jeg vet jo at FortNoxer gikk ut og dannet -IM- og at disse nå er i krig med AKDM. Om jeg hadde blitt så hadde ikke denne krigen kommet i stand og FortNoxer hadde kanskje heller ikke forlatt stammen etter hva jeg har forstått. Jeg synes jo at dette var litt trist da og at dette er en unødvendig krig.

- Hva mener du om krigen som har oppstått mellom AKDM og andre litt mindre stammer og utbrytere som -IM-?
Kort fortalt så synes jeg denne krigen er litt trist siden det er tidligere stammemedlemmer man skal sloss mot. Jeg har jo fått et sammendrag om hvordan denne krigen har kommet i stand, men her må det ha vært litt dårlig kommunikasjon fra den ene eller den andre. Det å gå ut og etablere en ny stamme kan ofte være et risikoprosjekt om man ikke har helt klare avtaler på forhånd. Ofte er det en grunn til at man gikk ut i utgangspunktet og da er risikoen enda større.

- Hvordan tror du at du har påvirket den norske serveren?
Veldig vanskelig å si, men kanskje gråbypolitikken vår har gjort noe med V1. Å ikke skulle ta gråbyer er ikke en ny tanke i TW, men vi gjennomførte totalforbud for oss selv og dette presset vi på andre stammer som drev med gråbyadling.
AKDM’s gråbypolitikk er i utgangspunktet min ide og siden vi håndhevet den så resolutt og kategorisk så var det mange stammer som etter hvert også sluttet seg til gårbyadlingsforbudet.
IB har også i ettertid sagt at de hadde tenkt å gå til krig mot oss, men at forbudet vårt mot å adle gråbyer stoppet denne tanken.
Jeg tror kanskje også at med etableringen av AKDM så har dette påvirket V1 på mer enn en måte. Vi har nok både tent og slukket mange håp for mange spillere.

- Hva er ditt morsomste TW-øyeblikk?
En gang jeg var kontovakt for en liten spiller fra akademiet vårt så ble jeg angrepet av en av hans naboer fra =DS=. Jeg sa at han skulle holde opp med det, men han sa at haha deg knekker jeg lett og lignende uansett hva jeg sa. Så sendte jeg et par angrep på ham fra min egen konto og da han skjønte alvoret så skulle den lille spilleren fra akademiet få både en måneds inntekter og flere byer som erstatning fra =DS=-fyren. Da kan man snakke om opp som en løve og ned som en skinnfell.
Det er vanskelig å gjenfortelle slikt, men det var utrolig komisk der og da.

- Hva er dine beste minner fra v1?
Jeg burde ikke si dette, men det er en god historie og vi har ikke tenkt å gjøre det flere ganger.
Dette er fra når vi slaktet Maxtix (ca 500k poeng) på ca en uke. Maxtix var i ei jente på 18 som var i =D=, men etter at =D= falt tok vi henne inn i AKDM, mest for at vi skulle ha kontroll på henne. Jeg tror kontoen ble overtatt av lillebroren etter hvert.
Det hele begynte med at hun rappet en by jeg holdt på å adle og fordi jeg adlet flere byer samtidig så hadde jeg ikke nok adelsmenn til et tog til denne ene byen. Det ble litt kjefting frem og tilbake, men fordi hun gjorde dette på en så ynkelig måte så bestemte jeg meg for å huske dette til senere. Jeg hadde dessuten brukt mye soldater på å tømme disse byene først, så jeg var uansett nødt til å vente.
Jeg tenkte ikke negativt om Maxtix til å begynne med da hun kom inn i AKDM, men etter hvert så vi at her var det dobbeltspill, med støtte til fienden og en god del andre ureglementerte ting. I tillegg var hun oppkjeftig, skrytende og nedlatende til de andre i stammen så da vi fikk nok sa vi at vi skulle sitte kontovakt for å sjekke ut kontoen hennes. Da sendte vi alle soldatene hennes til å passe på en barbarlandsby på andre siden av V1 og så adlet vi henne ned. Litt dårlig gjort, men et godt minne. Ikke minst alle de rasende meldingene vi fikk var helt ubetalelige.
Moralen her er: Tenk deg om før du adler andres byer på en uærlig måte.

Et annet godt minne var da jeg en gang sendte ut alt på farming så skrev jeg feil adresse og det var til hovedbyen til en forhenværende stor spiller i =D= som het edgeX. Det kosta meg en by, men jeg tok den tilbake. Det var da han allierte seg med osmosis og gikk til storangrep. Senere utslettet jeg osmosis fullstendig, men edgeX rakk dessverre å slutte rett før jeg skulle utslette ham.

- Du er kjent for å være den vise som har svaret på alt i AKDM, har du noe å si til dette?
Klart det. Jeg er utdannet orakel hehe.
Jeg vet ikke helt om jeg bør svare på dette, men jeg kan jo si at jeg er ikke helt ung da og jeg har studert mange forskjellige fag. At jeg er grunder, jobber som daglig leder og bruker å forelese en god del for velutdannede folk har nok også satt sine spor tenker jeg.
Jeg er veldig ydmyk til sånne uttalelser for jeg vet at jeg kan være en stor idiot innimellom jeg også, men morsomt er det om noen virkelig synes det.
 
Sist redigert:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
- Hva skjedde på slutten av din tid i v1?
Jeg var hardt presset av alt arbeidet jeg hadde som president. Jeg har lest mange steder at Lady Ibex gjorde alt arbeidet, men der må jeg korrigere og si at hun gjorde det aller meste av det synlige arbeidet. Hun var jo min høyre hånd og skulle gjøre nettopp det.

Det var nok ingen som så alle de hundrevis av timene jeg hadde lagt ned for stammen med diplomati, korrespondanse, omfattende planer, prat med andre stammeledere og mellomledere, diskusjoner med ministrene om nær sagt alle saker, twistesaker om byer og mange mange andre saker.

Jeg er ikke redd for å brette opp ermene og stå på, men det går en grense for hva som er praktisk mulig å få til. Når jeg måtte ut og reise i over en måned pga jobben med møter og foredrag både sent og tidlig så ga utfallet seg selv: Jeg måtte slutte.

- Begynt pånn igjen?
Jeg skulle bare kikke innom, men så fikk jeg så mange hyggelig henvendelser at plutselig var jeg inne igjen. Denne gangen skal jeg prøve å begrense meg litt, men jeg vet jo hvordan det er når det begynner å storme litt.

- Kommer du til å gå tilbake som President og offisiel leder for AKDM?
ppvest er president nå og jeg kan jo ikke bare komme tilbake og kreve å bli president igjen. Det var heller uansett ikke min intensjon, for det var jeg som sluttet og da måtte jo stammen nødvendigvis reorganiseres. Jeg har imidlertid vært heldig og fått tittelen som Charterpresident og fungerer som diplomat, så jeg er kjempefornøyd.

- Hva tror du skal til for å bli blant de beste i tw? Noen eksempler på slike spillere på v1 synes du?
Å bli best kan jo måles på forskjellige måter. Den ene og mest vanlige måten er poeng. Andre måter er antall byer, motstandere bekjempet både som angriper, forsvarer og totalt.

Men når det er sagt så er det mange jeg er imponert over:
Brann2006 og terhals er bare et par eksempler og man skal ikke glemme ”the dark side” heller med f.eks. Bunnpris og Leon2010. Ellers så er det mange jeg kunne nevnt, men på et tidspunkt så lå lenge Balle Klorin og jeg likt før han plutselig skjøt fart.
Og så har vi jo Lady Ibex da, selvfølgelig. Det er mange spillere som er gode og som enda ikke er blant topp20, men jeg kan jo ikke nevne alle heller.

Det som skal til for å bli en god spiller har med flere forhold å gjøre. Alt for ung alder kan være negativt mot eldre spillere, men 14-15 åringer kan også gjøre det godt, f.eks. mrzhalt for en stund tilbake. Så er tiden man bruker på spillet en viktig faktor, enten ved å sitte lenge eller ved å planlegge hvilke tider man skal sitte der.
Å organisere byene sine i clustere og ha en plan på off og def byer er klart viktig, men for all… plasseringen på kartet har også en del å si og dette er det ofte tilfeldigheter som avgjør.
Andre ting som er viktig er naturligvis å forstå selve spillet og taktikken bak. Selvinnlysende, men alle har faktisk ikke denne evnen.

- Hvilke spillere synes du er mest profilerte i v1 og hva du mener om dem?
Det er så mange som skulle vært nevnt, men nå har jeg snart ikke mer tid til å skrive så jeg får bare ta de jeg kommer på.

Lady Ibex er en profilert spiller som setter fotavtrykk etter seg uansett hvor hun går. Siden jeg kjenner henne så godt så vet jeg at man fort får bakoversveis om det er noe hun ikke liker. Jeg har fått mang en brevbombe fra henne og vi har kranglet som et gammelt ektepar, men vi har alltid kommet til en løsning vi begge kan leve med. Men for all del… mesteparten av posten har bare vært hyggelig og vennskapelig.

Brann2006 står kraftig på for å være på topp. Dette sier noe om hans vilje til å gjøre det godt uansett hva han driver med. Jeg har ikke noe negativt å si selv om jeg har lest at andre kan ha det.

Hamsun er en hyggelig kar og siden vi var på samme alder så fant vi lett tonen.

Carneolt oppfatter jeg som en stø leder som det er lett å forholde seg til.


Glitter er overalt til alle tider. Virker på meg som om hun har oversikten.

Harald Blåtand kjenner jeg som en hyggelig og høflig kar.

Dominus Caligo har et klingende navn og er en hyggelig kar.

Holmorama har jeg pratet en god del med og det har alltid vært utfyllende samtaler
som alltid har vært velfundert.

Thoret er ryddig å prate med og en hyggelig kar.

Oddybear er en grei kar jeg har kjent en god stund.

- Noen spillere du vil takke?
Mange…
Banewolf for at han inviterte meg til Frihet ellers hadde jeg sluttet.
Pelias som var leder i Frihet. Vi hadde mange gode samtaler.
Espentespen som ble med på stiftelsen av AKDM.
Lady Ibex som har vært min høyre hånd, altmuligkvinne og dronning.
Mrzhalt som reddet meg fra utslettelse en gang det var kritisk mot edgeX i =D=.
Brann2006 for alle de gode samtalene og rådene.
Hamsun for at han tok meg inn i varmen og de hyggelige samtalene.
FortNoxer for det gode samarbeidet.
Schmirra (sluttet) for de lange utredningene og det gode diplomatiet.
Kinekt som er en sann venn uansett.
Krull for alle de artighetene du har kommet med.
Eddie the ed for å holde ut i slagene.
Charlemagne for at du alltid har vært så positiv og hjelpsom.
Yngvizz som er en ekte sjelesørger.
Uther Pendragon for alle gode innlegg og ufravikelig troskap.
Alle som har gitt meg farmene sine skylder jeg en takk.
 
Sist redigert:

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bra intervju ;)

Gleder meg til de andre XD

Og Billy, du har hatt en fin innflytelse på V1 :)
 

DeletedUser

Guest
Finfint intervju, skulle ønske du viste mer om -iM--feiden da;)

Welcome back Billy.
 

DeletedUser

Guest
- Det har vært mye rot i AKDM etter at du forlot dem, hvorfor tror du dette har oppstått?
Har det det? Det har ikke jeg hørt.

Jeg måtte dra litt på smilebåndet på denne her.

Ellers som jeg har sagt tidligere, en stor leder, faktisk den største!
 

nimbelwhite

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Endelig et intervju med spilleren jeg mener er den mest profilerte på hele v1.

Dette er virkelig den perfekte leder, alt han mener er så riktig, alt han sier så bra! Billy, vår konge!
 

RustySword

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Maxtix var ALDRI eit 18 år gammel jente!, maxtix var altid ein 14 år gammel gutt :p Han bare skrev det :p

TRU MEG, JEG GÅR PÅ TRINNET HANS :S
 

Billy Yard

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Maxtix var ALDRI eit 18 år gammel jente!, maxtix var altid ein 14 år gammel gutt :p Han bare skrev det :p

Greit det rusty og jeg vet dere kjente hverandre irl. Vi har lest posten til Maxtix og ting tydet på at det hadde vært et spillerskifte, men jeg skal ikke argumentere om dette. Det jeg kanskje burde si noe om er at Maxtix var en egoistspiller av dimensjoner og at han brøt alle lover som finnes i en stamme.

Her er noen eksempler:
Maxtix støttet våre fiender og våre medlemmer mistet mange soldater pga denne støtten.
Maxtix misbrukte sine muligheter når han satt kontovakt og inviterte fienden inn for å lese vårt forum.
Maxtix kom med trussler til både styre og medlemmer.
Maxtix skulle bekjempe AKDM når han skulle inn for domstolen.

I det hele tatt en egoist og ignorant som bare bør fjernes fra TW. Vi tåler utmerket godt at folk bekjemper hverandre her inne, for det er jo et krigsspill, men å bruke falske flagg for å nå sine mål er det ingen som liker.

Vi har hatt endel slike spillere her inne før og har det sikkert fremdeles. Disse spillerne vokser til en viss størrelse og når de viser sitt sanne jeg så blir de utryddet.

Jeg vil si at vi gjorde hele TW en tjeneste når vi fjernet Maxtix, men dette var en engangsforeteelse ovenfor en spiller som var fullstendig uberegnelig både for oss og andre.
 

DeletedUser

Guest
Meget bra

Flott interju og mer enn et klokt ord i innholdet. Meget bra og interessant lesning. :)
 

DeletedUser

Guest
hei,hei :)

Jeg synes at dere i akdm er velddig negative til dem som er 14 år eller mindre, greit at de fleste kansje ikke alltid gjør allt riktig (ingen gjør det), men du må vite at de som er 14 år eller midre også kan spille tw ivertfall litt bra ;)

kansje ikke alle skriver 100% riktig alle orda,men noen lærer når de har supre ledere/lærere :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hei,hei :)

Jeg synes at dere i akdm er velddig negative til dem som er 14 år eller mindre, greit at de fleste kansje ikke alltid gjør allt riktig (ingen gjør det), men du må vite at de som er 14 år eller midre også kan spille tw ivertfall litt bra ;)

kansje ikke alle skriver 100% riktig alle orda,men noen lærer når de har supre ledere/lærere :rolleyes:

hvis dem har supre ledere/lærere, ja.. men hva skjer dersom de har noen med konstant pms? da går det ikke, vettu :eek:
 

DeletedUser

Guest
Fint at du husket at det var jeg som inviterte deg inn i Frihet, men husker du hvem som var leder og nestleder før jeg dro? Vangberg var leder for Frihet før Pelias ble det.
 

DeletedUser

Guest
hei,hei :)

Jeg synes at dere i akdm er velddig negative til dem som er 14 år eller mindre, greit at de fleste kansje ikke alltid gjør allt riktig (ingen gjør det), men du må vite at de som er 14 år eller midre også kan spille tw ivertfall litt bra ;)

kansje ikke alle skriver 100% riktig alle orda,men noen lærer når de har supre ledere/lærere :rolleyes:

Jeg er 14, men fikk bli med i AKDM da jeg var 13 :rolleyes:
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har ikke jeg fått med meg at dette intervjuet har lagt her før nå :eek:

Det er ingen i spillet jeg respekterer så høyt som deg Billy. Jeg var mighty pleased med min avgjørelse om å joine AKDM og ha deg som leder. Og i ca samme sekund forlot du spillet - men jeg oppdaget ikke at du hadde forlatt spillet før jeg joinet (jeg var inne i en svimete periode og hele IB irritasjonen tok all oppmerksomhet).

Godt å se at du er tilbake. Håper du blir her en stund. Jeg skal følge med om dere letter på reglene i forhold til å forlate stammen. Jeg er heller ikke for gjennomtrekk - men tror på at der finnes andre måter å unngå gjennomtrekk enn strenge regler ;)
 

Sosser

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Billy vet virkelig hva han gjør. Han er nå blitt visepresident i FoX og gjør en kjempe jobb. Det er nesten magisk å se at folk begyner å respektere oss siden billy er med i stammen 0o

Uansett er jeg stolt av å være med deg billy ;D
 
Topp