BIRKI oppløst!

DeletedUser

Guest
Jeg tror nok leenok valgte riktig beslutning. I tillegg til å svekke ELITEs (urettferdige :p) sak , kastet han også UGV opp 1 plass på rankingen. En strålende beslutning!
 

DeletedUser

Guest
Det ble noen varianter der...
Visse sluttet helt: Leenok, RAF (Knallis ?)
Mange gikk til Elite
Noen til Roem, Sad.
Endel startet nye stammer RiB, EVO og .no
Noen er fortsatt uten stamme..og usikkert om de fortsetetr (RadioGlobus m.fl)
 

DeletedUser

Guest
Jepp, ser det nå. Litt synd om det skal bli sånn da. Likevel må jeg si at det var hyggelig å se leenoks byer i nabolaget plutselig bli grå. :)
 

DeletedUser

Guest
"Elite" som klaget på AriCa... hahahaha.... Det er noe som heter å feie for egen dør, før man feier for andres..

Vet ikke hvem som har tatt inn to tidligere allierte stammer jeg???
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fredrick...

Hva er det med pubertale kommentarer om dagen? Har ikke sett makan til oppgult fra den kanten de siste 2 dagene...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
BIRKI er oppløst. Hvordan tror folk nordområdene er nå i forhold til hva de var før? Mer splitt på grunn av folk har spedt seg litt rundt i stammer eller stekere fordi de fleste har gått til alliansens hovedutfordrer Elite?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Klager på andre spillere
For å rapportere brudd på regler på andrre spillere relatert til spill hendelser vennligst bruk support systemet. Vennligst ikke lag klage tråder i forumet. Alle referanse til spill relaterte utestengelser, diskusjoner rundt utestengelser eller juks er forbudt. Teamet til Tribal Wars skal opptre diskre til enhver tid for å opprettholde anonymitet og vi forventer at spillere gjør det samme. Dette gjelder både forum moderatorer samt spill relaterte moderatorer.

Hold dere til topic er dere snill.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
BIRKI er oppløst. Hvordan tror folk nordområdene er nå i forhold til hva de var før? Mer splitt på grunn av folk har spedt seg litt rundt i stammer eller stekere fordi de fleste har gått til alliansens hovedutfordrer Elite?

er litt usikker på hva jeg skal si på dette spørsmålet. nå kjenner jo jeg til de fleste av BIRKI-medlemmene. men saken er at de fleste av medlememn der hadde vært med siden tidenes morgen. og jeg har en misstanke om at de største medlemene var/er "mett".
de gjorde ikke alt for mye av seg i krigen, i alle fall.
så om de nye medlemmene har styrket ELITE, gjenstår og finne ut av.
i mine øyne er det faktisk noen av de nye som kom inn som har det største potensiale. tenker da spesielt på Tempelridder og Power Cat.
Eddie er også en spiller som kan forrandre dagen til hvem som helst. er også en flink "sheriff" som har en, nærmest skummel, oversikt på ting og tang.

men alt i alt tror jeg ikke at det blir noe lettere for -ROME- og ekspandere for langt nordover. det er jo enda noen spillere der oppover som kan bite godt fra seg, når og om de vil.
 
Topp