BIRKI oppløst!

DeletedUser

Guest
Da har BIRKI blitt oppløst.. Spennende å se hva som skjer her fremover.

Noen som har litt info om hva som har skjedd her?
 

DeletedUser

Guest
leenok i dag klokken 12:41
Vil med dette takke dere alle for tiden i BIRKI samt tillit dere har vist ved å joine BIRKI.

Dere har alle bidratt og de fleste på en positiv måte. Som stammeleder har det blitt for mye arbeid og ansvar etter som stammen har vokst.
Kan vel si at utviklingen har tatt en retning fra glede til jobb og da uten bidrag fra TW eller det offentlige. Følte meg til tider mer som sosialarbeider for en håndfull sjeler med tilpassing vaskligheter og umodenhet.

Totalt sett har det vært lærerikt og interessant tid som stammeleder i BIRKI, men som sakt har tiden kommet til å ta opp igjen et ”normalt liv” utenfor TW.

Kanskje vi ses igjen, ingen vet om jeg kanskje starter opp igjen med et nytt navn, men jobben som stammeleder kommer jeg helt sikkert ikke til å ville påta meg en gang til.

Kommer i første omgang til å oppløse stammen, før jeg oppløser meg selv til grått.

Takk til alle sammen og de aller fleste av dere i BIRKI har det vært en opplevelse å bli kjent med. Spesiell takk til alle dere i ledelsen!

Mvh
Leenok

PS!
Kan vel konkludere med at jeg fikk det ekstra dyttet i natt til å få ”det ene benet på utsiden” av TW, da krigen gikk fra kartet til manipulering i forumet, for Romerne til ikke å tape krigen på en redelig måte.
 

DeletedUser

Guest
Vil med dette også takke Leenok for en fin tid i Birki, og må gi han honnør for arbeidet han har lagt i stammen. Jeg er stolt av å ha vært endel av birki og det håper jeg alle mine tidligere stammemedlemmer også er. Vi får se hva som skjer med oss andre også nå, kanskje hele birki skal bli grå?

Mvh Magnussh - Lokalherre i K33
 

DeletedUser

Guest
Nå skal vel arica og -rome- masse rekrutere Birki medlemmer til krigen mot elite
 

DeletedUser

Guest
Vil takke BIRKI for en fin krig med en haug av hyggelig medlemmer som det går an å snakke med selv om man er i krig. BIRKI var en fin stamme med en bra ledelse, men leenok har jeg lite til overs for. En juksende kvalm spiller.

Tipper RoEm og Elite tar inn mange av dere, så da blir det vel sannsynligvis krig i området uansett.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
vil takke BIRKI for en god krig:D

skuffet over leenok og hans ledemåte :D

Elite og RoEm kommer nok til å masserekrutere ihvertfall:D
 

DeletedUser

Guest
Handsome sa:
Vil takke BIRKI for en fin krig med en haug av hyggelig medlemmer som det går an å snakke med selv om man er i krig. BIRKI var en fin stamme med en bra ledelse, men leenok har jeg lite til overs for. En juksende kvalm spiller.

Tipper RoEm og Elite tar inn mange av dere, så da blir det vel sannsynligvis krig i området uansett.


100% enig i alt der!

runinter
__________________
 

DeletedUser

Guest
Masserekruttering! :D:D:D

Førstemann til mølla får den største biten av kaka! ;)

Eller kanskje det dukker opp en ny "elite" stamme? :)
Ikke Elite, men ELITE stamme.. Hvis du skjønner hva jeg mener.. :eek:)
 

DeletedUser

Guest
Masserekruttering! :D:D:D

Førstemann til mølla får den største biten av kaka! ;)

Eller kanskje det dukker opp en ny "elite" stamme? :)
Ikke Elite, men ELITE stamme.. Hvis du skjønner hva jeg mener.. :eek:)

Er ikke dere i AriCa elite nok, Aremoric..?
 

DeletedUser

Guest
ja hej då Birki.
Det var vel en grei nok stamme -men for mange sovende medlemmer...og deler av ledelsen var nok litt redde for å miste sin makt eller dele med seg av den, så det var flere av oss som mistet motet litt noen ganger over at man skulle väre i en stamme som virket väre til mest for ledelsen og ikke alle medlemmer av og til..Mange flinke, og mye stötte og engasjement, men -ja sorry, men bare det å opplöse stammen var litt rart egentlig -for man eier vel ikke en stamme ?
Som i LAW der avgikk jeg som Konge osv osv..man MÅ ikke väre leder og den som styrer bare for at man startet stammen.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg sier bare; takk Leenok:)!

-Rome- kunne ha fått flere medlemmer, men de måtte ta å diskutere eks. BIRKI spiller politikken, så jeg fikk ikke svar før 4-5t. etter oppløsningen imens Elite hadde jeg etter 15.min...

Derfor ble det nok Elite;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg sier bare; takk Leenok:)!

-Rome- kunne ha fått flere medlemmer, men de måtte ta å diskutere eks. BIRKI spiller politikken, så jeg fikk ikke svar før 4-5t. etter oppløsningen imens Elite hadde jeg etter 15.min...

Derfor ble det nok Elite;)

vi kan jo ikke ta inn så mange flere nå da blir det ikke noe motstand igjen:D
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
"Hovmod står for fall"
Etter "Faderen" skrevet at Bjørnstjerne Bjørnson...

Du, Runinter sa at det var fult mulig for meg å komme inn i -Rome-, men jeg ombestemte meg da Elite var så hyggelig, og viste seg å ha et godt forum o.l som jeg vet er bedre en romernes sitt (ja jeg har sett litt...)

-Skamper
 

DeletedUser

Guest
"Hovmod står for fall"
Etter "Faderen" skrevet at Bjørnstjerne Bjørnson...

Du, Runinter sa at det var fult mulig for meg å komme inn i -Rome-, men jeg ombestemte meg da Elite var så hyggelig, og viste seg å ha et godt forum o.l som jeg vet er bedre en romernes sitt (ja jeg har sett litt...)

-Skamper

jeg er ikke leder i -Rome- så jeg vet ikke hvem som får og ikke får komme inn men er faktisk non som har kontakta meg om å komme inn i stammen vår for i BIRKI var det bare noobs:D

og selv om vi har et så "dårlig" forum så eier vi Elite fortsatt:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes det er morsomt at det er akkurat forumet vårt som skal ha noe å si, når det faktisk var forumet til BIRKI som ødela mye for dem, og til slutt fikk det til å klikke for leenok. At vårt forum ikke er så informativt betyr vel bare det at det er lite å hente for Elite og andre fiender der inne, så det er mer en fordel enn en bakdel.
 

DeletedUser

Guest
jeg er ikke leder i -Rome- så jeg vet ikke hvem som får og ikke får komme inn men er faktisk non som har kontakta meg om å komme inn i stammen vår for i BIRKI var det bare noobs:D

og selv om vi har et så "dårlig" forum så eier vi Elite fortsatt:rolleyes:


Ja bond.94 alle i Birki er noobs, alle er jævelig dårlige spillere.
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg er ikke leder i -Rome- så jeg vet ikke hvem som får og ikke får komme inn men er faktisk non som har kontakta meg om å komme inn i stammen vår for i BIRKI var det bare noobs:D

og selv om vi har et så "dårlig" forum så eier vi Elite fortsatt:rolleyes:

Dude? Om Birki kunn er n00bs så er jo dere mer n00b? De tok liksom byer av dere
 

DeletedUser

Guest
Håper inderleg at Birki klarte å ta nokre få ja, den ser eg! :D
 
Topp