Blir BOL alene mot resten?

Blir BOL alene mot resten på V1?

  • ja

    Stemmer: 28 46,7%
  • nei

    Stemmer: 16 26,7%
  • kanskje

    Stemmer: 16 26,7%

  • Totalt antall stemmer
    60

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Fin p&p paalodin. Men jeg trur du må jobbe litt hardere om du skal få BOL til å stå alene.
RNG, HFO og BOL vet at de kan ikke vinne om de skulle gå i mot hverandre. Så om hatet dem i mellom er sterkere enn håpet om å slå ut WIC gjenstår å se.
De kan rett og slett ikke holde på slik som de gjør nå. Greit nok at det er 3 sterke personligheter som leder de 3 stammene, men de burde da kunne komme med noen kompremisser og få ordnet opp i sine uenigheter.

Men om det nå bryter ut en krig mellom RNG og BOL, vil det ikke ta lange tiden før RNG knekker helt sammen. De sliter nok som det er mot WIC, og om de attpåtil skal måtte forsvare seg mot BOL, ja utfallet sier seg selv. Vil da HFO velge å holde seg hos sin allierte, som ligger helt på andre siden av verden? 3 Kløveren sin eksistens er på kanten av stupet nå :p
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Fin p&p paalodin. Men jeg trur du må jobbe litt hardere om du skal få BOL til å stå alene.
RNG, HFO og BOL vet at de kan ikke vinne om de skulle gå i mot hverandre. Så om hatet dem i mellom er sterkere enn håpet om å slå ut WIC gjenstår å se.
De kan rett og slett ikke holde på slik som de gjør nå. Greit nok at det er 3 sterke personligheter som leder de 3 stammene, men de burde da kunne komme med noen kompremisser og få ordnet opp i sine uenigheter.

Men om det nå bryter ut en krig mellom RNG og BOL, vil det ikke ta lange tiden før RNG knekker helt sammen. De sliter nok som det er mot WIC, og om de attpåtil skal måtte forsvare seg mot BOL, ja utfallet sier seg selv. Vil da HFO velge å holde seg hos sin allierte, som ligger helt på andre siden av verden? 3 Kløveren sin eksistens er på kanten av stupet nå :p

Jeg er totalt uenig i din beskrivelse av hva som kan skje ved en krig, du har som mange andre altfor store tanker om bol. Bol er en skute som synker fort, innaktiviteten der er enorm. gråbyadling er alt de klarer. Rng hadde knust bol lett, jeg spiller på v1 og har kriget med dem begg i 2 år, jeg vet godt styrker og svakheter hos begge stammene. Rng er overlegne bol anyday.
 

DeletedUser

Guest
Rng har flere sterke spillere mot bol en de har mot wic, det som har gjort at de har tapt så voldtsomt i Nord er fullstendig mangel på noe som kalles organisering og erfaring (med unntak av et par som måtte tas bort med makt og blodslit). rng vs bol ville som paal sier ville rng gått av med seieren.
 

DeletedUser

Guest
Godt å se at derer prøver å dra opp moralen til oss i RNG ved å lyge ;)
Ærlghet varer lengst, er ikke det noe?

Dog, så er det ett poeng i det dere sier men please, vær mere realistiske enn det dere er nå ;)
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
rng in my heart .

tror faktisk rng kunne greid det bra om dem har fått noen nye spillere på kontoen i rng, på d største fordi det er gode når det vil
Men som sakt har rng sine svak heter at ikke alle takler ince dessverre :/
Men har troa på enn artig verden om litt her.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Godt å se at derer prøver å dra opp moralen til oss i RNG ved å lyge ;)
Ærlghet varer lengst, er ikke det noe?

Dog, så er det ett poeng i det dere sier men please, vær mere realistiske enn det dere er nå ;)

Det er min ærlige oppfattning av styrke forholdet, jeg kriger daglig med bol og har også godt kjennskap til dere, min klare oppfattning er at bol burde frykte dere og klappe igjen.
 

kronk Master

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Merkelige greier;)

Kan ikke dy meg selv om jeg har lagt opp.

Har lest mye her nå og rart å se så mange meninger fra alle kanter. Jeg vil si til bol og ledere/spillere der at en krig vil være en katastrofe for BOL.

Hfo-Rng-Wic vil stå på samme side i et slikt scenario og jeg kjenner de fleste meget godt og kan underskrive på at dere ville slite. Slå det fra dere og la denne saken blø seg ferdig uten å lage noe mer styr. Nå i påsken er jo budskapet på fjellet at man skal snu i tide. Kanskje noe å tenke på?

Ingen bør være i tvil hvem jeg holder med i denne saken. Capitan er en meget kunnskapsrik spiller med en aktivitet bare grimen kunne måle seg med. Hun tagget alle angrep når hun hadde 15000 av de. !!! Det hadde ikke jeg gjort. hehe.. Men det jeg vil frem til er at dere burde se det positive i spillere som egentlig har samme mål som dere. Men dere lar enkeltsaker spille en alt for stor rolle her nå og det er et alt for ensidig perspektiv i denne saken. Thomas som (var) på op kunne erte på seg en gråstein og gjorde stunt i rng som ingen andre enn cap hadde tålt. Det at han brøt regler noen ganger i Bol er ingenting mot hva vi aksepterte i RNG. Jeg sier dere burde legge dere flate i denne saken og si at dette var dumt. Men vi går videre og vi skal skape et bedre samarbeid fremover med både Rng og Hfo. La ting ligge og gå videre er min oppfordring til dere alle.

Husk at cap og rng led stort i Burn saken som var utbrytere som ville Bol til livs. Cap kjempet og led mest av alle spillere i den saken og det glemmer dere vist. Hadde det ikke vært for henne hadde IB-Rng vært ally og kjempet sammen mot dere den gangen. Jeg vet hvor mye arbeid hun la ned for å unngå dette og vil at dere har det i minne når dere går til angrep på henne personlig. Hun har jaggu måtte tåle mye og har slett ikke fortjent all denne hetsen hun får. Ingen jeg respekterer mer en henne her inne.

Og hvis dere skulle gå til krig mot Rng skal jeg jaggu begynne å spille igjen. Da skal jeg være ved cap sin side og jeg skal forsvare henne til det siste. Så hvis det skjer så har de fleste skypen min hvor jeg kan kontaktes hvis dere har en ledig storkonto;)

-Kronk Master

Alltid Blid jeg
 

DeletedUser

Guest
Husk at cap og rng led stort i Burn saken som var utbrytere som ville Bol til livs. Cap kjempet og led mest av alle spillere i den saken og det glemmer dere vist. Hadde det ikke vært for henne hadde IB-Rng vært ally og kjempet sammen mot dere den gangen. Jeg vet hvor mye arbeid hun la ned for å unngå dette og vil at dere har det i minne når dere går til angrep på henne personlig. Hun har jaggu måtte tåle mye og har slett ikke fortjent all denne hetsen hun får. Ingen jeg respekterer mer en henne her inne.

Og hvis dere skulle gå til krig mot Rng skal jeg jaggu begynne å spille igjen. Da skal jeg være ved cap sin side og jeg skal forsvare henne til det siste. Så hvis det skjer så har de fleste skypen min hvor jeg kan kontaktes hvis dere har en ledig storkonto;)

-Kronk Master

Alltid Blid jeg

Haha... klarer ikke helt la være jeg heller Kronk, selv om jeg også har lagt opp.

Du framstiller dama som en helgen som ikke har gjort en feil siden hun startet med dette rabbelet vi kaller TW. Det vet vel du og jeg ikke er helt sant.
Cap anklager til stadighet BOL ledelsen for alltid å være egoistiske og aldri har gjort noe for noen andre enn sine egne. Hver gang hun kom med de kommentarene mens jeg spilte så tenkte jeg på at det nærmest er utrolig så historieløse noen blir innimellom. For hun av alle burde vite hvem som reddet rævva hennes den gangen hun virkelig kjørte hodet inn i løvens (teamets) gap.

Det burde hun tenke på neste gang hun angriper alt og alle som ikke nødvendigvis har inntatt hennes synspunkter på alt.

Spiralis

Særs avslappet i forhold til alt dramaet på v1
 

DeletedUser

Guest
Haha... klarer ikke helt la være jeg heller Kronk, selv om jeg også har lagt opp.

Du framstiller dama som en helgen som ikke har gjort en feil siden hun startet med dette rabbelet vi kaller TW. Det vet vel du og jeg ikke er helt sant.
Cap anklager til stadighet BOL ledelsen for alltid å være egoistiske og aldri har gjort noe for noen andre enn sine egne. Hver gang hun kom med de kommentarene mens jeg spilte så tenkte jeg på at det nærmest er utrolig så historieløse noen blir innimellom. For hun av alle burde vite hvem som reddet rævva hennes den gangen hun virkelig kjørte hodet inn i løvens (teamets) gap.

Det burde hun tenke på neste gang hun angriper alt og alle som ikke nødvendigvis har inntatt hennes synspunkter på alt.

Spiralis

Særs avslappet i forhold til alt dramaet på v1

Med den siste tids hendelser i bakhodet, så muligens hun har ett poeng?
 

kronk Master

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Haha... klarer ikke helt la være jeg heller Kronk, selv om jeg også har lagt opp.

Du framstiller dama som en helgen som ikke har gjort en feil siden hun startet med dette rabbelet vi kaller TW. Det vet vel du og jeg ikke er helt sant.
Cap anklager til stadighet BOL ledelsen for alltid å være egoistiske og aldri har gjort noe for noen andre enn sine egne. Hver gang hun kom med de kommentarene mens jeg spilte så tenkte jeg på at det nærmest er utrolig så historieløse noen blir innimellom. For hun av alle burde vite hvem som reddet rævva hennes den gangen hun virkelig kjørte hodet inn i løvens (teamets) gap.

Det burde hun tenke på neste gang hun angriper alt og alle som ikke nødvendigvis har inntatt hennes synspunkter på alt.

Spiralis

Særs avslappet i forhold til alt dramaet på v1

Jeg har ikke fremstilt cap som en helgen;) Men sier bare at det blir for ensidig! Det er ikke en person som skal angripes her og det må gå an å se det fra andre sider en bol`s. Jeg vet hva hun står for og jeg kan garantere at hun er meget oppgitt over at det blir personlig alt hun sier og gjør. Det er en samlet ledelse i Rng og nå også Hfo som er kritiske til hvordan tidligere venner blir håndtert. Isteden for å holde seg til sak så går det i personalangrep. Hva godt kommer det ut av det.

Et lite tips til dere alle;) Hvis du gjør noe som ikke fungerer! Så slutt med det.


Det nytter ikke å fortsette med den innstillingen som blir fremvist nå ihvertfall. Det kan vi vel være enige i;)

- Kronk Master

Alltid blid jeg
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Oh oh, kom tilbake Kronk. Du er sårt savnet! V1 har en særdeles stor mangel på personer som deg.

+ for innleggene dine :).
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke fremstilt cap som en helgen;) Men sier bare at det blir for ensidig! Det er ikke en person som skal angripes her og det må gå an å se det fra andre sider en bol`s. Jeg vet hva hun står for og jeg kan garantere at hun er meget oppgitt over at det blir personlig alt hun sier og gjør. Det er en samlet ledelse i Rng og nå også Hfo som er kritiske til hvordan tidligere venner blir håndtert. Isteden for å holde seg til sak så går det i personalangrep. Hva godt kommer det ut av det.

Et lite tips til dere alle;) Hvis du gjør noe som ikke fungerer! Så slutt med det.


Det nytter ikke å fortsette med den innstillingen som blir fremvist nå ihvertfall. Det kan vi vel være enige i;)

- Kronk Master

Alltid blid jeg
For å være helt ærlig så bryr det meg ikke så mye lenger hva hun gjør og ikke gjør. En del av det som gjorde at jeg sluttet var forholdet mellom BOL og RNG. Det ble direkte demotiverende å sitte å krangle uke og uke inn. Og jeg vet jeg skrev en plass at det selvsagt ikke bare var RNG som var problemet. BOL sliter like mye med å svelge sine kameler.

Husker våre samtaler som veldig konstruktive (de var kanskje ikke det, men du var i allefall behagelig å diskutere med), og derfor er det kanskje litt ironisk at begge har gitt seg i sine respektive ledelser :p
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Jeg har ikke fremstilt cap som en helgen;) Men sier bare at det blir for ensidig! Det er ikke en person som skal angripes her og det må gå an å se det fra andre sider en bol`s. Jeg vet hva hun står for og jeg kan garantere at hun er meget oppgitt over at det blir personlig alt hun sier og gjør. Det er en samlet ledelse i Rng og nå også Hfo som er kritiske til hvordan tidligere venner blir håndtert. Isteden for å holde seg til sak så går det i personalangrep. Hva godt kommer det ut av det.

Et lite tips til dere alle;) Hvis du gjør noe som ikke fungerer! Så slutt med det.


Det nytter ikke å fortsette med den innstillingen som blir fremvist nå ihvertfall. Det kan vi vel være enige i;)

- Kronk Master

Alltid blid jeg

Tilbake til deg kronk! :) Dåkk bør vel egentlig holde munnen godt lukka når det gjelder å gå til personangrep på ledere? :) Kossen er det dåkk framstiller glitter over i RNG!? :) For om det er det same som vert sagt som det eg har fått med meg, så har dåkk igrunnen ingen ting å klage over i denne saken her ! ;)
 

DeletedUser

Guest
Tilbake til deg kronk! :) Dåkk bør vel egentlig holde munnen godt lukka når det gjelder å gå til personangrep på ledere? :) Kossen er det dåkk framstiller glitter over i RNG!? :) For om det er det same som vert sagt som det eg har fått med meg, så har dåkk igrunnen ingen ting å klage over i denne saken her ! ;)

[SPOIL]
wouldnt-say-142.jpg
[/SPOIL]
 

kronk Master

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Tilbake til deg kronk! :) Dåkk bør vel egentlig holde munnen godt lukka når det gjelder å gå til personangrep på ledere? :) Kossen er det dåkk framstiller glitter over i RNG!? :) For om det er det same som vert sagt som det eg har fått med meg, så har dåkk igrunnen ingen ting å klage over i denne saken her ! ;)

Nå vil jeg bare si at det var Glitter som startet dette ballet med sin blogg hvor hun flyttet sitt fokus fra løsningsorjentert kommunikasjon til oppvask i full offentlighet. Også Scar hev seg på denne offentlige uthengingen av rng både i blogg og offentlig forum. Dere som kjenner meg vet at jeg holder meg til sak og sjelden sier noe negativt om enkeltspillere. Jeg er opptatt av integritet og at personer holder en viss etisk standard i så henseende. Dette har ikke vært tilfelle i denne tvisten med Bol og Rng. Det var Bol som avsluttet allyen og som ikke var interessert i samarbeid mer. Cap har hele tiden stått på samme sted og har vært prinsippfast i sine meninger. Med støtte fra alle vi som var i ledelsen sammen med henne. Jeg var også hertug sammen med henne og vi i sammen tok avgjørelser i plenum med resten av ledelsen. Så det er ikke på sin plass å legge hele ansvaret for dette på henne eller å kaste all frustrasjon den veien. Her er det dårlig dømmekraft fra flere personer som resulterer i underholdning for alle på norsk server.

Som MD pleier å si! Frem med popcornet;) Jeg syntes dette har blitt en personforfølging og at mange hiver seg på uten egentlig å se helheten her. Ingen er perfekte og feil blir gjort. Dumme avgjørelser blir tatt impulsivt uten å ta seg tid til å vurdere saklig hva som bør gjøres.

Men det burde være mulig å ta til fornuften igjen og ikke hive seg på denne bølgen med negativitet. Kanskje på tide med litt refleksjon over egen praksis her inne? Og som jeg sa tidligere at gjør du noe som ikke funker ! Så slutt med det. Prøv å finn de positive sidene folk har og kutt fokuset på alt det negative. Da vil dere oppdage at verden ser bedre ut i morgen.

-Kronk Master

Alltid blid jeg
 

kronk Master

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Glemte å kommentere om julepynten hhhrrrm.. Glitter mener jeg;) Har ingenting i mot dama som jeg har mye å takke for her inne. Og har jeg sagt noe sårende ber jeg instendig om unnskyldning. Hennes navn må jo frem da hun blogger om oss helgener i RNG;)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Glemte å kommentere om julepynten hhhrrrm.. Glitter mener jeg;) Har ingenting i mot dama som jeg har mye å takke for her inne. Og har jeg sagt noe sårende ber jeg instendig om unnskyldning. Hennes navn må jo frem da hun blogger om oss helgener i RNG;)

forstår frustrasjonen din. he he. Husker godt når vi hadde en allianse med bol/Glitter. herregud jeg er glad det ble krig istedenfor å sitte i møter med dem. Vil beskrive ledelsen som satt i bol dengangen som en gjeng kåte ungdom.
 
Sist redigert:
Topp