Blir BOL alene mot resten?

Blir BOL alene mot resten på V1?

  • ja

    Stemmer: 28 46,7%
  • nei

    Stemmer: 16 26,7%
  • kanskje

    Stemmer: 16 26,7%

  • Totalt antall stemmer
    60

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Da er det ikke en regel lenger da:p Så skjønner ikke hva du syter for da? Er jo fritt for adling.. Men begynn å adle grå byer å slutt å la WIC komme inn

Det er en regel som eksisterer blant "normale" stammer dersom de ikke er fiender.. ergo har BOL indirekte gjort oss til sin fiende..men å innrømme sin sleipe taktikk gjør de ikke.. De må jo vokse seg større for å vinne v1, ergo passer det bra å fjerne alle regler, slik at de kan adle grått i våre områder. Istedet burde dere konset på å komme dere til front. BOL er frekke og respektlløse..og egoister!
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hvilken jobb prater du om da? Se og kom deg til fronten istedet! Eller er du så feig at du må krige om gråbyer istedet?
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
ja, det som er meninga:p BOL gjør jobben til RNG..

jeg sier det bare... gråbyer som blir tatt inne i mine clustre vil bli tatt tilbake enten om det er enighet eller ikke... det er mitt svar til den spillerns respekløshet....

Så i dare you BOL!!!
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke hvorfor dere tar så vanvittig mange gråbyer og kaller det en "jobb" og "viktig". Helt håpløst hvordan dere nærmest kriger om de "beste" gråbyene og at dere må "tette clustrene" deres. Den eneste grunnen de fleste gjør det er av ren grådighet, feighet, egoisme og at de ikke gidder å gjøre annet. Er vanskelig å snakke seg ut av det.

Dere sier ofte at det er viktig å tette så ikke WIC kan komme å ta gråbyene. Det sitter vi og ler av, for det er ikke en praksis vi tar utgangspunkt i. Enkelte tar noen få helt ved fronten, men ikke langt inne i fiendeclusteret.

BOL starter adling av grått i RNG land siden de frykter det snart er tomt der de selv er. Balle er vel en finger man kan peke mot :)

Har lyst til å gå videre med å forklare hvorfor det er lurt å ikke adle så mye grått, men føler det kan skade meg i framtiden :S
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Hvilken jobb prater du om da? Se og kom deg til fronten istedet! Eller er du så feig at du må krige om gråbyer istedet?

Se på diantus? Den har front.. Tatt ut stacken til teacher, adlet teacher, sendt nukes mot gullungen:p

Nå kriger jeg ikke mot grå byene.. JEg har ikke adlet grått på noen uker tror jeg.. En av jobbene til BOL NÅ er å tette igjen alt sammen så ikke WIC tetter igjen. For RNG adler jo ikke så mye grå byer..
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
jeg sier det bare... gråbyer som blir tatt inne i mine clustre vil bli tatt tilbake enten om det er enighet eller ikke... det er mitt svar til den spillerns respekløshet....

Så i dare you BOL!!!

TAkk, da vet jeg det, goliatt.. :) Men jeg har respekt for RNG..
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Er 110% enig med deg MD.. Skjønner godt at dere ler.. selv blir jeg forbanna..og nåde den som tar en gråby til i nærheten av meg. Den tar jeg tilbake, som RC også har erklært. Nok er nok!
Bli ikke forundret om dere finner meg i BOL-soner i framtia..for må jo hjelpe de å tette igjen så ikke fienden kommer og tar de:rolleyes:
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Er 110% enig med deg MD.. Skjønner godt at dere ler.. selv blir jeg forbanna..og nåde den som tar en gråby til i nærheten av meg. Den tar jeg tilbake, som RC også har erklært. Nok er nok!
Bli ikke forundret om dere finner meg i BOL-soner i framtia..for må jo hjelpe de å tette igjen så ikke fienden kommer og tar de:rolleyes:

Nå er det ikke grå byer i BOL- Land:p For BOL er flinke til å tette.. TAr grå byene med en gang.. Vutt:)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ikke det ..hehehehehe.. har funnet mange jeg :) ..men de venter dere med å ta..først våre, så kan dere konse på egne.. men da må nok jeg hjelpe til ser jeg :rolleyes:
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Nå er det ikke grå byer i BOL- Land:p For BOL er flinke til å tette.. TAr grå byene med en gang.. Vutt:)

Nåde dem som adler.. Jeg oppfordrer alle til og adle tilbake for vi kan ha krav selvom dere er IAP om at dere SKAL spørre når det er tydelig at vi leder i kontinentet..
 

DeletedUser

Guest
Ikke det ..hehehehehe.. har funnet mange jeg :) ..men de venter dere med å ta..først våre, så kan dere konse på egne.. men da må nok jeg hjelpe til ser jeg :rolleyes:

Om du teller gråby for gråby, så ja, det er mange gråbyer hos BOL. Men se på verdenskartet og se hvor trenden går :) Både BOL og WIC er nesten tomme for gråbyer, til sammenligning er Nord-vest et gråbyhav uten like. Kilde: Internt kartverktøy i spillet ;)

Nåde dem som adler.. Jeg oppfordrer alle til og adle tilbake for vi kan ha krav selvom dere er IAP om at dere SKAL spørre når det er tydelig at vi leder i kontinentet..

Jeg husker det ble sagt en gang (når saken var ny) at når gråbyene tydelig er i RNG-områder blir det spurt om lov... men for alt jeg vet kan folk ha gått bort fra det nå :eek:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Om du teller gråby for gråby, så ja, det er mange gråbyer hos BOL. Men se på verdenskartet og se hvor trenden går :) Både BOL og WIC er nesten tomme for gråbyer, til sammenligning er Nord-vest et gråbyhav uten like. Kilde: Internt kartverktøy i spillet ;)



Jeg husker det ble sagt en gang (når saken var ny) at når gråbyene tydelig er i RNG-områder blir det spurt om lov... men for alt jeg vet kan folk ha gått bort fra det nå :eek:

Må nok rette deg der WW.. Vi har mye bråk med BOl, fordi medlemmene hevder de gjør som de vil, selv om de adler vegg-i-vegg med oss. Så du lever nok på en rosa sky i så måte.

Så la de grå få være i fred, og konsentrer dere heller om røde byer. Det ville alle parter foruten WIC vært tjent med. Skjønner bare ikke politikken deres.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg sa det ble sagt en gang, ikke at det er den politikken vi fører nå ;) Men støtter at vi burde gå omveien om å spørre - om ikke minst så fordi det er høflig :)

Når det gjelder politikken vår så blir det ofte hevdet at vi må adle byene før WIC tar dem, men jeg føler det er et annet viktig aspekt ved adlingen som folk glemmer å nevne. Nemlig at enhver by er enda et våpen man kan bruke mot WIC, jo før vi kan ta i bruk det våpenet jo heller ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa det ble sagt en gang, ikke at det er den politikken vi fører nå ;) Men støtter at vi burde gå omveien om å spørre - om ikke minst så fordi det er høflig :)

Når det gjelder politikken vår så blir det ofte hevdet at vi må adle byene før WIC tar dem, men jeg føler det er et annet viktig aspekt ved adlingen som folk glemmer å nevne. Nemlig at enhver by er enda et våpen man kan bruke mot WIC, jo før vi kan ta i bruk det våpenet jo heller ;)

Lol. Det er en latterlig gammel tanke. Er også en annen, men dårlig, unnskyldning for å adle grått. Alle er store nok til å kunne kjøre sine egne angrep mot fienden og klare å ta noen få.
Jeg ser personlig det at man adler ekstremt mye grått som en svakhet. Blir ikke mye erfaring av det akkurat. Man blir vant med at det er enkelt å ta byer....

Og det siste du sa at det blir et våpen er jo så og si sant, men det tar alt fra 2-3 uker før byen er full med tropper. I tillegg har du 1 mindre adel du kan bruke ved fronten.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Nå er det slik at de byene tas i våre områder..og jeg ønsker ikke at noen tar gråbyene mine. Høflighet fra BOL er det lenge siden vi har opplevd. Alle oppfører seg som om det er de som er sannheten og verdens navle. Det er en arroganse man skal leite lenge etter. Til og med i de "øvre" sjikter i BOL. Jeg opplever at BOL-medlemmer nekter våre medlemmer å adle grått - i våre soner! Slå den!..og de er tilbøyelige til å gå til personlig krig for å hevde "sin rett". Det medfører at våre medlemmer også får nok en gang.. Mange stridigheter medlemmene i mellom, som ikke gagner noen. Foruten WIC. Ser ut til at din ledelse har glemt å tenke på følgene av sin politikk.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Lol. Det er en latterlig gammel tanke. Er også en annen, men dårlig, unnskyldning for å adle grått. Alle er store nok til å kunne kjøre sine egne angrep mot fienden og klare å ta noen få.
Jeg ser personlig det at man adler ekstremt mye grått som en svakhet. Blir ikke mye erfaring av det akkurat. Man blir vant med at det er enkelt å ta byer....

Og det siste du sa at det blir et våpen er jo så og si sant, men det tar alt fra 2-3 uker før byen er full med tropper. I tillegg har du 1 mindre adel du kan bruke ved fronten.

Helt enig med MD..atter en gang.. :eek:

Glemte å føye til: I tillegg til 1 adel mindre mot rød front, så er det et uvisst antall nukes som også kunne vært brukt en annen retning..og alt gagner kun fienden.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Klarer dere ikke å bli enige om en ting ? det går an å møtes på midten, men akkurat nå står dere veldig langt fra hverandre uten tegn til å ta noen skritt mot hverandre.
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Er 110% enig med deg MD.. Skjønner godt at dere ler.. selv blir jeg forbanna..og nåde den som tar en gråby til i nærheten av meg. Den tar jeg tilbake, som RC også har erklært. Nok er nok!
Bli ikke forundret om dere finner meg i BOL-soner i framtia..for må jo hjelpe de å tette igjen så ikke fienden kommer og tar de:rolleyes:

hahaha, men jauda, da går det jo fint jo ^^ Har jo fått lov til at me kan ta tilabke allt dåkk adler hos oss i framtido? ^^
 
Topp