Blir BOL alene mot resten?

Blir BOL alene mot resten på V1?

  • ja

    Stemmer: 28 46,7%
  • nei

    Stemmer: 16 26,7%
  • kanskje

    Stemmer: 16 26,7%

  • Totalt antall stemmer
    60

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Om du er her kun for å krangle david 93, så forsvinner jeg. For er møkk lei usakelig skittkasting
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Da anbefaler eg deg å slutte med det sjølv også, for du sitter pent pakke inn i glasshus nu!
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Sitter du i ledelsen i BOL? I såfall vet du bare det halve..og nei..jeg sitter ikke i glasshus.. her er kun sannheter vi har lagt ut.. og du kommer å blander deg inn kun for å lage kvalme.. I`m out.. for er det noe jeg ikke gidder, så er det å sitte å høre på dritten din
 

DeletedUser

Guest
Oh my... David93 i ledelsen i BOL....

Tror rett og slett jeg kjøper meg popcornmaskin.... Kan blir mye liv og røre framover om ikke annet.
 

DeletedUser

Guest
Du vet sånne prikker driver jenter på min alder å skriver når de skal leke seg kostbaret, så er bare å kutte ut det tullet -_-
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Fikk berre beskjed om å fjerne dei inbnlegga, og visste ikkje ka eg sku skrive istede så vart prikker! ^^
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Fikk berre beskjed om å fjerne dei inbnlegga, og visste ikkje ka eg sku skrive istede så vart prikker! ^^

Grei Unskyldning det, men Barn med bleier burde holde seg unna Forum sem dette... Gjør ikke annet enn å drite på seg uansett^^,
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
øøii. LA han si det han mener eller syntes! Ditt eller hannes problem?

Vel og greit det :) han skal få si det;)

Kom med saklige, Begrunnet og sikkerlige poster... og helst i Bokmål... er litt kjedelig å sitte å lese forskjellige dialekter på 40 poster sent på kvelden ;)
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Vist du syntes det er så kjedelig? hvorfor gidde å lese hva dem sier?? Ingen kan noe for dialekten sin!

greit det
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Vist du syntes det er så kjedelig? hvorfor gidde å lese hva dem sier?? Ingen kan noe for dialekten sin!

greit det

jeg leser fordi jeg vil holde meg oppdatert på hva som skjer... jeg ligger liksom ganske utsatt til om det skulle skje noe ;)

vet at det ikke er noen som kan noe for det og ikke har jeg tenkt å krangle på det, men for sånne som meg som sitter å leser alle postene så er det litt lettere å lese uten å oversette i sitt eget hode(har egentlig ikke noe porblem med det). kan vel igrunn legge om til trøndersk, men da mister jo folk interressen å lese mine inlegg fordi de ikke skjønner hva som står der...

sånn da var det sagt... fortsett diskusjonen med Temaet "Blir BOL alene mot resten?"
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Dersom BOL ikke skal bli stående alene framover, så bør de sette seg ned og diskutere sin egen framgangsmåte mot RNG. Det nytter ikke å adle gråbyer midt i våre cluster, med den tilbakemeldingen at "vi har ingen regler, så jeg gjør som jeg vil"! Forventer den personen respekt og imøtekommenhet ut av det svaret?? Forventer BOL å få respekt av slik framferd?? Forventer BOL å bli tatt på alvor med slike handlinger og holdninger??
 
Sist redigert:

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Dersom BOL ikke skal bli stående alene framover, så bør de sette seg ned og diskutere sin egen framgangsmåte mot RNG. Det nytter ikke å adle gråbyer midt i våre cluster, med den tilbakemeldingen at "vi har ingen regler, så jeg gjør som jeg vil"! Forventer den personen respekt og imøtekommenhet ut av det svaret?? Forventer BOL å få respekt av slik framferd?? Forventer BOL å bli tatt på alvor med slike handlinger og holdninger??

Ok, den grå by regern! Den gjelder faktisk, men bol vil ikke istte å se på at WIC kommer å tar dem.. Derfor gjør bol noe med det.. Dere bare lar dem ligge. Enten får dere adle grå byer eller drite i det
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Dette er bare bull-shit. Kun en unnskyldning for å adle i våre områder...og alle regler ble fjernet av glitter da de kuttet alliansen. Står klart og tydelig skrevet..så dersom du tror noe annet, så har du blitt feil-informert
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Dette er bare bull-shit. Kun en unnskyldning for å adle i våre områder...og alle regler ble fjernet av glitter da de kuttet alliansen. Står klart og tydelig skrevet..så dersom du tror noe annet, så har du blitt feil-informert

Da er det ikke en regel lenger da:p Så skjønner ikke hva du syter for da? Er jo fritt for adling.. Men begynn å adle grå byer å slutt å la WIC komme inn
 
Topp