Kvænangen
Velkjent medlem
- Reaksjonspoeng
- 135
[...]
Nå får heller noen fra SDDN komme med litt info om hvordan de synes BULLS klarer seg angrepsmessig, mine erfaringer er med spillere som har sluttet så jeg vet vel egentlig ikke mye om BULLS bortsett fra det jeg hørte når jeg var i Capes... Som er en stund siden, og ting forandrer seg jo.. Det jeg tror om BULLS er iaf at dere er en veldig deffensiv stamme, og BNP er en veldig offensiv en. Hvordan det er med SDDN vet jeg ikke, eneste jeg vet er
Det jeg personlig har merket av 7bulls angrepsstyrke er latterlig dårlig. Måten de sender nukene sine er oppsiktsvekkende lette å forsvare seg mot, de kunne gjort mye større skade enn de har gjort per dags dato. Så jeg har ingen problemer med å sende ut 70% av forsvaret mitt til andre spillere, og enda ha nok def til å fjerne alle de 150 nukene som kommer en og annen gang.
I starten av krigen mellom SDDN og bulls så var fronten vår veldig godt stacket!.. Selv lengre inn i clustret deres så var byene for godt stacket, noe som gjør at jeg vil påstå at den defensive styrken til bulls er mye større en den offensive. (Ut i fra antall angrep de har sendt). Men man kan si for sikkert at den er bra mye større enn SDDN's defensive.