BNP vs 7BULLS

Hvem tror dere vinner v4's siste krig ?

  • 7BULLS <3

    Stemmer: 30 32,3%
  • BNP <3

    Stemmer: 63 67,7%

  • Totalt antall stemmer
    93

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
[...]

Nå får heller noen fra SDDN komme med litt info om hvordan de synes BULLS klarer seg angrepsmessig, mine erfaringer er med spillere som har sluttet så jeg vet vel egentlig ikke mye om BULLS bortsett fra det jeg hørte når jeg var i Capes... Som er en stund siden, og ting forandrer seg jo.. Det jeg tror om BULLS er iaf at dere er en veldig deffensiv stamme, og BNP er en veldig offensiv en. Hvordan det er med SDDN vet jeg ikke, eneste jeg vet er ;)

Det jeg personlig har merket av 7bulls angrepsstyrke er latterlig dårlig. Måten de sender nukene sine er oppsiktsvekkende lette å forsvare seg mot, de kunne gjort mye større skade enn de har gjort per dags dato. Så jeg har ingen problemer med å sende ut 70% av forsvaret mitt til andre spillere, og enda ha nok def til å fjerne alle de 150 nukene som kommer en og annen gang.

I starten av krigen mellom SDDN og bulls så var fronten vår veldig godt stacket!.. Selv lengre inn i clustret deres så var byene for godt stacket, noe som gjør at jeg vil påstå at den defensive styrken til bulls er mye større en den offensive. (Ut i fra antall angrep de har sendt). Men man kan si for sikkert at den er bra mye større enn SDDN's defensive.
 

DeletedUser

Guest
Rawr! Nå dummer du deg selv og 7BULLS helt ut her! Vi er ikke så overlegene! Tror du må roe deg ned hvertfall 3 hakk! :rolleyes:
Så var det det med kødd igjen da gutten min :eek:
..........
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Må bare spørre? i hvilket universt har vi ally/iap med -F-?

Og SDDN e mot 7bulls viktig å huske :)

Så blir vel 7bulls med sine 145mill mot BNP og SDDN sine nesten 290 mill?

Og at BNP først må merge med EASY først før dem går mot oss? Chickens?

Fair fight? NAWT

Men kem bryr seg, vi vinn ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Må bare spørre? i hvilket universt har vi ally/iap med -F-?

Og SDDN e mot 7bulls viktig å huske :)

Så blir vel 7bulls med sine 145mill mot BNP og SDDN sine nesten 290 mill?

Og at BNP først må merge med EASY først før dem går mot oss? Chickens?

Fair fight? NAWT

Men kem bryr seg, vi vinn ;)

Kanskje dere ikke har en offisiell ally/IAP, men det sier seg selv at når SDDN og BNP er fiender med 7BULLS og -F- så vil det lønne seg med et sammarbeid akkurat som når 7BULLS og SDDN sammarbeidet mot Capes noe 7BULLS tjente mye på fordi ellers hadde Capes hatt ryggen fri og kunne kun konsentrert seg om 7BULLS. Ikke veit jeg, men kanskje dere prøver dere på en ny 7BULLS og i dette tilfelle -F- som skal være i ryggen til BNP og angripe bakfra? :p

Veit at dere har vært i kontakt med -F- så skulle egentlig ikke forundret meg.

[20.02.2011 00:20:23] ricky: vi hade en idé att även fråga -F- om de vill ge igen
[20.02.2011 00:21:25] Dagi: Jeg satt nettopp KV for samtelig i -F- (noe som profilen bekrefter :D) og jeg kan ikke si jeg ble imponert :/
[20.02.2011 00:21:46] ricky: bättre än ingenting i vilket fall
[20.02.2011 00:21:51] Andrè.: er de dårlige?
[20.02.2011 00:22:02] Dagi: jeg vil si det ja.
[20.02.2011 00:22:35] Viking: :( hadde vert greit og ha den i ryggen på BNP/EASY
[20.02.2011 00:23:01] Dagi: Det hadde det... men dem har ikke kommet lenger en grupper på angrep og forsvar...
[20.02.2011 00:23:24] Dagi: kan remse opp med ting jeg ikke liker der men men...
[20.02.2011 00:23:41] Dagi: men for all del det er bedre enn ingenting ;)
[20.02.2011 00:24:23] Viking: IAP/Allianse med dem hadde vert greit.
[20.02.2011 00:24:44] Dagi: [20. februar 2011 00:24] Viking:

<<< IAP/Allianse med dem hadde vert greit. (y)

Ricky aka UnReal
Andrè aka Rawr? :eek: begge er hvert fall like sukkersøte <3<3<3
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Må bare spørre? i hvilket universt har vi ally/iap med -F-?

Og SDDN e mot 7bulls viktig å huske :)

Så blir vel 7bulls med sine 145mill mot BNP og SDDN sine nesten 290 mill?

Og at BNP først må merge med EASY først før dem går mot oss? Chickens?

Fair fight? NAWT

Men kem bryr seg, vi vinn ;)

7BULLS gikk mot SDDN en gang i tid? Fair fight? NAWT.

 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Skattum? Jeg Andrè er her jeg:confused: Jeg er på alle forumene men skriver ikke mye. men jeg kan si at jeg vet godt hvem rawr er og vi spiller nærme værandre :)
Heia 7bulls !

Andrè aka Rawr?
feil
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
7BULLS gikk mot SDDN en gang i tid? Fair fight? NAWT.

Oh SNAP!! :OOOOOOOO

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da var det avklart cajsaa, hvilke konto er du på btw?
 

DeletedUser

Guest
7BULLS gikk mot SDDN en gang i tid? Fair fight? NAWT.
For ikke å snakke om at 7BULLS i følge Rawr. også hadde planer om å slenge seg på mot VARG.

Så 7BULLS er kanskje ikke den stammen som skal skrike høyest om fair fight. Blir ikke dette første krigen de går inn i uten å ha overtaket poengmessig (med samarbeidspartnere)?
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har selv sett utdrag fra forumet til -F-, og ifølge det som står på forumet deres, så er det tydelig samarbeid mellom dere.

Nå er det bare meg som har vært i kontakt med -F-

Og det er ikke noe samarbeid mellom -F- og 7BULLS??
Det er ikke stort og samarbeide om spør du meg, -F- kanke gjør så stor skadde uansett mot BNP, du har et par spillere, men BNP trenger bare en aksjon så har de tatt de.

Snakk er det, men ikke noe sammarbeid atm.
 
Topp