DeletedUser
Guest
Akkuratt det BNP har gjort nå ja Og ja Johvij har sluttet.
Ja opprinnelige johvij har sluttet men ser ikke noe svakhet i det
Akkuratt det BNP har gjort nå ja Og ja Johvij har sluttet.
Allerede her ber du om å ikke bli tatt på alvor.
Og for å ikke spamme, jeg stemte på BNP, igjen er vi sentrale i en verdenskrig, denne gangen er vi derimot størst. Kommer ikke til å bli enkelt, men min mening er at BNP har større slagkraft, og har vært ute i hardt vær på denne verdenen før. Bulls har såvidt meg bekjent ikke hatt de samme store krigene før på denne verdenen, så de skal få det tøft
Så blacki, da starter du på v8 i lag med meg?
Haha, så du tror du kan matche Orginale johvij ?
Jeg tror jeg kan det
Liten replikk til Blacki99, vil nok si at den strategien dere valgte var feil...tabben dere gjorde var passivitet ..dere skulle alliert dere med Varg på et tidlig tidspunkt framfor å sitte og vente på hva som vil skje. Men no har realiteten innhentet dere ser dere taper byer i stort monn .. Slik eg ser det er Bulls ferdig skal dere redde skinnet så trenger dere allianser som er aktive.. anyway lykke til må sende noe mer adel på noen Bulls byer
Varg ville IKKE prate alianser eller noe med oss høsten 2010 (et par mnd'er før dem gikk ned).
Akkuratt den der har jeg vanskeligheter med og tro på...Jeg mener jeg hørte opptill flere ganger at vi(VARG) kontaktet 7BULLS men fikk aldri noe svar? stemmer ikke det fjord?
Jeg mener jeg hørte opptill flere ganger at vi(VARG) kontaktet 7BULLS men fikk aldri noe svar?
Merg? Det har jeg ikke hørt noe om. Trodde vi snakket om allianse jeg?
Noe sier meg at dere i 7Bulls legger skylda på oss i VARG for at dere nå blir overkjørt av BNP, stemmer det?
Nå er det slik, mine venner i 7Bulls, at den passiviteten dere viste når VARG var i knipe har innhentet dere. Deres kosestund med gråbyene etter Capes har rett og slett gjort dere late. Ergo; dere har rett og slett dere selv å skylde på