Greit at du skal kverulere, men jeg kan si med sikkerhet at det ikke er BNP som er trengt opp i et hjørne. At du vil si at BNP er trengt opp i et hjørnet, så vær så god, men det blir rett og slett for dumt og latterlig. Men for all den, everything to make you happy. Rart syn du har på verden, menmen. Det som er artig er at du kaller innleggene og dte jeg skriver for piss, men du klarer ikke slev å komme opp med noe bedre? Du bruker mye adjektiv for å beskrive for elendig mine innlegg er, men det som slår meg er at dine innlegg balanserer på linjen mellom det å ha et patetisk og latterlig innlegg
Meeen, ser ut som vi begge har forskjellige standarer å skrive utifra, så.
Det er klart alle andre enn BNP skylder på størrelsen, noe annet ville vært rart. De vil jo ha noe å whine over når ting går litt trådt, så sånn er der uansett hvordan du vender på det. Hva som hadde skjedd om BNP og EASY ikke hadde merget kan vi ta et annet sted, er totalt irrelevant for dette tema uansett
Men jeg ser tankegangen din.
Det er heller ikke noe å diskutere om GNI hadde tatt rank.1, for sannheten og realiteten er noe helt annet. Om GNI skal få overtalet, så er eneste mulighet og det er at BNP sletter seg, rett og slett.
Jeg peker ut johan j1234 ettersom det er han jeg grenser til. Kan heller ikke se noe feil med å nevne at jeg har nuket byene hans sønder og sammen, kan du? Jeg kan heller ikke se hvor det er jeg skryter av det jeg gjør, og som jeg sa så kreves det ingenting å nuke ned tomme byer, så uansett så er ikke det noe å skryte om. Jeg nevner det, er en fin grense der skjønner du
Joda, en stamme med 100mill kan gjøre mye skade, men ikke akkurat så mye som GNI driver å drømmer om når det også sitter meget kompetente spillere i fiendestammen med oppmot 300mill. Som sagt, myggstikk på en elefants rygg.
Hvorfor skal jeg miste håpet? hehe, kan ikke se noe som kan tyde på at jeg skal miste håpet i det hele tatt. Sikker på du kommenterer i riktig verden nå?
Dette er verden 4, just so you know!
@Zonx: Ingen i GNI hadde klart seg i BNP, for der kreves det samarbeid, ikke sololøp
Dere klarer å ta en spiller, og som dere selv har utnevnt han som den dårligste BNP-spilleren. Vel, jeg må bare applaudere! Tenk så flinke dere er som klarer å nuke et par byer fra en spiller dere selv synes ikke er god nok
Makan, jeg er litt flau på deres vegne akkurat nå. Og når du nå så fint snakker om å ikke undervurdere fienden, så kan jeg si såpass at jeg heller ikke undervurderer GNI på noen som helst måte. Dere kan sikkert vanvittig gode på de første 100meterne, men så vet du at det hjelper svært lite når løpet er 30km.
Som jeg sa, så undervurderer vi ingen.
Er min holdning på forumet patetisk? Kan du utdype det, er du snill. For du kommer selv ikke med et fnugg av troverdighet eller skikkelighet i innleggene dine. Jeg setter pris på spillere som har noe å fare med på forumet, og som ikke alltid stikker å gjemmer seg bak setninger som "du er så patetisk..." etc hver gang noe nytt blir servert.
Veldig mye deff, og da mener jeg veldig mye deff er bundet opp mot johan j1234, det trenger du ikke være rakettforsker for å forstå, kjære
Det er klart han er en nøkkelspiller, men hva skjer når ting begynner å slå sprekker? Mye må omorganiseres vettu, er ikke bare å sende deff i blinde. Blir en finfin operasjon for dere det ja.
Joda, og takk for at jeg fikk forklart dine mangler ang argumentasjon