BNP vs GNI

DeletedUser

Guest
Du svarer jo som om du var i GNI, så at jeg går utifra at du er i GNI har jeg all grunn til å gjøre. Jeg er her for å skape litt liv jeg da, så om du ikke tåler det kan du heller gå å sette deg foran TV´en eller noe. Om du tar en titt på kartet, smart-ass, så kan du se at GNI er trengt opp i et lite hjørnet. Hvem tør å innrømme at noen frykter hverandre her inne egentlig? Ingen vil jo vise svakhetstegn, men jeg tror nok de fleste i GNI kjemper hardt for at ikke BNP skal treffe på områder/kontoer som ikke er aktive slik at vi får noen gratisbyer, så ja, frykten er der bevisst eller ubevisst.
-Da får du gå ut ifra det Scar. :) Jeg vil nå si at jeg skaper like mye "liv" som deg ved og svare på postene dine?
Åja GNI er trøkka opp i et hjørne? BNP er jo også oppi et hjørne vis du greier og se på kartet , bare at BNP har flere byer vekk fra det "farlige" hjørnet :p

Det ble lite whining når mergen var et faktum, men nå ser det ut som om du og GNI, for å skille dere der, bruker mergen mellom BNP/EASY som en unnskyldning for størrelsen til BNP. Jeg må igjen minne deg på at omtrent 50% ( + - ) gikk over til BNP, og at BNP kastet ut veldig mange spillere. Om du igjen hadde sett på medlemstallene mellom BNP og kanksje 7BULLS ville du sett at forholdene var ganske så like. At 7BULLS ikke hadde guts nok til å gå løs på VARG er ikke BNP sitt problem, er det? At 7BULLS, nåværende GNI var så talentløse og blottet for selvinnsikt når det kom til fremtidsplaner må nok de medlemmene som føler seg "truffet" ta til seg selv, og ikke slenge det mot BNP. Så nei, du har ikke misforstått hva "whining" går ut på, du har bare ikke lest godt nok hva jeg har skrevet.
-Alle utenom BNP selv mener jo at mergen er grunnen til størrelsen deres noe den er. Hadde ikke dere merget hadde det kanskje blitt Easy, BNP vs 7BULLS. Da hadde garantert 7BULLS tapt og det hadde så blitt krig mellom Easy og BNP. Så selvfølgelig er mergen grunnen til størelsen deres. Er bare det jeg vil frem til. 7BULLS var utrolig dårlig på og planlegge ting ja og jeg er helt enig i at de var talentløse i ledelsen.
Nå presterer ikke akkurat BNP så veldig mye heller, og det har jeg heller ikke påstått. Jeg har sagt at BNP er den soleklare verdige vinneren av V4. GNI har ingenting å gjøre på rank.1, da de ikke har løftet en finger siden den stammen ble opprettet. Hva jeg har prestert er irrelevant når det er stammen som går foran. Meeen, som i motsetning til GNI, som et GNI-medlem har sagt selv, så er det mange solospillere i GNI. Mulig den store feilen ligger der? Hmm, ikke godt å si når det heller ikke ser ut som om stammen har en ledelse engang :p
-Jeg har heller ikke sakt at GNI fortjener rank 1 plassen nå, men, og nå sier jeg MEN om de hadde tatt fra BNP såpass mye poeng at de kom på rank 1 hadde de selvfølgelig fortjent den. Og det er ikke umulig om de får igang sammarbeidet, men igjen det ser mørkt ut ja.
Jeg har heller ikke sagt at jeg skryter av å knuse byer. Verdens enkleste ting det, bare å sende nukes. Mulig det sitatet gjenspeiler hva du sliter med? :p Ikke godt å si det gitt! Men jeg har nok bare nevnt én gang at jeg er aktiv og sende rut nuksene mine mot fienden. Er det å skryte? Da har hvertfall jeg misforstått hva det ordet betydde.
-Som du sa til meg du har nok ikke misforstått det ordet nei, men når du peker ut johan j1234 spesielt fordi du knuser byene hans så mye så det ut som du likte og skryte av det (?) :)
Nå har jeg hørt at flere GNI-spillere etter at de fikk høre at V4 skulle avsluttes, i all hast sendte inn en ticket med siste erobringer "forrige uke" og sa at verdenen ikke skulle avsluttes ettersom "vi nå tar byer av BNP". Jeg har ikke sett ticketene selv, men rykter har en vond tendens av å være sanne. Og skal jeg tro min venn, så stemmer disse såkalte ryktene også at GNI begynte å få noen svettetokter.
-Det vet jeg ingen ting om, men jeg er enig i at når det er en stamme på over 100 mill igjen som finde kan den stammen gjøre mye skade med rette spillere og ledere bak konotene. :)
Vi har vunnet v4 uansett vi. Hva får deg eller alle andre til å tro det motsatte egentlig? :) Er jo lov å ha håp, men ærlig talt, litt fornuftig må man jo kunne være :p
-Når du mister håpet Scar , da har du mistet alt.
mvh
Scar
.......
 

DeletedUser

Guest
De eneste BNP har respekt for er.. hmm.. ehm.. zZzZzZ!
Kan du fortelle meg hvor jeg sier at GNI ikke samarbeider? Det eneste jeg sier er at de ikke evner å koordinere angrep sammen. Elendige stammefrender da gitt, som kun kjører sololøp hele veien. Nesten slik som RNG på v1, og vi ser jo hvor de er på vei hen..

Du vet, det å ha respekt for ens fiende er bra, man skla aldri undervurdere fienden sin og hva dem er i stand til å sette istand.
Når det gjelder han som sa akuratt det så kan jeg si at det ikke stemmer meg, jeg har respekt for flere, men kun de som fortjener det. :)

Du har aldri tenkt på det at vi ikke koordinerer fordi det ikke er bruk for det? Dere greier ikke engang stoppe angrep fra 1 enkelt person... Og enda presterer du å stå der å klage på at vi ikek greier det.. :)
BNP er ikke vandt til angrep så de kan knapt forsvare seg, de har blitt som UNI på v3, tror ingenting kan ta fra dem seieren og undervurderer fienden sin. :)

Og når det gjelder sololøp er Tarzan den eneste som har tatt den sjansen, se hvordan det gikk meg han :)


- Zonx
 

DeletedUser

Guest
Det kan se ut som dere i GNI kun lever på johan j1234, for om den spilleren faller så vil dere ikke sitte igjen med en eneste liten deffby heller, da all støtten er bundet til den spilleren. Domino-effekten er meget skummel, spesielt når en ikke vet når den kommer ;)

Din holdning her på forumet er så patetisk at hadde blitt flau om du var mitt medlem.

Og når det gjelder Johan, så er han en viktig brikke spiller, jeg legger ikek skjul på det, men jeg vet at din snakk om "dominoeffekt" funker ikke mot oss.
Og støtten er heller ikke bundet til den spillern.

Dominoeffekten er skummel ja, det kan føre tl mye rart det, hehe..

Takk for at du leste så du fikk litt bedre informasjon enn den du sitter på. :)

- Zonx
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Greit at du skal kverulere, men jeg kan si med sikkerhet at det ikke er BNP som er trengt opp i et hjørne. At du vil si at BNP er trengt opp i et hjørnet, så vær så god, men det blir rett og slett for dumt og latterlig. Men for all den, everything to make you happy. Rart syn du har på verden, menmen. Det som er artig er at du kaller innleggene og dte jeg skriver for piss, men du klarer ikke slev å komme opp med noe bedre? Du bruker mye adjektiv for å beskrive for elendig mine innlegg er, men det som slår meg er at dine innlegg balanserer på linjen mellom det å ha et patetisk og latterlig innlegg:) Meeen, ser ut som vi begge har forskjellige standarer å skrive utifra, så.

Det er klart alle andre enn BNP skylder på størrelsen, noe annet ville vært rart. De vil jo ha noe å whine over når ting går litt trådt, så sånn er der uansett hvordan du vender på det. Hva som hadde skjedd om BNP og EASY ikke hadde merget kan vi ta et annet sted, er totalt irrelevant for dette tema uansett :) Men jeg ser tankegangen din.

Det er heller ikke noe å diskutere om GNI hadde tatt rank.1, for sannheten og realiteten er noe helt annet. Om GNI skal få overtalet, så er eneste mulighet og det er at BNP sletter seg, rett og slett.

Jeg peker ut johan j1234 ettersom det er han jeg grenser til. Kan heller ikke se noe feil med å nevne at jeg har nuket byene hans sønder og sammen, kan du? Jeg kan heller ikke se hvor det er jeg skryter av det jeg gjør, og som jeg sa så kreves det ingenting å nuke ned tomme byer, så uansett så er ikke det noe å skryte om. Jeg nevner det, er en fin grense der skjønner du ;)

Joda, en stamme med 100mill kan gjøre mye skade, men ikke akkurat så mye som GNI driver å drømmer om når det også sitter meget kompetente spillere i fiendestammen med oppmot 300mill. Som sagt, myggstikk på en elefants rygg.

Hvorfor skal jeg miste håpet? hehe, kan ikke se noe som kan tyde på at jeg skal miste håpet i det hele tatt. Sikker på du kommenterer i riktig verden nå? :p Dette er verden 4, just so you know!

@Zonx: Ingen i GNI hadde klart seg i BNP, for der kreves det samarbeid, ikke sololøp;)
Dere klarer å ta en spiller, og som dere selv har utnevnt han som den dårligste BNP-spilleren. Vel, jeg må bare applaudere! Tenk så flinke dere er som klarer å nuke et par byer fra en spiller dere selv synes ikke er god nok:) Makan, jeg er litt flau på deres vegne akkurat nå. Og når du nå så fint snakker om å ikke undervurdere fienden, så kan jeg si såpass at jeg heller ikke undervurderer GNI på noen som helst måte. Dere kan sikkert vanvittig gode på de første 100meterne, men så vet du at det hjelper svært lite når løpet er 30km.

Som jeg sa, så undervurderer vi ingen.

Er min holdning på forumet patetisk? Kan du utdype det, er du snill. For du kommer selv ikke med et fnugg av troverdighet eller skikkelighet i innleggene dine. Jeg setter pris på spillere som har noe å fare med på forumet, og som ikke alltid stikker å gjemmer seg bak setninger som "du er så patetisk..." etc hver gang noe nytt blir servert.

Veldig mye deff, og da mener jeg veldig mye deff er bundet opp mot johan j1234, det trenger du ikke være rakettforsker for å forstå, kjære :) Det er klart han er en nøkkelspiller, men hva skjer når ting begynner å slå sprekker? Mye må omorganiseres vettu, er ikke bare å sende deff i blinde. Blir en finfin operasjon for dere det ja.

Joda, og takk for at jeg fikk forklart dine mangler ang argumentasjon ;)
 

DeletedUser

Guest
Greit at du skal kverulere, men jeg kan si med sikkerhet at det ikke er BNP som er trengt opp i et hjørne. At du vil si at BNP er trengt opp i et hjørnet, så vær så god, men det blir rett og slett for dumt og latterlig. Men for all den, everything to make you happy. Rart syn du har på verden, menmen. Det som er artig er at du kaller innleggene og dte jeg skriver for piss, men du klarer ikke slev å komme opp med noe bedre? Du bruker mye adjektiv for å beskrive for elendig mine innlegg er, men det som slår meg er at dine innlegg balanserer på linjen mellom det å ha et patetisk og latterlig innlegg:) Meeen, ser ut som vi begge har forskjellige standarer å skrive utifra, så.

Det er klart alle andre enn BNP skylder på størrelsen, noe annet ville vært rart. De vil jo ha noe å whine over når ting går litt trådt, så sånn er der uansett hvordan du vender på det. Hva som hadde skjedd om BNP og EASY ikke hadde merget kan vi ta et annet sted, er totalt irrelevant for dette tema uansett :) Men jeg ser tankegangen din.

Det er heller ikke noe å diskutere om GNI hadde tatt rank.1, for sannheten og realiteten er noe helt annet. Om GNI skal få overtalet, så er eneste mulighet og det er at BNP sletter seg, rett og slett.

Jeg peker ut johan j1234 ettersom det er han jeg grenser til. Kan heller ikke se noe feil med å nevne at jeg har nuket byene hans sønder og sammen, kan du? Jeg kan heller ikke se hvor det er jeg skryter av det jeg gjør, og som jeg sa så kreves det ingenting å nuke ned tomme byer, så uansett så er ikke det noe å skryte om. Jeg nevner det, er en fin grense der skjønner du ;)

Joda, en stamme med 100mill kan gjøre mye skade, men ikke akkurat så mye som GNI driver å drømmer om når det også sitter meget kompetente spillere i fiendestammen med oppmot 300mill. Som sagt, myggstikk på en elefants rygg.

Hvorfor skal jeg miste håpet? hehe, kan ikke se noe som kan tyde på at jeg skal miste håpet i det hele tatt. Sikker på du kommenterer i riktig verden nå? :p Dette er verden 4, just so you know!
-Jeg kommenterte dette "Er jo lov å ha håp, men ærlig talt, litt fornuftig må man jo kunne være" så jeg sier det igjen. Mister man håpet har man mistet alt.
Skulle gjerne diskutert mer med deg men middag med folk er viktigere , god jul folkens :)

..........
 

DeletedUser

Guest
@Zonx: Ingen i GNI hadde klart seg i BNP, for der kreves det samarbeid, ikke sololøp;)
Dere klarer å ta en spiller, og som dere selv har utnevnt han som den dårligste BNP-spilleren. Vel, jeg må bare applaudere! Tenk så flinke dere er som klarer å nuke et par byer fra en spiller dere selv synes ikke er god nok:) Makan, jeg er litt flau på deres vegne akkurat nå. Og når du nå så fint snakker om å ikke undervurdere fienden, så kan jeg si såpass at jeg heller ikke undervurderer GNI på noen som helst måte. Dere kan sikkert vanvittig gode på de første 100meterne, men så vet du at det hjelper svært lite når løpet er 30km.

Som jeg sa, så undervurderer vi ingen.

Er min holdning på forumet patetisk? Kan du utdype det, er du snill. For du kommer selv ikke med et fnugg av troverdighet eller skikkelighet i innleggene dine. Jeg setter pris på spillere som har noe å fare med på forumet, og som ikke alltid stikker å gjemmer seg bak setninger som "du er så patetisk..." etc hver gang noe nytt blir servert.

Veldig mye deff, og da mener jeg veldig mye deff er bundet opp mot johan j1234, det trenger du ikke være rakettforsker for å forstå, kjære :) Det er klart han er en nøkkelspiller, men hva skjer når ting begynner å slå sprekker? Mye må omorganiseres vettu, er ikke bare å sende deff i blinde. Blir en finfin operasjon for dere det ja.

Joda, og takk for at jeg fikk forklart dine mangler ang argumentasjon ;)

Ingen i GNI hadde klart seg mot BNP? Virklig? Er det derfor vi ikke spiller v4 lengre? Eller vent! Jeg er ser over 10k byer som er våres!
Ut nevnt hvem som den dårligste BNP spillern..? :confused:

Nuke par byer? Jeg tømmer jevnlig 1 BNP spiller for tropper, og jeg vet at det gjelder flere, flere som blir tømt i front :)
Du sier du ikek undervuderer oss, how come du da kommer å sier vi ikke greier mere enn 100 meter? Jeg ser nå på det som å undervurdere fienden sin.

Hvorfor utdype meg? Om du ser igjennom dine egene inlegg burde du bokstaveligtalt se det sjæl :) Jeg gjemmer heller ikke ;)
Joda, det er jo sant det, men synd disse sprekkene du kommer å snakker om ikke har skjedd da? :) Da tenker jeg på at dere adler byer av oss, ikke gråbyene dere er så glade i :)

- Zonx
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Du vet, det å ha respekt for ens fiende er bra, man skla aldri undervurdere fienden sin og hva dem er i stand til å sette istand.
Når det gjelder han som sa akuratt det så kan jeg si at det ikke stemmer meg, jeg har respekt for flere, men kun de som fortjener det. :)

Du har aldri tenkt på det at vi ikke koordinerer fordi det ikke er bruk for det? Dere greier ikke engang stoppe angrep fra 1 enkelt person... Og enda presterer du å stå der å klage på at vi ikek greier det.. :)
BNP er ikke vandt til angrep så de kan knapt forsvare seg, de har blitt som UNI på v3, tror ingenting kan ta fra dem seieren og undervurderer fienden sin. :)

Og når det gjelder sololøp er Tarzan den eneste som har tatt den sjansen, se hvordan det gikk meg han :)


- Zonx

Har tittet litt på stat, og det burde kanskje du også gjøre før du kommer med noe du ikke har greie på. Kan se at det er et par spillere i BNP som har fått sitt, men merkelig nok så er det samme spiller som tar byer fra dere:jkul:
 

DeletedUser

Guest
Btw, Scar.. Ble du litt stresset eller noe nå? Hadde en del feil i innlegget ditt som kan skyldes stress :p
 

DeletedUser

Guest
Har tittet litt på stat, og det burde kanskje du også gjøre før du kommer med noe du ikke har greie på. Kan se at det er et par spillere i BNP som har fått sitt, men merkelig nok så er det samme spiller som tar byer fra dere:jkul:

Joda, jeg har fått gjennomgå mens jeg var umotivert og inaktiv, veldig bra BNP, creeds, dere greide å adle 600 byer av en konto som var delvis uten eier, be proud :)

- Zonx
 

DeletedUser

Guest
Mosa, hvem er du IG da? Kan jo se om dine stats mot GNI er super bra. :rolleyes:
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Joda, jeg har fått gjennomgå mens jeg var umotivert og inaktiv, veldig bra BNP, creeds, dere greide å adle 600 byer av en konto som var delvis uten eier, be proud :)

- Zonx

Ikke det jeg mente, du sa BNP ikke er vant til angrep:p

Sjekk stat, du må gjøre forarbeidet ditt skikkelig, eller så kan det bare virke som du er veldig dum:confused: For det vil du vel ikke.
 

DeletedUser

Guest
Ikke det jeg mente, du sa BNP ikke er vant til angrep:p

Sjekk stat, du må gjøre forarbeidet ditt skikkelig, eller så kan det bare virke som du er veldig dum:confused: For det vil du vel ikke.

Oiida, beklager så mye, du skal få noe å tygge på du kjære deg :)


WalkerT
Carl L
Vigdis
Fjord1

Hva om jeg er dum? Hvordan kan du vite at jeg ikke er det...? ;)

- Zonx
 

DeletedUser

Guest
Men siden du ikke vil brife med statsa som for eksempel Scar så tyder det på at du har dårlige stats så du slipper og vise meg :)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hvem har sakt at jeg i det hele tatt spiller på v4? ;)

Er det snart så vi sier at pappa kommer og tar deg?

Hvis du spiller så må du da tørre å si hvem du er? eller er det redd for at busemennen BNP skal ta deg
 

DeletedUser

Guest
Er det snart så vi sier at pappa kommer og tar deg?
-Om faren din er pedofil så er det sikkert ok, send han til fengselet eller noe og ikke ta det inn her takk.
Hvis du spiller så må du da tørre å si hvem du er? eller er det redd for at busemennen BNP skal ta deg
-Okei, jeg spiller på kontoen oj, ingen ting for jeg har ikke konto på v4. Men siden du verken tørr og vise stats eller ig navn er det vel du som er redd? :rolleyes:
...........
 

DeletedUser

Guest
Den dagen jeg slutter og være barnslig og bli så voksen som deg, da er det morsomme live mitt over. :(
 
Topp