BNP vs GNI

DeletedUser

Guest
Vet ikke hva det sier deg jeg, men for meg sier det at du er en veldig kjedelig person. Kjedelige greier det der.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Btw, Scar.. Ble du litt stresset eller noe nå? Hadde en del feil i innlegget ditt som kan skyldes stress :p

Jeg stresser aldrii:) Har Mac, og da er det en fryktelig irriterende "auto-correct" - funksjon som oversetter alt til kryptisk når jeg skriver.

For å ta spørsmålet ditt først; Ja, gjerne utdyp for meg, for jeg kan ikke se at jeg er noe som helst som kan type på hva du kaller for "patetisk". Om du vil forklare hva du mener, og linke til meg for å bevise det, så er jeg takknemlig. Om du derimot ikke klarer det, så oppfordrer jeg deg til å holde deg unna en ordbruk som krever bevis for å underbygge, ellers vil det bare se dumt ut i ditt tilfelle.

Mange innlegg siden sist hvertfall, hvor og hva skal jeg kommentere? Hmm.. Aaah! Du gir creds til BNP for å adle 600 byer av deg, for så å skylde på innaktivitet? Aah, den unnskyldningen der burde gå inn i ordboken som den mest idiotiske og meningsløse unnskyldningen noen gang:) Ærlig talt.. Spar meg. Du gjør deg selv en tjeneste. Finn heller på noe annet enn å lire ut av deg den ene unnskyldningen din etter den andre.

Som jeg sa så undervurdere jeg dere ikke på de 100meterne, men jeg er rimelig sikker på at dere ikke står hele distansen :) Er ikke å undervurdere noen det, jeg bare gjør det klart for dere hvor langt på vei dere vil komme uansett ;)

Avsluttende spørsmål til deg, Rawr.: Hvorfor forsvarer du GNI såpass iherdig når du ikke spiller? :p Altså, hvorfor forsvare en stamme i en verden du så tydelig har antydet at du ikke spiller på? Eller kan jeg trekke den konklusjonen at du ikke har guts nok til å fortelle hvem du er? Tøff i trynet, men når du slev får spørsmålet så er det ikke lenger så kult, eller? Aww, dakar..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg stresser aldrii:) Har Mac, og da er det en fryktelig irriterende "auto-correct" - funksjon som oversetter alt til kryptisk når jeg skriver.
-Hadde jeg sakt også :p


Avsluttende spørsmål til deg, Rawr.: Hvorfor forsvarer du GNI såpass iherdig når du ikke spiller? :p Altså, hvorfor forsvare en stamme i en verden du så tydelig har antydet at du ikke spiller på? Eller kan jeg trekke den konklusjonen at du ikke har guts nok til å fortelle hvem du er? Tøff i trynet, men når du slev får spørsmålet så er det ikke lenger så kult, eller? Aww, dakar..
-Jeg kan ha vært i GNI og kjenne mange som er i GNI kanskje? Tenkte du på det smarten? Og jeg vil ikke at GNI skal tape og bakcer derfor opp GNI på forumet der jeg kan. Jeg er desverre ikke så tøff som deg Scar, er vel ingen som er det ifølge deg.:)

...........
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Da har du tydeligvis ikke Mac, så da hadde det vært for ditt eget beste å ikke kommentere ting du ikke har peiling på, noe som samtlige av innleggene dine bærer et tydelig preg av.
Eller hva siktet du til? At jeg hadde skrivevansker?:p Cute^^,

Du sitter mistenkelig mye på info som kun stammemedlemmer kan kjenne til. Så nei, jeg kjøper den ikke at du ikke spiller i GNI. Du spiller nok i GNI, skjønner du. Ettersom du er blottet for guts til å fortelle hvilken konto du spiller på så får det være opp til deg. Hvem som steller seg først i rekken av spillere BNP skal spise er meg totalt likegyldig, alle skal vekk uansett :p Menmen...

GNI er ingen match for BNP uansett :) Dere har kun noen korte perioder, men det er uansett det eneste dere klarer, så hele greia er jo egentlig en parademarsj for BNP. Svært, svært artig, spess når du har noen du kan smånuke innimellom. At dere får byer av oss er kun på det grunnlaget at vi vil ha litt spenning vi også, skjønner du, lille venn.
 

DeletedUser

Guest
Da har du tydeligvis ikke Mac, så da hadde det vært for ditt eget beste å ikke kommentere ting du ikke har peiling på, noe som samtlige av innleggene dine bærer et tydelig preg av.
Eller hva siktet du til? At jeg hadde skrivevansker?:p Cute^^,
-Vet jo at jeg er cute, men det har ikke mye med saken og gjøre..:p
Du sitter mistenkelig mye på info som kun stammemedlemmer kan kjenne til. Så nei, jeg kjøper den ikke at du ikke spiller i GNI. Du spiller nok i GNI, skjønner du. Ettersom du er blottet for guts til å fortelle hvilken konto du spiller på så får det være opp til deg. Hvem som steller seg først i rekken av spillere BNP skal spise er meg totalt likegyldig, alle skal vekk uansett :p Menmen...
-Hvordan kan du vite at infoen jeg sier er sannheten?
GNI er ingen match for BNP uansett :) Dere har kun noen korte perioder, men det er uansett det eneste dere klarer, så hele greia er jo egentlig en parademarsj for BNP. Svært, svært artig, spess når du har noen du kan smånuke innimellom. At dere får byer av oss er kun på det grunnlaget at vi vil ha litt spenning vi også, skjønner du, lille venn.
-Oj, du vet tydligvis mye om meg du Scar. Jeg vet overhode ikke hvor gammel du er, men du vet tydligvis hvor gammel jeg er siden jeg er lillevenn. Kanskje jeg skal si til GNI at de bare skal slette seg med en gang for BNP er jo som guder. Kan ikke røre dem for de er størst og best. Spesielt ikke Scar for han gjør jo hele BNP til gudestammen. Ta 100 GNI byer på 1-2uker Scar og jeg skal begynne og bry meg om hvor god du mener BNP er.
,,,,,,,,,,
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Takk for lattern!:p

Joda, bare hyggelig!

Ingenting med ditt innlegg har såpass mye innhold i seg at det er verdt å kommentere, Rawr. På samme måte som de andre innleggene dine, men dette er nok ditt mest dummeste innlegg, om vi ser bortifra samtalen mellom deg og Mosa.

Men ja, er bare å slette seg ja, for uansett kommer BNP til å vinne :) Endelig har du skjønt det også, det hadde jeg ikke trodd mtp din.. ehm, tror vi lar den ligge.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Bare legg det bort Scarborough, de har ikke mere å komme med og dermed kommer denne overslags handlingen inn med kloke og stor ord fra dem.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Bare legg det bort Scarborough, de har ikke mere å komme med og dermed kommer denne overslags handlingen inn med kloke og stor ord fra dem.

Ja, jeg er helt enig. Blir bare forsvarstaler alla "du er bare så patetisk atte...", ikke noe skikkelig innlegg, og det er kjedelig. Menmen, vi kan vel ikke forvente oss noe annet, kan vi det?
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg også gledet meg over at diskusjonen var igang:D men den ble kortvarig pga det du sier :(
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Det kan se ut som dere i GNI kun lever på johan j1234, for om den spilleren faller så vil dere ikke sitte igjen med en eneste liten deffby heller, da all støtten er bundet til den spilleren. Domino-effekten er meget skummel, spesielt når en ikke vet når den kommer ;)

Er uenig med deg. Om jeg forsvinner (Noe som ikke skjer) faller ikke GNI, men blir svekka.
Det gjelder også alle de andre "store" spillerne, Unreal, Blackburn, TurbanFrans osv.....

Men ja.... Domino-effekten kan være skummel:S
 
Sist redigert:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Er uenig med deg. Om jeg forsvinner (Noe som ikke skjer) faller ikke GNI, men blir svekka.
Det gjelder også alle de andre "store" spillerne, Unreal, Blackburn, TurbanFrans osv.....

Men ja.... Domino-effekten kan være skummel:S


GNI lever absolutt deg;) for det er ikke så mye annet der. De kan skryte av at de tar noen byer nå, men det er ikke nok samhold i GNI til at de skal klare å ta BNP. Det er mange store spillere, og med like stort ego, stakkars de som sier noe negativt til dem.

Jeg hadde hatt mere tro på om RA hadde vært i samme situasjon, hyggelige, ydmyke og en god del gode spillere.
 
Sist redigert:

Unreal

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
GNI lever absolutt deg;) for det er ikke så mye annet der. De kan skryte av at de tar noen byer nå, men det er ikke nok samhold i GNI til at de skal klare å ta BNP. Det er mange store spillere, og med like stort ego, stakkars de som sier noe negativt til dem.

Jeg hadde hatt mere tro på om RA hadde vært i samme situasjon, hyggelige, ydmyke og en god del gode spillere.

Søtt at du sier vi er egoe, nevn et eksempel på at spillerne i GNI er egoe?

Om du gir et eksempel på det skal jeg virkelig gi deg pakke i posten, om det er greit : ) men er glad for at jeg kan spare de pengene, fordi du åpner bare kjeften din uten at du vet noenting.. tragisk man : )
 
Topp