BNP vs GNI

DeletedUser

Guest
Joda, bare hyggelig!

Ingenting med ditt innlegg har såpass mye innhold i seg at det er verdt å kommentere, Rawr. På samme måte som de andre innleggene dine, men dette er nok ditt mest dummeste innlegg, om vi ser bortifra samtalen mellom deg og Mosa.

Men ja, er bare å slette seg ja, for uansett kommer BNP til å vinne :) Endelig har du skjønt det også, det hadde jeg ikke trodd mtp din.. ehm, tror vi lar den ligge.
-Haha, Scar du er den mest patetiske spilleren jeg vet om. Er en del steder jeg har sett folk kalle deg det. Begynne og ta til fornuft snart?

......

DeletedUser

Guest
GNI lever absolutt deg;) for det er ikke så mye annet der. De kan skryte av at de tar noen byer nå, men det er ikke nok samhold i GNI til at de skal klare å ta BNP. Det er mange store spillere, og med like stort ego, stakkars de som sier noe negativt til dem.

-Woop, woooop! Sier h*n som ikke vil vise stats eller ig name. :p

........

DeletedUser

Guest
Foresten Scar , innlegga mine er så kjedelige sier du? Eneste jeg har gjort fra starten av er og svare på dine innlegg da :rolleyes: Skriver du noe kjedelig noe får du ikke noe morsomt tilbake veitdu.

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320

Skryter han av som ikke engang har guts nok til å si hvor han spiller engang. Latterlig.
Vel, ha med å ta til fornuft å bare slette dere, så får dere en fin julefeiring dere også. Ta til fornuft?
Er nok bare du som kaller meg patetisk av den grunn at du ikke har så mye annet å komme med. Dårlig ordforråd?

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Søtt at du sier vi er egoe, nevn et eksempel på at spillerne i GNI er egoe?

Om du gir et eksempel på det skal jeg virkelig gi deg pakke i posten, om det er greit : ) men er glad for at jeg kan spare de pengene, fordi du åpner bare kjeften din uten at du vet noenting.. tragisk man : )

Tja, den største er vel Viking:D

Og det har vel vært noe murring i RA tidligere om dette med grå adling, (tar du den byen angriper jeg deg) den som sier det til sin alliert stamme har vel et stort ego i mine øyne.
Men det kommer vel et tilsvar på et eller annet og at jeg er dum, etc etc.

Og hva som skjedde med Tarzan? det kan trekkes frem flere eksempler bare man gidder å lete de opp

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
GNI lever absolutt deg;) for det er ikke så mye annet der. De kan skryte av at de tar noen byer nå, men det er ikke nok samhold i GNI til at de skal klare å ta BNP. Det er mange store spillere, og med like stort ego, stakkars de som sier noe negativt til dem.

Jeg hadde hatt mere tro på om RA hadde vært i samme situasjon, hyggelige, ydmyke og en god del gode spillere.

Er alle spillerne i GNI ego?

DeletedUser

Guest
Tja, den største er vel Viking:D

Og det har vel vært noe murring i RA tidligere om dette med grå adling, (tar du den byen angriper jeg deg) den som sier det til sin alliert stamme har vel et stort ego i mine øyne.
Men det kommer vel et tilsvar på et eller annet og at jeg er dum, etc etc.

Og hva som skjedde med Tarzan? det kan trekkes frem flere eksempler bare man gidder å lete de opp

Tror du har vekslet mellom dem da det var Tarzan som var egoet i GNI, den eneste vi har. Mener hadde, takk gud for at det er hadde :)

Tarzan var ja, fikk han ikke vilja si så truet han med å slutte, sist gang så ble jeg sur på han, så han sluttet litt med det, men når han greide å kryssadle med Spooks så sa han bare jeg slutter, og da startet alt.
Jeg kicket han for han steller selv opp til å bli kicket.

- Zonx

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Side 1:
Stammer: GNI
Side 2:
Stammer: BNP

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 55
Side 2: 34
Forskjell: 21

chart

Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 525,516
Side 2: 306,355
Forskjell: 219,161

chart

Ikke så mye, men leder iallefall.

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
BNP skal normalt vinne over GNI, pga størrelsen, tropper osv....

Men men, alt er mulig. Håper det blir en fair krig.

DeletedUser

Guest
Ska en mod oppføre seg slik da?

Dokker bruke som argument at regelbrudd ikke kan diskuteres pga taushetsplikt og at tickets e det samme med. Og så går du ut og sir at GNI spilleran som sende inn tickets der dem "skrik". Kor blei det at den taushetsplikten liksom?

-Johan

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg sier ingenting, jeg vet heller ingenting om hvem som sender inn ticket :) Hadde satt pris på om du ikke slang ut beskyldninger som du ikke kan underbygge på en skikkelig måte. Regelbrudd? Ehm.. Javel.

DeletedUser

Guest
-.-

Det i meine e at dokker sir at tickets skal være mellom mods og spiller som sender de inn.

Du sir at GNI spillera "skrik" på tickets. Da blir jo plutselig ikke tickets heilt mellom mods og spiller lengre? Når du da så fint "offentliggjør" at den gruppa der sende tickets der dem "skrik om ikke å stenge V4"

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Jul vettu. Vi trenger ikke sitte oppe foran pc´en å svette slik som GNI er nødt om de skal få seg et bittelite forsprang når jula er over og BNP skal adle tilbake småbyene GNI har tatt vettu;)

Er BNP som gjør det.

Dere klarte 21 byer flere enn BNP, stolt? "ÅNEI! VI KAN IKKE STENGE V4, FORDI NÅ VINNER VI OVER BNP!" - hører jeg GNI skrike på forumet ;)
:jsmiley:

Nå er du bare barnslig Scar!

Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
-.-

Det i meine e at dokker sir at tickets skal være mellom mods og spiller som sender de inn.

Du sir at GNI spillera "skrik" på tickets. Da blir jo plutselig ikke tickets heilt mellom mods og spiller lengre? Når du da så fint "offentliggjør" at den gruppa der sende tickets der dem "skrik om ikke å stenge V4"

Tull. Jeg vet ikke om du kan legge merke til der jeg sier at "Ryktene sier at..." - eller noe i den duren? Ryktebørsen er full av slike rykter om hvem som sender inn hva, hvorfor kan ikke jeg komme med et slikt rykte som alle andre? Jeg er da spille r på v4 jeg også, er jeg ikke? Jeg gjengir ikke hva som står i ticketene, jeg har heller ikke tilgang til å se tickets på v4, ettersom jeg spiller på v4. Noe mer du lurer på :)

For all del, synes det er artig at dere legger ut stats jeg, bryr ikke meg noe særlig hvem som leder den ene dagen eller uka. Så lenge GNI vinner kampene, mens BNP vinner krigen, er det likegydig for meg ;)

Topp