BNP vs GNI

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Legger ut en ny tråd ang denne krigen som ser ut til å avgjøre v4´s skjebne for godt.
Topicen heter "BNP vs GNI", men GNI er en dobbeltbetydning av alle andre løker som skal prøve å ta ned BNP, så vet dere det, det er altså en samlebetegnelse ;)

Dagens rangeringsliste er som følger; 15/12-2011 kl.04:25:

1 BNP 334,674,245 34,219
2 GNI 117,172,116 12,139


Får da legge inn noen statistikker da!
Her er hvertfall fra 48 timer:
[SPOIL]Side 1:
Stammer: BNP
Side 2:
Stammer: GNI

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 154
Side 2: 44
Forskjell: 110

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 40
Side 2: 32
Forskjell: 8

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 1,414,717
Side 2: 393,315
Forskjell: 1,021,402

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 369,144
Side 2: 308,917
Forskjell: 60,227

chart


[/SPOIL]

Oooooog, siste uke:

[SPOIL]Side 1:
Stammer: BNP
Side 2:
Stammer: GNI

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 481
Side 2: 170
Forskjell: 311

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 74
Side 2: 69
Forskjell: 5

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 4,518,350
Side 2: 1,598,346
Forskjell: 2,920,004

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 672,950
Side 2: 657,497
Forskjell: 15,453

chart
[/SPOIL]



Vi kan vel si at GNI ikke akkurat har hellet med seg i disse statistikkene. Hva skal dere gjøre for å få overtaket? Eller har dere mista troa på seier og spiller egentlig bare for å ha noe å gjøre?

Ja, vi er vel tre ganger større, men tatt i betraktning deres front og antall spillere, burde det være en grei skuring å deffe opp den fronten med de spillerne dere har. Også med i regnskapet går også stammen RA inn, som også sitter på en del kompetente spillere.

Personlig så har dere ikke sett BNP på sitt beste. Vi vet hvor stort overtak vi har, og vi liker bare tanken på at om vi vil skvise til, så forsvinner GNI ut av v4 som en ballong som det nettopp er stukket en nål i. Jeg kan aldri i livet tenke meg, med de spillerne BNP sitter på, at GNI skal ha en sjanse i havet.

Jaja, jeg koser meg hvertfall med å knuse byene til Johan j1234 ned til 7-8000 poeng gang etter gang, og blir aldri lei av det.

Hva med dere i GNI da, jeg har enda ikke sett en eneste liten samkoodinert offensiv mot oss i det hele tatt!

Om dere vil ha en å prøve dere på, vel, ta å send de små fyrsikksoldatene deres mot meg i stedet!

mvh
Scar/johvij
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
hahaha :D
BNP er 90% noobs. De eneste GNI har respekt for er Henry og Castroy. Hadde det ikke vært for dem to hadde v4 sett helt anderledes ut.
BNP som du sier har så sinsykt overtak , jeg kan ikke si jeg ser det. Greit noen spillere mister litt byer , men vis du ser på de største spillerne i GNI :

Side 1:
Spillere: Viking, johan j1234, UnReal, TurbanFrans, Blackburn, Tarzan
Side 2:
Stammer: BNP

Timeframe: Siste måned


chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 367
Side 2: 202
Forskjell: 165

Så ser man jo hvem som er best. Du sier de ikke sammarbeider , og det vet jeg helt erlig ingen ting om men det sier meg jo at disse topp spillerne i GNI er mye bedre enn BNP spillere når de leder på på stats og ikke sammarbeider. ;)
 

DeletedUser

Guest
Du nevner johan så jeg nevner han jeg også.

Side 1:
Spillere: johan j1234
Side 2:
Stammer: BNP

Timeframe: Forrige uke



Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 49
Side 2: 3
Forskjell: 46

Vet ikke helt om den taktikken din med og knuse byene hans fungerer jeg , men for all del forsett med det Scar , hahah :p
 

Unreal

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
"å forsvinner GNI ut av v4 som en ballong som det nettopp er stukket en nål i."

Oi, om du sier det.. rart vi fortsatt er like oppe som vi var for mange måneder siden : ) Kan ikke huske sist du knuste en by av johan, og forresten sist jeg sjekket sliter Carl veldig i clusteret sitt i fronten : o.. En elendig deff spiller, men kan nesten ikke klage over det. Er jo tross alt gratis byer : )

#Sindre
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
hahaha :D
BNP er 90% noobs. De eneste GNI har respekt for er Henry og Castroy. Hadde det ikke vært for dem to hadde v4 sett helt anderledes ut.
BNP som du sier har så sinsykt overtak , jeg kan ikke si jeg ser det. Greit noen spillere mister litt byer , men vis du ser på de største spillerne i GNI :

Så ser man jo hvem som er best. Du sier de ikke sammarbeider , og det vet jeg helt erlig ingen ting om men det sier meg jo at disse topp spillerne i GNI er mye bedre enn BNP spillere når de leder på på stats og ikke sammarbeider. ;)

De eneste BNP har respekt for er.. hmm.. ehm.. zZzZzZ!
Kan du fortelle meg hvor jeg sier at GNI ikke samarbeider? Det eneste jeg sier er at de ikke evner å koordinere angrep sammen. Elendige stammefrender da gitt, som kun kjører sololøp hele veien. Nesten slik som RNG på v1, og vi ser jo hvor de er på vei hen.

Om BNP er 90% noobs, så synes jeg det er spennende, for ettersom BNP tydeligvis bare er rævva, så er faktum det at BNP leder verdensrangeringen, og hva sier det om dere da? :D Hmm, jaja..

Dere har hatt noen gode perioder, men det er det eneste dere klarer. Noen gode perioder, for noe mer er å ta litt hardt i. Meeen, overrasket? Ikke akkurat. Dere har, som sagt, deres små perioder hvor dere klarer å ta, ca 50(?) byer mer, wow, imponerende mtp at dere ser på dere selv som meget gode :p

Dere må nok vise noe mer enn å ha noen få gode perioder om dere skal vinne v4, og dere må nok ta litt flere byer en 50 byer om dere skal gjøre inntrykk, for det dere gjør nå er kun myggstikk på en elefants rygg uansett.
 

Unreal

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
"så er faktum det at BNP leder verdensrangeringen, og hva sier det om dere da? Hmm, jaja.."

Ser jo medlemmene også da.. Haha, scar - du er så patetisk som det går ann å få det nå. Du prøver bare å rakke ned på oss for å selv føle deg bedre, det er en dårlig veg å gå.

Håper dere ikke tror dere er noe, eneste spillerne dere lever på er jo Henry, newsted og castor : s

#Sindre
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
"så er faktum det at BNP leder verdensrangeringen, og hva sier det om dere da? Hmm, jaja.."

Ser jo medlemmene også da.. Haha, scar - du er så patetisk som det går ann å få det nå. Du prøver bare å rakke ned på oss for å selv føle deg bedre, det er en dårlig veg å gå.

Håper dere ikke tror dere er noe, eneste spillerne dere lever på er jo Henry, newsted og castor : s

#Sindre

Dette er et propagandaforum, om du ikke tåler å lese hva som står så kan du kanksje lese off-topic isteden?^^,
Jeg prøver ikke å rakke ned på noen, nå var det jo ikke jeg som begynte å kalle andre for noob heller, jeg svarer bare på tiltale, noe som dere burde være klar over når dere kommer med nye innlegg her. Jeg er patetisk? Aww, how cute! Jeg prøver bare å lge litt liv på forumet, fy skamme seg! Er du så hårsår? :) Dårlig veg å gå gitt...

Det kan se ut som dere i GNI kun lever på johan j1234, for om den spilleren faller så vil dere ikke sitte igjen med en eneste liten deffby heller, da all støtten er bundet til den spilleren. Domino-effekten er meget skummel, spesielt når en ikke vet når den kommer ;)

Knuser byene mine ja..... men blir ikke så mye adling.

Neeh, adling nei:) Vi har veldig god tid vi da, er jo ikke vi som skal "snu kjerringa" og bevise at vi er best. Vi har bevist det for lenge siden at BNP er den desidert beste og den mest verdig vinneren av v4. Det er GNI som må bevise det motsatte, ikke BNP. Husk det GNI. Man vinner ikke en verden ved å kun ta 50 byer + den ene uka ;)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Neeh, adling nei:) Vi har veldig god tid vi da, er jo ikke vi som skal "snu kjerringa" og bevise at vi er best. Vi har bevist det for lenge siden at BNP er den desidert beste og den mest verdig vinneren av v4. Det er GNI som må bevise det motsatte, ikke BNP. Husk det GNI. Man vinner ikke en verden ved å kun ta 50 byer + den ene uka ;)

Verden blir jo avslutta med 100% dominanse, så GNI har også god tid.

Hvem har sagt at man vinner med å ta 50+ byer i uka?
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Verden blir jo avslutta med 100% dominanse, så GNI har også god tid.

Hvem har sagt at man vinner med å ta 50+ byer i uka?

Tjaa, dere skryter jo av at dere har klart å ta 50+ byer i en tidsperiode på en ukes tid, så ja..
Om dere skal vinne v4, så har dere litt mer å ta tak i enn det BNP har, jeg vil nok si at dere kanskje ikke har like god tid som BNP, men det kommer an på øyet som ser, såklart.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hoho, godt å se en skikkelig catfight igjen:jfornøyd:

Yeah, ikke sant! :D Men det finnes noen bitre spillere i GNI skjønner du, som ikke liker å se at det dukker opp nye tråder på forumet ang GNI, såååe.. Godt ikke de bestemmer hva som skal på forumet, for det hadde blitt fryktelig kjedelig :eek:

Haha, scar - du er så patetisk som det går ann å få det nå. Du prøver bare å rakke ned på oss for å selv føle deg bedre, det er en dårlig veg å gå.

#Sindre
 

DeletedUser

Guest
De eneste BNP har respekt for er.. hmm.. ehm.. zZzZzZ!
Kan du fortelle meg hvor jeg sier at GNI ikke samarbeider? Det eneste jeg sier er at de ikke evner å koordinere angrep sammen. Elendige stammefrender da gitt, som kun kjører sololøp hele veien. Nesten slik som RNG på v1, og vi ser jo hvor de er på vei hen.
-De som kjører solo eier jo BNP da , så vis de gidder og begynne og kordinere angrep hadde dere sleti. Hadde vært utrolig gøy og se på den kjeften din gå fra "Mr.Best" til "Mr.TRENGER SØTTE!" :)
Om BNP er 90% noobs, så synes jeg det er spennende, for ettersom BNP tydeligvis bare er rævva, så er faktum det at BNP leder verdensrangeringen, og hva sier det om dere da? :D Hmm, jaja..
-Åja , du mener da hele VARG gikk grå og dere adlet hele shiten også merget med Easy? Stemmer , lurte på hvor de poenga kom fra se.
Dere har hatt noen gode perioder, men det er det eneste dere klarer. Noen gode perioder, for noe mer er å ta litt hardt i. Meeen, overrasket? Ikke akkurat. Dere har, som sagt, deres små perioder hvor dere klarer å ta, ca 50(?) byer mer, wow, imponerende mtp at dere ser på dere selv som meget gode :p
-Wow , du da Scar? Ingen perioder , og BNP som noen flere sier lever på Henry , Castroy. De 2 er gode finder som adler mye og gjør det meste av jobben. Så hva med deg? Knuser byer , wow big deal. Bestemorra mi kunne knust byer på tw.
Dere må nok vise noe mer enn å ha noen få gode perioder om dere skal vinne v4, og dere må nok ta litt flere byer en 50 byer om dere skal gjøre inntrykk, for det dere gjør nå er kun myggstikk på en elefants rygg uansett.
-Scar, kan du ikke bare si til de proffe BNP folka at de skal utslette GNI da? Få se hva dere kan gjøre og knus GNI nå da. Dere klager jo på at verden bør avsluttes , men nå må dere eie alt , så kom igjen , vinn snart da ;)

......
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du er kjedelig som svarer med bold. Menmen, får da se om jeg kan finne på noe svar her da :p

Jeg vet faktisk ikke om jeg skal le eller grine. Skal jeg le, så handler det rett og slett om hvor tåpelig innlegge ditt nettopp var! Hvorfor skal jeg rope på støtte når stammen som visstnok er så gode ikke har utrettet mer enn hva jeg gjør for den store verdensfreden i verden. Jeg har ingen grunn til å frykte dere i det hele tatt, for som sagt, dere har ingenting å vise tilbake til i det hele tatt :) Skal jeg grine, så må det være rett og slett av den grunn at dette var et utrolig kjedelig innlegg, og at det ser mer ut som om du tar deg selv for høytidelig og ikke minst din stamme, GNI. Hvorfor være så kjepphøy når dere ikke har noe å vise tilbake til annet enn små soloangrep?

Nå vet ikke jeg med deg, men merg er en helt naturlig del av spillet. Du kan sikkert fornekte det faktum, men da lurer du bare deg selv. EASY og BNP ville aldri angrepet hverandre, og hvis du så på kartet på den tiden var nesten hele verdenen delt på midten. BNP/EASY vs 7BULLS samt andre stammer. Så sånn sett er det ingenting du eller GNI kan whine for. At 7BULLS ble grusa må dere nok ta på deres egne kapper gitt, blir dumt å begyne å whine om den mergen nå.

Nå er faktum det at Henry og Castor er de øverste lederne i BNP, så at de står for så å si samtlige offesiver etc er jo nesten en selvfølge. Oh, wait! Har ikke dere i GNI hørt om en stammeledelse? Altså enkelte som sitter å planlegger felles offensiver altså? Hmm, isåfall, det burde prøves! Hva bestemora de kan er meg likegyldig, for om hun er bedre enn meg i hva jeg gjør, så må hun vare en TW-Gud i forhold til hva GNI klarer å prestere. Vet ikke om ordet "prestere" er riktig, men dere skal få for den denne gangen.

Naah, vi liker så godt V4 at vi i BNP vil se at den varer litt lenger. Hva er vel gøy med å se at en stamme blir bokstaveligtalt knust såpass tidlig i endgame at du ikke rekker å hente en kaffe engang? Neeh, vi vil også se hva dere i GNI klarer å utrette først, selvom jeg henger i en veldig tynn tråd ang det der, men er jo lov å håpe.

mvh
Scar
 

DeletedUser

Guest
Du er kjedelig som svarer med bold. Menmen, får da se om jeg kan finne på noe svar her da :p

Jeg vet faktisk ikke om jeg skal le eller grine. Skal jeg le, så handler det rett og slett om hvor tåpelig innlegge ditt nettopp var! Hvorfor skal jeg rope på støtte når stammen som visstnok er så gode ikke har utrettet mer enn hva jeg gjør for den store verdensfreden i verden. Jeg har ingen grunn til å frykte dere i det hele tatt, for som sagt, dere har ingenting å vise tilbake til i det hele tatt :) Skal jeg grine, så må det være rett og slett av den grunn at dette var et utrolig kjedelig innlegg, og at det ser mer ut som om du tar deg selv for høytidelig og ikke minst din stamme, GNI. Hvorfor være så kjepphøy når dere ikke har noe å vise tilbake til annet enn små soloangrep?
-Du snakker om kjedelige innlegg? Hva med og slutte og snakke så mye piss så slipper du og skrive så mye kjære Scar :) Hvor du får fra at jeg er i GNI vet jeg ikke, men det kan også være det samme. Du frykter ikke GNI men hva får deg til og tro at GNI frykter deg eller BNP generelt?
Nå vet ikke jeg med deg, men merg er en helt naturlig del av spillet. Du kan sikkert fornekte det faktum, men da lurer du bare deg selv. EASY og BNP ville aldri angrepet hverandre, og hvis du så på kartet på den tiden var nesten hele verdenen delt på midten. BNP/EASY vs 7BULLS samt andre stammer. Så sånn sett er det ingenting du eller GNI kan whine for. At 7BULLS ble grusa må dere nok ta på deres egne kapper gitt, blir dumt å begyne å whine om den mergen nå.
-Hvor du får at jeg eller GNI whiner vet jeg heller ingen ting om da jeg bare sa at dere merga og adla en inaktiv stamme for og bli så store. Er det whining har jeg misforstått det ordet kraftig.
Nå er faktum det at Henry og Castor er de øverste lederne i BNP, så at de står for så å si samtlige offesiver etc er jo nesten en selvfølge. Oh, wait! Har ikke dere i GNI hørt om en stammeledelse? Altså enkelte som sitter å planlegger felles offensiver altså? Hmm, isåfall, det burde prøves! Hva bestemora de kan er meg likegyldig, for om hun er bedre enn meg i hva jeg gjør, så må hun vare en TW-Gud i forhold til hva GNI klarer å prestere. Vet ikke om ordet "prestere" er riktig, men dere skal få for den denne gangen.
-GNI har kanskje ikke prestert mye, men en ting er helt sikkert det gjør ikke BNP heller. Og værtfall ikke du Scar. Sitter og skryter av at du knuser byene på en spiller. WOW , big deal. Skulle ønske jeg var like god som deg og BNP! :(
Naah, vi liker så godt V4 at vi i BNP vil se at den varer litt lenger. Hva er vel gøy med å se at en stamme blir bokstaveligtalt knust såpass tidlig i endgame at du ikke rekker å hente en kaffe engang? Neeh, vi vil også se hva dere i GNI klarer å utrette først, selvom jeg henger i en veldig tynn tråd ang det der, men er jo lov å håpe.
-Åja , dere liker v4 så godt at moderatorene vuderte og avslutte verdenen fordi det var såpass mange som hadde sagt at dere hadde vunnet uansett? Jeg vet at GNI ikke gjorde det for de vil knuse dere. :)
mvh
Scar
-Rawr.

........
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du svarer jo som om du var i GNI, så at jeg går utifra at du er i GNI har jeg all grunn til å gjøre. Jeg er her for å skape litt liv jeg da, så om du ikke tåler det kan du heller gå å sette deg foran TV´en eller noe. Om du tar en titt på kartet, smart-ass, så kan du se at GNI er trengt opp i et lite hjørnet. Hvem tør å innrømme at noen frykter hverandre her inne egentlig? Ingen vil jo vise svakhetstegn, men jeg tror nok de fleste i GNI kjemper hardt for at ikke BNP skal treffe på områder/kontoer som ikke er aktive slik at vi får noen gratisbyer, så ja, frykten er der bevisst eller ubevisst.

Det ble lite whining når mergen var et faktum, men nå ser det ut som om du og GNI, for å skille dere der, bruker mergen mellom BNP/EASY som en unnskyldning for størrelsen til BNP. Jeg må igjen minne deg på at omtrent 50% ( + - ) gikk over til BNP, og at BNP kastet ut veldig mange spillere. Om du igjen hadde sett på medlemstallene mellom BNP og kanksje 7BULLS ville du sett at forholdene var ganske så like. At 7BULLS ikke hadde guts nok til å gå løs på VARG er ikke BNP sitt problem, er det? At 7BULLS, nåværende GNI var så talentløse og blottet for selvinnsikt når det kom til fremtidsplaner må nok de medlemmene som føler seg "truffet" ta til seg selv, og ikke slenge det mot BNP. Så nei, du har ikke misforstått hva "whining" går ut på, du har bare ikke lest godt nok hva jeg har skrevet.

Nå presterer ikke akkurat BNP så veldig mye heller, og det har jeg heller ikke påstått. Jeg har sagt at BNP er den soleklare verdige vinneren av V4. GNI har ingenting å gjøre på rank.1, da de ikke har løftet en finger siden den stammen ble opprettet. Hva jeg har prestert er irrelevant når det er stammen som går foran. Meeen, som i motsetning til GNI, som et GNI-medlem har sagt selv, så er det mange solospillere i GNI. Mulig den store feilen ligger der? Hmm, ikke godt å si når det heller ikke ser ut som om stammen har en ledelse engang :p

Jeg har heller ikke sagt at jeg skryter av å knuse byer. Verdens enkleste ting det, bare å sende nukes. Mulig det sitatet gjenspeiler hva du sliter med? :p Ikke godt å si det gitt! Men jeg har nok bare nevnt én gang at jeg er aktiv og sende rut nuksene mine mot fienden. Er det å skryte? Da har hvertfall jeg misforstått hva det ordet betydde.

Nå har jeg hørt at flere GNI-spillere etter at de fikk høre at V4 skulle avsluttes, i all hast sendte inn en ticket med siste erobringer "forrige uke" og sa at verdenen ikke skulle avsluttes ettersom "vi nå tar byer av BNP". Jeg har ikke sett ticketene selv, men rykter har en vond tendens av å være sanne. Og skal jeg tro min venn, så stemmer disse såkalte ryktene også at GNI begynte å få noen svettetokter.

Vi har vunnet v4 uansett vi. Hva får deg eller alle andre til å tro det motsatte egentlig? :) Er jo lov å ha håp, men ærlig talt, litt fornuftig må man jo kunne være :p

mvh
Scar
 
Topp