BNP vs RA

DeletedUser

Guest
Du kan smiske med meg når som helst. Egoet mitt takler det heeelt fint.

Bildet var koselig <3
 

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hehe, du skal ha for at du er sympatisk iforhold til ditt eget nivå, men det virker som du:
  1. Overvurderer din stamme.
  2. Undervurderer BNP.

Hvorfor?
Moralen på V4 er fjernet, og m.t.p. størrelsen til BNP versus de andre stammene er latterlig stor. Ergo vil RA (bl.a.) bli en forholdsvis lett match for de i tiden fremover.
GNI har holdt ut lenge, men de spillerne er betydelig bedre enn hva man kan finne i deres stamme - no offence.

Veksten til medlemmene i BNP (hva angår poeng/ODA) er positiv med unntak av en håndfull spillere, dette vil da gi 15 aktive spillere som fortsetter å spise seg innover i GNI land atm. Det er jo i realiteten ikke så overraskende at dere først nå begynner å merke litt til krigen.
Fordi det er ikke til å stikke under en stol at dere ligger skjult inne i GNI, og at det til nå de som har tatt hovedstøyten.


All cred til GNI, de har imponert på V4 med den situasjonen de har vært i - men nå begynner presset fra alle sider å bli for stort. Og idag ser man at det svikter hos noen spillere, og det blir antageligvis verre og verre for de som spillerne som er igjen.


Hvis dere i RA klarer å motbevise meg, så blir jeg mektig imponert -men det er ingen mulighet for at dette skjer.

Mye sant det du sier her nå, men som leder må jeg kunen forsvare stammen litt.

Det er riktig at GNI hadde og har den største fronten, av den grunn at RA har bygget seg opp i utkanten, hvor det naturlig nok var nye spillere.

At GNI har fått de fleste nuksene på seg er riktig, men i tilegg skal du ikke glemme at RA og GNI har delt forum.. RA har omtrent peiset på all den deffen de hadde og har tilgjengelig ut til GNI, og hjulpet til med nukes og fakes - så langt det går.

RA prøvde og mobilisere en front, noe som vi delvis har greid, men BNP slår fryktelig lett tilbake.. De er ikke akkurat kjent for å sende fakes ;)

RA ble skapt etter mergen ja, omtrent rett etter mergen. Vi tok inn noen spillere som var på nippet til å slutte, og fikk dem til å ombestemme seg og hjelpe stammen opp (spesielt takk til Lady Safira om du leser dette). Etterhvert greide vi å bli en litt mer respektabel stamme.

At BNP har noen av .no's beste spillere er det ingen absolutt ingen tvil om. RA er som kjent skapt etter mergen.. Men allikevel føler jeg at jeg har greid å få til det beste jeg har greid og kan, og prøvd å få de så gode som mulig, noe jeg har lyktes tildels med. Vannskelig å oprette en stamme når en verden er "halvspilt" ;)

Men men..

Det med at V4 er vunnet av BNP, er vel delvis sant - men vi får da spille så lenge vi kan!

Leve V4!
 
Sist redigert:

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hvis dere skal plage oss må dere snart sette igang


Side 1:
Stammer: BNP
Side 2:
Stammer: RA

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 771
Side 2: 22
Forskjell: 749

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 69
Side 2: 2
Forskjell: 67

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 7,187,841
Side 2: 184,736
Forskjell: 7,003,105

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 645,802
Side 2: 19,181
Forskjell: 626,621

chart
 
Topp