BNP vs Varg

DeletedUser

Guest
Hvem liker VARG ?

Kan du si det til meg :)
Har faktisk tenkt over det en stund,

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Tja! liker godt varg for det dem har oppnådd her i V4 jeg da. :D (mer en hva en kan si om Capes, tror nok dem lett hadde vunnet en slike konk! ;) )...

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvem liker VARG ?

Kan du si det til meg :)
Har faktisk tenkt over det en stund,

Vi må da være godt likt som er blitt så populære at hele fire stammer velger å angripe oss? :)
Jeg kan nok ikke si det samme om Capes dessverre. Eller vent litt... Hmm.. Dere mister jo byer som et tre mister løv på høsten, og med nærmere ettertanke kan jeg si at man ikke kan gjøre noe annet enn å elske Capes!

Vi er ganske så like, Capes og VARG, bare på to helt forskjellige måter ;)

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Vi må da være godt likt som er blitt så populære at hele fire stammer velger å angripe oss? :)
Jeg kan nok ikke si det samme om Capes dessverre. Eller vent litt... Hmm.. Dere mister jo byer som et tre mister løv på høsten, og med nærmere ettertanke kan jeg si at man ikke kan gjøre noe annet enn å elske Capes!

Vi er ganske så like, Capes og VARG, bare på to helt forskjellige måter ;)

Dem mister løv på høsten og VARG mister byer hele tiden? :rolleyes:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dem mister løv på høsten og VARG mister byer hele tiden? :rolleyes:

Hmm, Amstaff! Enten er det tidspunktet på døgnet eller så må det være en annen faktor, men uansett så skjønner jeg ikke hva du snakker om :)

Vi i VARG mister da ikke mange byer? :) Capes derimot!

Men, nå slutter vi å snakke om Capes, feil sted...

DeletedUser

Guest
Capes derimot!

Men, nå slutter vi å snakke om Capes, feil sted...
Jupp, jeg lurte på hvor lenge det skulle gå før en Forummoderator kom med en beskjed om å holde seg ONTOPIC ihht overskriften.. :p

Dette er ikke kritikk, men forummoderator bør og skal være bedre enn oss andre vanlige dødende, og spesielt som forummoderator bør IKKE gå offtopic og spamme ned en tråd som ikke er relevant med trådstarters overskrift!

DeletedUser

Guest
Og med det mener du hva min venn Ammy?

Så han behøver ikke oppføre seg som en forummod, og kan dermed spamme fritt i andre verdener?
Nei, ikke etter mitt syn. Representerer han TW teamet i en verden, så representerer han TW teamet!, og bør selvfølgelig følge de "regler" som gjelder.

Det er da dobbeltmoral å straffe en spiller på en verden, dersom en mod gjør det samme på en annen verden uten å få straff, eller?

PS Scar: Dette var ment som et generelt grunnlag. Mener ikke å si at du nødvendigvis har spammet ned denne tråden så drastisk som jeg beskriver ovenfor ;)

Men dette var siste ord i denne saken. I morgen kommer det nye poster om BNP og Varg ;)

DeletedUser

Guest
Er da mange på verden 4 som liker Varg, men de har blitt for kjepphøye og trenger å bli jekket ned noen hakk :)

snake1

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
sekke ut til at varg går nedover, poengene går fortsatt oppover. Hvis du ser på adelsvinner så ligger de på
topp og de går i pluss stadig. De ligger nok i minus mot easy men det går opp i opp siden de går så kraftig i pluss mot BNP:)

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
sekke ut til at varg går nedover, poengene går fortsatt oppover. Hvis du ser på adelsvinner så ligger de på
topp og de går i pluss stadig. De ligger nok i minus mot easy men det går opp i opp siden de går så kraftig i pluss mot BNP:)

Er du helt tullete? dem går i lite + mot BNP!

DeletedUser

Guest
Neida, la gutten få leve i håpet. Han har helt rett. De har gått i pluss siste uken, og det skal de få.

Men heretter blir det nok ikke mye i pluss lenger.. :) Så la statistikkene begynne fra imorgen av, så skal vi se hvem som griner høyest ;)

DeletedUser

Guest
Da har det gått en uke siden sist du la ut stats Johvij! I tilfelle du skulle glemme å legge ut en ny uke så gjør jeg det for deg :) Ser ut til at vi gikk i pluss enda en uke! :confused:

Side 1:
Tribes: VARG
Side 2:
Tribes: BNP

Timeframe: 21/09/2010 20:37:15til28/09/2010 22:41:21

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 77
Side 2: 45
Forskjell: 32

Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 737,666
Side 2: 423,337
Forskjell: 314,329

DeletedUser

Guest
av og til å kan det være han glemmer/gidder ikke å ta opp noen statestikk, det må vi akseptere og så gjøre det selv :) sånn som du gjorde.

goodish :D

Ja VARG, stå på,

DeletedUser

Guest
VARG kommer ikke til og holde ut lenge...Eller jo hvis de fortsetter og invitere folk fra fiende stammen for eks. sNosen

DeletedUser

Guest
varg is going down, nå har dem kasta ut wissydissy, og en har blitt grå, for å oppsumere det kjapt:

kjerp dere eller tap

Topp