bob bob å titthei

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Da er vel verdenen så godt som avgjort etter at de største i TROLL valgte å lage en utbryterstamme, uten å tenke seg om.
Spillere som Newsted, Heskey, Grodi og om jeg ikke husker feil, Lord Bobil valgte å gå ut av TROLL, og lage en utbryterstamme. Egentlig rimelig uforståelig i mine øyne, da deres små muligheter for å vinne var ved å holde sammen, og ikke splitte seg.
O:H kjørte på med en aksjon, som jeg tror var dråpen som fikk begeret til å flyte over i utbryterstammen. Grunnen er jeg ikke helt klar over, men det smalt under en vellykket aksjon fra O:H.

Så skjer noe jeg sier meg helt uenig i. O:H velger å gå inn i en IAP med stammen som før var fiender, for å ta ut de store spillerne som utgjorde en reell fare for de. Uansett hvilken diplomatiske valg O:H hadde gjort, hadde det blitt overkjøring. Som man ser er ikke RV interessert i å ta inn verken, Newsted, Heskey eller Grodi igjen. TROLL ville uansett om de fikk en IAP med O:H, holdt fokuset på utbryterstammen. Om det hadde endt med at de kom inn igjen, ville det uansett vært for mye uro og krangling i TROLL til at støtta hadde kommet til de som trenger det, og da ville O:H fått 10 ganger mer ut av det enn nå.
Jeg ser og ser på kartet, for å prøve å forstå hvorfor en slik avgjørelse ble tatt. Tre-fire spillere sitter med front mot de spillerne i utbryterstammen (der de som styrer diplomatiet er 2/4). Ja det blir kort prosess på de, men hvorfor ikke bare la de uten front til de, kjøre over TROLL i stedet for? Folk spiller spillet for å krige, og ikke for å få seiere (håper da jeg), og å sette så stor del av spillerne på benken er ikke rett.

Jeg begynner å lure på om det å havne lavt på rankinglisten er for negativt for enkelte spillere, så de heller velger å hemme store deler av stammen, for å få en løsning der man kan klatre på lista mot spillere uten noen form for håp eller motstand igjen. Håper folk tar seg tida til å se hvem som faktisk tjener på dette..
Uansett grunn til den diplomatiske handlingen, synes jeg det er feigt. O:H var uansett 2/5 større enn TROLL og utbryterstammen, og at man ikke tørr å ta den fighten er bare råttent. Spesielt etter enkelte spillere hadde virkelig stått på, og fortjent seg en plass i toppen, men blir satt på benken.
 
Sist redigert:

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Følte det var lite liv på forumet, så delte min mening ang. den siste uka.
Også er det skrevet i farten, så skriveleifer er det bare å forvente :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Tanken rundt IAP'en var vel å få utslettet MILF raskt og enkelt og forhindre spillerne å gå tilbake til TROLL.

Historiene er mange på utbryterstammer som går tilbake til opprinnelige stamme. Inngåelsen til IAP var et godt taktisk valg, men som godt kan kategoriseres som feigt eller kjedelig.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Kan nevne det at jeg har vært på ferie noen dager, derfor ikke aktivitet på forumet fra meg :)

Når jeg fant ut at bobil kontoen hadde blitt med i en utbryterstamme valgte jeg å ta over kontoen igjen, endre passord og brukernavn og bli med i troll og kjempe til v25 var over :)

-A
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Når jeg fant ut at bobil kontoen hadde blitt med i en utbryterstamme valgte jeg å ta over kontoen igjen, endre passord og brukernavn og bli med i troll og kjempe til v25 var over :)

-A

Var ikke dette nesten lignende det William på NewSted opplevde?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Dunno... Jeg gikk ihvertfall tilbake til kontoen og ga beskjed at jeg skulle tilbake til Troll med en gang :p

Eller rettere sagt. Myh ga meg beskjed, og jeg sa jeg skal fikse det og komme tilbake til rette siden :)

Sviktet rv en gang, aldri igjen... Æ lærte leksa mi da.

-A
 
Topp