BoS, E-BoS, =O.R= og [R] (+ 5 hemmelige) søker president

Status
Stengt for ytterligere svar.

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
BoS, E-BoS, =O.R= og [R] i tillegg til våre fem nye allierte har bestemt oss for at vi skal ansette en president som skal styre vårt mektige imperium. Presidenten vil ha siste ord i alle saker, være ansvarlig for planlegging av fremtidige operasjoner og ikke minst ha ansvaret for samkjøring av etterretning, propaganda, diplomati og krigsadministrasjonen, i tilllegg til andre naturlige oppgaver.

Søknader sendes som PM til undertegnede.

Reisverket
 

DeletedUser

Guest
Vet du hva? jeg tror faktisk alt dette bare er fleip. Jeg tror at dere frmestiller dere selv som så latterlige, så arrogante, bare for at de andre skal hate dere og undervurdere dere.

5 nye allierte sånn helt plutselig. Synes jeg hørte for litt siden at dere bare var 4 allierte og hadde ingen IAP. Hvorfor skulle dere plutselig ha 5 nye allierte nå? Hvorfor endre mening over så kort tid?

Uannsett... Tror ikke på denne tribalhuggingen.

Fake propaganda....
 

DeletedUser

Guest
Vet du hva? jeg tror faktisk alt dette bare er fleip. Jeg tror at dere frmestiller dere selv som så latterlige, så arrogante, bare for at de andre skal hate dere og undervurdere dere.

5 nye allierte sånn helt plutselig. Synes jeg hørte for litt siden at dere bare var 4 allierte og hadde ingen IAP. Hvorfor skulle dere plutselig ha 5 nye allierte nå? Hvorfor endre mening over så kort tid?

Uannsett... Tror ikke på denne tribalhuggingen.

Fake propaganda....

PR-kåt kalles det ;)
 

DeletedUser

Guest
Vet du hva? jeg tror faktisk alt dette bare er fleip. Jeg tror at dere frmestiller dere selv som så latterlige, så arrogante, bare for at de andre skal hate dere og undervurdere dere.

5 nye allierte sånn helt plutselig. Synes jeg hørte for litt siden at dere bare var 4 allierte og hadde ingen IAP. Hvorfor skulle dere plutselig ha 5 nye allierte nå? Hvorfor endre mening over så kort tid?

Uannsett... Tror ikke på denne tribalhuggingen.

Fake propaganda....

Ja mest sannsynelig ^^

Men fy så deilig det er å få ut all frustrasjon jeg eier og har når de skriver masse slikt bull som dette :p
 

DeletedUser

Guest
Vet du hva? jeg tror faktisk alt dette bare er fleip. Jeg tror at dere frmestiller dere selv som så latterlige, så arrogante, bare for at de andre skal hate dere og undervurdere dere.

5 nye allierte sånn helt plutselig. Synes jeg hørte for litt siden at dere bare var 4 allierte og hadde ingen IAP. Hvorfor skulle dere plutselig ha 5 nye allierte nå? Hvorfor endre mening over så kort tid?

Uannsett... Tror ikke på denne tribalhuggingen.

Fake propaganda....
Hvis det er sånn, så er det faktisk utrolig glupt.
 

DeletedUser

Guest
For bare 1 dag siden var uttalelsen at det ikke ville bli noe av IAP og ingen flere allianser. At de 4 skulle holde sammen.
 

DeletedUser

Guest
Sant, men på en annen side så synes jeg de har skiftet meninger hele veien jeg.
 

DeletedUser

Guest
Det er vel bare å vente og se. Kanskje de faktisk er TribalHug'ere... :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Dette er nok propaganda og ikke en "trenger president" tråd og dere har nok propaganda tråder.

Det holder med BOS tråder nå. Bruk de andre dere har laget Reisverket og Nofjon.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp