Bos forsvant - N.P ble født og en stor takk..

DeletedUser

Guest
Dette blir ikke et innlegg med masse fancy statestikk osv, føler bare at topp 20 stammer tråden begynte og gli rimelig laangt off-topic, så tenkte at fordi som vil fortsette denne samtalen et sted så kan den få gjøres det her inne istedet...



Vi i Yakuza har på en måte nå nådd (det ene) målet om og fjerne Bos (mener og huske det ble skrevet i en post et sted for lenge siden at navnet Bos evt måtte forsvinne...) MEN vi vil allikevel påpeke at stammen N.P er fortsatt merket med lyserødt og at vi ikke kommer til og stoppe der med det første!

Synes det også er meget viktig fra oss i Yakuza og få rette en stor takk til alle dere andre som har vært med på og rive Bos ned fra tronen (personlig vil jeg si at det var ikke det samme når Noffe/RV stakk:rolleyes:). Vi hadde aldri klart det (ihvertfall ikke på så kort tid:D) uten deres hjelp og krigslyst, og føler det blir litt feil at alle skal gratulere oss (selv om jeg samtidig synes det er veldig hyggelig, misforstå meg rett...)

Vi startet som en liten David mot Goliat, men etterhvert som tiden gikk ble det fler og fler som kastet seg med i kampen, noe som nå N.P's ODD statestikk viser tydelig... Så nok en gang, en stor takk til alle som har bidratt, dette er ikke bare Yakuza's seier, det er VÅR seier! (For dere som da leser dette og lurer på om dere har bidratt eller ikke, dere har sannsynligvis ikke bidratt:p)


(Jazcan har jo allerede i sin mindre subtile post; foreslått hva/hvem som skal være vår neste fiende... Dette er rikitgnok noe vi i Yakuza velger og styre selv Jaz:p, men om dere har innspill, send de til meg IG så skal jeg legge de frem for stammen så finner vi nok en løsning skal dere se...)


Er klar over at det med unntak av SR (sikkert fordi de var anonyme) som regel blåser hardt på toppen, alle ønsker og rive deg og dine ned, det være seg om det er total-rankingen eller kontinentet men særlig det førstnevnte. Vit da at det sikkert vil komme mange kommentarer om spillestil og måter man kjemper seg til toppen og alle har en formening om hva som er den mest korrekte måten. Synes derfor det passer med og runde av med et sitat fra en meget fremsynt taktiker og en av hans mange meninger om krig:

In all fighting, the direct method may be used for joining battle, but indirect methods will be needed in order to secure victory. In battle, there are not more than two methods of attack - the direct and the indirect; yet these two in combination give rise to an endless series of maneuvers. The direct and the indirect lead on to each other in turn. It is like moving in a circle - you never come to an end. Who can exhaust the possibilities of their combination?
 

DeletedUser

Guest
og ja, har nå rett etterpå sett at jeg klarte og overse tråden til Shaman litt lengre nede her, ikke meningen og spamme ned forumet (selv om litt mer aktivitet her inne ikke akkurat hadde vært krise;))
 

DeletedUser

Guest
Ahh, deilig å se BoS bli borte, har ventet på dette i lang, lang tid.
 

spectos

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Gratulerer med seieren, men syns dere kan gi USENS en STOR takk for en knallgod og lang innsats mot bos! :)
 
Reaksjonspoeng
3
Gratulerer med seieren, men syns dere kan gi USENS en STOR takk for en knallgod og lang innsats mot bos! :)

Var nok en krig, eyoh

Side 1:
Tribes: USENS
Players:

Side 2:
Tribes: N.P
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 100
Side 2: 77
Forskjell: 23

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 766,317
Side 2: 456,552
Forskjell: 309,765

image.php


Om innsatsen var så sinnsykt høy vet jeg ikke:S

Våres krig til sammenligning:

Side 1:
Tribes: DOGZ
Players:

Side 2:
Tribes: N.P
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 145
Side 2: 3
Forskjell: 142

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,244,766
Side 2: 24,703
Forskjell: 1,220,063

image.php


Innsatsen var vel ikke så høy her heller, men vi vet da å forsvare oss

Glemte nesten å sio gratulerer yakuza, selv om det ikke kom som en stor bombe etter de siste 3 måneders utvikling;)
 

spectos

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
USENS har støttet Yakuza med tropper siden krigen startet i V3 og de har vært med på det meste av krigføringen. Så IKKE undervurder USENS del i denne krigen :)
 

DeletedUser

Guest
USENS tok jo nesten like mange byar som DOGZ, dei berre klarte ikkje å holde på dei :D
 

DeletedUser

Guest
For de som da velger og LESE posten min så mener jeg da vitterlig at jeg retter en stor takk til alle de stammene som var med på og felle Bos! Jeg unnlot og nevne navn på stammer nettopp i frykt for at om jeg nevnte noen men glemte en, så ville det bli tatt ille opp:(

Det er mange som bidro til at Bos (i navn og til dels stamme) forsvant, og alle de har fått sin takk fra meg og Yakuza, men jeg har ingen kvaler med og takke dere igjen;)
 
Topp