BoSS vs EPICKI

DeletedUser

Guest
Ah, trible wars fyren du mener :p

Trodde du viste til noe som skjedde ig, siden du kaller det å "kjempe" ^^
 

DeletedUser

Guest
epickiboss.png
 

DeletedUser

Guest
Er faktisk jeg som har tapt den ene byen :eek:

Men jeg tok den tilbake rett etterpå!!
 

DeletedUser

Guest
Nyeste spilleren på v6 er ørjanatan, som startet 24. juni. Ser ut for meg som om stengingen gikk som planlagt?
 

DeletedUser

Guest
75.6% av spillerbyene. AriCa var på samme nivå i slutten av april.

Vi hadde 70.9% for to uker siden, og der var AriCa i midten av mars :)
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Kanskje ikke så rart at det går fortere med derre:

Verden 2
84 spillere, 14 stammer, 91,974 landsbyer

Verden 6
358 spillere, 47 stammer, 15,191 landsbyer
 

DeletedUser

Guest
AriCa = 43 medlemmer
Epicki = 18 medlemmer

AriCa eier allerede 93.8% av spillerbyene
Epicki eier som sagt 75.6% av spillerbyene

Det gir AriCa færre byer igjen å adle per spiller eller per by eller hvordan du måtte ønske å se på det, og de har potensiale til å bli kvitt de resterende raskere av ren skjær overmakt.

Dessuten må jeg minne deg på at det her gjaldt spillerbyer, mens du drar frem antallet byer totalt, dvs inkludert gråbyer. Prosent av antall byer tar forøvrig høyde for forskjellen når det gjelder både antallet byer i verdenen og antallet byer stammen har, så det burde ikke ha så altfor mye å si at v2 er større enn v6.

Nei her er det nok andre faktorer som spiller inn. :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hoho, må ikke komme med slik manipulasjon av statisitkk når Wyjna sitter klar med motargumenter!

Wynja for president :)
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Det at prosenten er det samme er så som så, men det vill også si at motstanderne er større og har mere deff og det er enklere for de å forsvare seg. Men selvsakt er ikke dette alt det er ikke det jeg sier, men at det er en av faktorene!
 

DeletedUser

Guest
Det at prosenten er det samme er så som så, men det vill også si at motstanderne er større og har mere deff og det er enklere for de å forsvare seg.

Men så er vi også tilsvarende mindre og har tilsvarende mindre off :) Men ye, det er mange faktorer som spiller inn.
 
Topp