brødrene wright sin skygge

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ja da føler eg at tiden har komt for si noen ord her(har holdt meg unormalt stille :eek: )

altså ting har skjedd ser eg og ting har blitt gjort.

eg heine og peera lager kontoen

etter en stund snakket eg med svinet og sof blei sure derfor blei vi kicka og heine stakk

eg så at kanjse WInc var løsningen og søkte. så viste det seg at peera hater scar så han ville vekk men vi beli der for det om.

da vi kom inn i WInc fikk vi en god velkomst vi fikk også et godt inntrykk. etter noen dager kom espen inn og begynte alt og mislike kimmi.

eg blei bedt inn i en ubundet krig med johan golden etter eg hadde fått flere kilder om dette på skype. da kom eg og sporte WInc om hjelp og eg fikk hjelp av trustie, king of the rim, ke og erik (nav) samt flere. etter johan golden var halvdød så blei det våpenhvile eg var utslitt grunnet maset til kleppe og hadde hode pine til det 100. da eg gikk av og peera på blei en AM sendt mot johan golden som gjorde slikt at dreamteam fikk byen.

vi bestemte oss også får og se på framtiden og om hvor vi ville. meg og peera snakka i felles samtalen våres og eg snakka med espen seinere da han ikke var på da.


[05.12.2012 20:16:18] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: tenker på angrep/planlegging osv
[05.12.2012 20:16:28] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: må ta men prat med deg og espen asap egentlig
[05.12.2012 20:16:44] peera kjosmoen: får se når espen logger på da : P
[05.12.2012 20:17:07] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: begrunnelse/svar/framtid/stamme
[05.12.2012 20:17:54] peera kjosmoen: :^)
[05.12.2012 20:18:13] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: stamme
sof?
WInc?
SMACK?
NAV?

hvor skal vi
[05.12.2012 20:18:27] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: hvor ser dere for dere kontoen innen 2 månder
[05.12.2012 20:21:06] peera kjosmoen: som nummer 1 : P
[05.12.2012 20:21:12] peera kjosmoen: jeg vet ærlig ikke : S
[05.12.2012 20:21:29] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: jeg vet ærlig ikke :Skonto heller stamme
[05.12.2012 20:21:42] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: begrunn hva er posetivt og negativt med stammene ^^
[05.12.2012 20:22:26] peera kjosmoen: vel nav har jeg vel egentlig ikke noe om si om : P utenom at jeg ikke vil inn ditt : P
[05.12.2012 20:23:27] peera kjosmoen: sof er jo sånn sett en stamme jeg kan vurdere : P jeg har troen på de
[05.12.2012 20:23:39] peera kjosmoen: winc er jo en trvilig gjeng, men liker ikke svar : P
[05.12.2012 20:24:03] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: men liker ikke svardagens : D
[05.12.2012 20:24:04] peera kjosmoen: og smack er jo pro folk og helt klart en bra stamme å joine : P
[05.12.2012 20:24:21] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: ok min ser noe lunde slik ut
[05.12.2012 20:24:34] peera kjosmoen: [5. desember 2012 20:23] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-:

<<< [20:23] peera kjosmoen:

<<< men liker ikke svar— peera kjosmoen, I dag 20:23dagens :Dhvor faen har du den fra?
[05.12.2012 20:24:39] peera kjosmoen: : ^ )
[05.12.2012 20:24:55] peera kjosmoen: ahh skrev scar feil -.-
[05.12.2012 20:28:37 | Redigert 20:28:51] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: SMACK
posetive ting:
proffe folk
god sammspill
gode muligheter for seier og dem vil trolig ta k 44 som vi ligger i som sitt
ally med SOF
dårlige
zippi lager dårlig moral

SOF
posetive ting:
folket ønsker oss
dem har et godt sammspill
ally med SMACK
dårlige
ledelsen kan ta litt raske vendinger
dem vil nok tape k 44 seinere

WInc
ganske hyggelig gjeng
bra sammspill/god planlegging
ally med NAV
negative
ingen av dualene har noe stor tro på ledelsen som eg har hørt
litt rot i ledelsen

NAV
posetive ting:
mangen gode spillere
ok ledelse
god sammhold tror eg
negative
sondre er lederen
er ikke akkurat favoritten våres
den ene dualen ønsker ikke og joine denne stammen

dette var med peera.

espen er ikke på og legger ikke ut noe her uten hans samtykke først.

men ja snakka med han også om dette.

eg kan også si at det var eg som adla king of the rim så slutt og ta peera og espen for det ^^ det er noe dere heller burde ta med meg da ^^

eg backstabba forvnetre vel at det var det dere venta på at eg skulle si så ^^

men ja du blir vel aldri likt av alle uansett så :) men hjort er hjort og elg er elg

men etter dere snakka med nav om en mulig krig med SMACK så blei eg litt skuffa hvorfor krig så tidlig hvem tjener på det?? vi blei med i en tvunget krig mot johan dette var ikke noe eg ønska og heller ikke peera og espen tror eg.


samt valgte eg og legge ut den på forumet dog at espen var på så han samtykket den og at peera hadde vært med på denne dialogen og avgjørelsen. så det er derfor peera sitt navn står der.

eg vil heller ikke at vi skulle være i WInc når 2/3 av kontoen har misstillit til ledelsen ^^ hva er da vitsen.

så ja er vel alt eg har og si no eg beklager backstabbingen men ta den saken med meg og ikke plag peera og espen med den saken.

-mvh- nicehunter
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
ja da føler eg at tiden har komt for si noen ord her(har holdt meg unormalt stille :eek: )

altså ting har skjedd ser eg og ting har blitt gjort.

eg heine og peera lager kontoen

etter en stund snakket eg med svinet og sof blei sure derfor blei vi kicka og heine stakk

eg så at kanjse WInc var løsningen og søkte. så viste det seg at peera hater scar så han ville vekk men vi beli der for det om.

da vi kom inn i WInc fikk vi en god velkomst vi fikk også et godt inntrykk. etter noen dager kom espen inn og begynte alt og mislike kimmi.

eg blei bedt inn i en ubundet krig med johan golden etter eg hadde fått flere kilder om dette på skype. da kom eg og sporte WInc om hjelp og eg fikk hjelp av trustie, king of the rim, ke og erik (nav) samt flere. etter johan golden var halvdød så blei det våpenhvile eg var utslitt grunnet maset til kleppe og hadde hode pine til det 100. da eg gikk av og peera på blei en AM sendt mot johan golden som gjorde slikt at dreamteam fikk byen.

vi bestemte oss også får og se på framtiden og om hvor vi ville. meg og peera snakka i felles samtalen våres og eg snakka med espen seinere da han ikke var på da.


[05.12.2012 20:16:18] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: tenker på angrep/planlegging osv
[05.12.2012 20:16:28] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: må ta men prat med deg og espen asap egentlig
[05.12.2012 20:16:44] peera kjosmoen: får se når espen logger på da : P
[05.12.2012 20:17:07] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: begrunnelse/svar/framtid/stamme
[05.12.2012 20:17:54] peera kjosmoen: :^)
[05.12.2012 20:18:13] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: stamme
sof?
WInc?
SMACK?
NAV?

hvor skal vi
[05.12.2012 20:18:27] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: hvor ser dere for dere kontoen innen 2 månder
[05.12.2012 20:21:06] peera kjosmoen: som nummer 1 : P
[05.12.2012 20:21:12] peera kjosmoen: jeg vet ærlig ikke : S
[05.12.2012 20:21:29] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: jeg vet ærlig ikke :Skonto heller stamme
[05.12.2012 20:21:42] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: begrunn hva er posetivt og negativt med stammene ^^
[05.12.2012 20:22:26] peera kjosmoen: vel nav har jeg vel egentlig ikke noe om si om : P utenom at jeg ikke vil inn ditt : P
[05.12.2012 20:23:27] peera kjosmoen: sof er jo sånn sett en stamme jeg kan vurdere : P jeg har troen på de
[05.12.2012 20:23:39] peera kjosmoen: winc er jo en trvilig gjeng, men liker ikke svar : P
[05.12.2012 20:24:03] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: men liker ikke svardagens : D
[05.12.2012 20:24:04] peera kjosmoen: og smack er jo pro folk og helt klart en bra stamme å joine : P
[05.12.2012 20:24:21] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: ok min ser noe lunde slik ut
[05.12.2012 20:24:34] peera kjosmoen: [5. desember 2012 20:23] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-:

<<< [20:23] peera kjosmoen:

<<< men liker ikke svar— peera kjosmoen, I dag 20:23dagens :Dhvor faen har du den fra?
[05.12.2012 20:24:39] peera kjosmoen: : ^ )
[05.12.2012 20:24:55] peera kjosmoen: ahh skrev scar feil -.-
[05.12.2012 20:28:37 | Redigert 20:28:51] magnar gjertsen-victoryforsylvanes- -AVC-/-LAD-: SMACK
posetive ting:
proffe folk
god sammspill
gode muligheter for seier og dem vil trolig ta k 44 som vi ligger i som sitt
ally med SOF
dårlige
zippi lager dårlig moral

SOF
posetive ting:
folket ønsker oss
dem har et godt sammspill
ally med SMACK
dårlige
ledelsen kan ta litt raske vendinger
dem vil nok tape k 44 seinere

WInc
ganske hyggelig gjeng
bra sammspill/god planlegging
ally med NAV
negative
ingen av dualene har noe stor tro på ledelsen som eg har hørt
litt rot i ledelsen

NAV
posetive ting:
mangen gode spillere
ok ledelse
god sammhold tror eg
negative
sondre er lederen
er ikke akkurat favoritten våres
den ene dualen ønsker ikke og joine denne stammen

dette var med peera.

espen er ikke på og legger ikke ut noe her uten hans samtykke først.

men ja snakka med han også om dette.

eg kan også si at det var eg som adla king of the rim så slutt og ta peera og espen for det ^^ det er noe dere heller burde ta med meg da ^^

eg backstabba forvnetre vel at det var det dere venta på at eg skulle si så ^^

men ja du blir vel aldri likt av alle uansett så :) men hjort er hjort og elg er elg

men etter dere snakka med nav om en mulig krig med SMACK så blei eg litt skuffa hvorfor krig så tidlig hvem tjener på det?? vi blei med i en tvunget krig mot johan dette var ikke noe eg ønska og heller ikke peera og espen tror eg.


samt valgte eg og legge ut den på forumet dog at espen var på så han samtykket den og at peera hadde vært med på denne dialogen og avgjørelsen. så det er derfor peera sitt navn står der.

eg vil heller ikke at vi skulle være i WInc når 2/3 av kontoen har misstillit til ledelsen ^^ hva er da vitsen.

så ja er vel alt eg har og si no eg beklager backstabbingen men ta den saken med meg og ikke plag peera og espen med den saken.

-mvh- nicehunter

krever mot det her magnar :p og det har jeg respekt for
 

DeletedUser

Guest
Muligens mot Magnar, men beklager å si at jeg har særdeles lite tiltro til det du skriver. Rett og slett basert på hvordan ting utviklet seg når dere dro. Sorry!
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe du for tro hva du vil kan ikke stoppe den skriver no bare eg så får du tolke det som du ønsker ;)

men ja hva er det med teksten du tviler på så kanjse eg kan kanjse forklare det på en anen måte :)
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Liten tro på hva du skriver jeg også. Alle vet at jeg er en knupp som alle liker (hug)

Fra alvor til spøk - ser at du prøver å redde skinnet ditt, Magnar. Dessverre funker det dårlig for deg akkurat nå.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
prøver egentlig ikke og redde noe skinn er bare for litt opplysning om at vi var i snakk med SMACK hele tiden og at overgangen egentlig ikke var noen overaskelse. Og at eg er genrelt lei av at dere anklager espen og peera for å gjøre det med king of the rim byene ^^

når eg var i WInc fikk eg på meg alt av info osv når eg forlot får eg ikke mye kjeft for king of the rim byene som peera og espen ^^
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Dette krever guts magnar! :) Jeg tror deg da jeg vet alt dette er sant. ta det på mitt otd om dere ikke stoler på Magnar, stoler dere ikke på meg heller, så kan dere tor hva dere vil :D
 
Topp