Bunnpris - Den soleklare eneren

DeletedUser

Guest
Når startet du med Tribalwars, og hvorfor startet du?

Bunnpris skrev:
Jeg startet med tw i (skal vi se) starten av 2008. Årsaken var at en barndomskompis bodde hos meg en stund til han fikk seg en jobb og et annet sted å bo. Han satt med tw på pc'n en kveld, og jeg ble nysgjerrig. Deretter var veien kort til en egen by. Jeg hadde god tid til tw da jeg jobbet kveld/natt og hadde tilgang til pc både hjemme og på jobb så og si 24/7.

Du spilte tidligere på verden 1, hvorfor valgte du å starte opp på verden 7 etter så lang tid?

Bunnpris skrev:
V1 var moro men det tok etterhvert motivasjonen ifra meg når jeg regnet på hvor lang tid det ville ta å få avsluttet v1. Ser jo at den er oppe og ruller enda, så greit å se at man tok rett valg. :) Men det var utrolig kjipt å ha lagt ned så mye arbeid i en verden og så ikke få være med og avslutte eller vinne den. Den følelsen smakte jeg på noen ganger og tilfeldigvis gikk jeg inn på tribalwars for å se om spillet eksisterte enda. Der fant jeg at v7 var nylig startet og så var det på an igjen.

Du har bare 2 stammeskifter gjennom hele verden 7, hvorfor endte du opp med at Snipe var stammen for deg?

Bunnpris skrev:
He he, dette kommer sikkert som en overraskelse på mange, men jeg kjente absolutt ingen på v7 når jeg startet opp her igjen. Til og begynne med valgte jeg bare en stamme som inviterte meg blindt, veldig klar over at det var et midlertidig opphold. En kveld var det mynt og kron på om jeg skulle søke Snipe eller VA. Det var de stammene jeg vurderte som aktuelle med tanke på prestasjoner og måte å spille på. Det ble Snipe, og jeg ble svært lettet over å oppdage at det stort sett var godt voksne folk med sansen for øl og kaffe. :)

Du ligger på rank 1 med poeng, og ODA. Har du en speisiell strategi du følger, eller er det du gjør tilfeldige valg?

Bunnpris skrev:
Jeg følger nokså mange strategier alt etter hvem jeg angriper. Er spilleren aktiv og god, vil du være mest mulig tilfeldig og slitsom, for det er til syvende og sist motivasjon som knekker de beste spillerne. Jeg valgte tidlig å flytte meg til flere fronter, for å vite at vi alltid holder trykket opp overalt. Det er ikke noe som er så frustrerende som at noen i stammen slutter og så ser man at en front ligger helt åpen for fiendens skitne klør. Dette har nok også avskrekket mange fra å angripe meg. Det er vanskelig å koordinere angrep på en spiller som er spredt over alle hauger slik jeg er. Derfor har det også i stor grad vært min oppgave å sende def til dem som trenger det. :) Jeg foretrekker forresten å være gentleman og ikke bruke skitne triks. Jeg lar gjerne troppene tale for meg, og er ikke så aktiv verken via pm eller på off forum. Det er tross alt troppene som dreper og ikke hvor mye man roper om hvem man liker og ikke liker på ett forum. :)

Det du har gjort til nå ser ut til å funke, er det noe du ville gjort anderledes?

Bunnpris skrev:
Det er lite jeg ville endret på eller gjort annerledes på denne verdenen.

Bortsett hva Snipe og HG er det bare en stor stamme igjen Class!, tror du at den kan klare å vippe "alliansen" av tronen?

Bunnpris skrev:
Class! er et dårlig krampetak. De stiller ikke i samme univers som Snipe og HG.
Vi nærmer oss nå en avsluttning på verden 7, er det noen stammer du mener kunne forandret utfallet?

Bunnpris skrev:
VA kunne i sin tid forandret utfallet med litt mer trykk på bl.a Snipe. Den andre utfordreren til det kunne vært om Noble og SAS slo seg sammen på et tidlig tidspunkt. Det kunne også blitt jevnere om HG eller Snipe hadde latt seg påvirke av propagandaen og brutt samarbeidet. Det skjedde heldigvis ikke.

Hvilke spillere mener du har hatt størst innvirkning, og hvorfor mener du det?

Bunnpris skrev:
Hmm, jeg tolker spørsmålet som om det gjelder innvirkning på v7 og ikke på meg personlig. I tilfeldig rekkefølge og jeg kunne nok nevnt mange flere:

Rattatta: Sjef i den beste stammen, har bak det tøffe skallet sitt en diplomatisk evne mange kan misunne ham.
Originale Valkyrian Wolf: Han fikk vanvittig respekt for de knivskarpe aksjonene sine.
Repentance Requiem:Var en spiller som fikk mye oppmerksomhet og som flagget høyt.
Malfurion: En konto som har gjort store bidrag på begge sider av krigen. Mye oppstyr der ei stund også, sånn blir det vel gjerne når man gir bort kontoen.
Guttaboys: Kommer ikke utenom, de folka der har bidratt sykt mye.
En del tidligere WAW-folk: Med stor vilje til å angripe og forsvare seg: Sau med hoppetau, The Urchins og Mr Vuelta.
Toshi: Standhaftig spiller som har holdt ut mye.
Hakkespetten: Har holdt sammen en stamme som til tider har vært inaktiv så det holder.
Bunnpris: Meg selv. Bestemte meg for å vinne v7.

Til slutt er det noe jeg lurer på, hvor mye har du farmet til dags dato?

Bunnpris skrev:
He he, det tallet ligger på fine 5.65 milliarder akkurat nå, og øker jevnt og trutt.
 

DeletedUser

Guest
Fint med et intervju igjen her, og det var fin kvalitet på det også! :)
 

DeletedUser

Guest
Den ubestridte eneren, men det blir kamp til døra om oda-tronen!
 
Topp