BuRn - i ettertid

DeletedUser

Guest
Dere kan dra til himmels med finmekanikken deres. Den har liten/ingen betydning for hva dere gjorde, og rent moralsk er hva dere gjorde forkastelig. Det er det jeg tenner på :)
 

DeletedUser

Guest
Tråden tok en interessant vending med LI sin "tilbakekomst".

At tråden nok en gang går på hvor hjernevasket alle BOLere er, er jo bare for tradisjon å regne likevel. Det som er interessant er å lese om konfliktene mellom RNG og DA som egentlig aldri kommer helt fram. Er klart at vi (BOL) har fått en del info i den tiden, men det er også like klart at hoveddelen av den infoen kommer fra RNG leiren.

Når det er sagt må også LI med sin rutine i spillet være den første til å innrømme at vi også var obligatorisk forpliktet til å støtte RNG i denne saken basert på diplomatiske forbindelser stammene i mellom. Med den infoen vi fikk i tillegg var det helt klart at RNG også var de vi følte det var rett å støtte.

At du til slutt kommer med intetsigende kommentarer om at vi har så lite å gjøre, blir bare trist selv fra deg. Du er en stor intrigemaker selv, og at du harselerer med alle som orker kommentere postene dine er bare latterlig.

Men hey, jeg har jo for mye tid ledig så det er vel derfor jeg poster dette.

Lykke til videre til deg også ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Scar, du må virkelig ha fått et takras i hodet.
Serriøst?
Dine påstander ligner jo ikke grisen en gang, jeg var LEDEREN i BuRn, hallo!

Om det er tilfellet, så stiller isåfall vi i samme klasse.

Ikke dra inn glitter, er du morsom?
Hun kuppa stammen, slettet forum og kastet ut LEDEREN!
Hun har fri vilje, valget var hennes så ikke kom med masse bull.

Kuppa stammen? Som da dere startet med å kuppe DA fra RNG, oh well. Snakk om å skyte seg selv i beinet. Problemet er at dine begynner å se ut som en sveitserost, menmen..

Du kan bare glemme å dra DA inn dette, BuRn hadde ingenting med det å gjøre da det var PABben/granny sitt valg.


Jeg skjønner at du/dere bare tror på en side av denne saken, virkelig sjokkerene det ja....lol
Det som faktisk er morsomt er at du snakker som om vi er noobs, tror du virkelig ikke at vi ikke viste hva RNG planla mot oss?
At vi slo til først er saken her, men FØR det så hadde vi ingen form for planer mot RNG...ting utviklet seg slik det gjorde på grunnlag av valgene DE tok. Du kan spille så dum du bare gidder, til du blir blå i trynet. I don't care!

Så klart jeg tror på en side av saken, er ikke det normalt da? Jeg har fått beviser, og sett og hørt masse. Som jeg sa, LI, tror du glemte å lese nettopp det avsnittet, men om jeg hadde trodd på dere, så hadde jeg ikke skrevet dette mot deg. Jeg satt selv i en posisjon hvor jeg fikk info og beviser lagt på bordet foran meg, og jeg tok da et standpunkt. Jeg mener du og resten i BuRn opptrådte på en forkastelig måte, alt som ble gjort fra deres side er så umoralsk at du skal se langt etter noe lignende.

Nå har jeg bedt deg om å legge fram info som du påstod at du hadde om at "noe feigt skjedde med BuRn fra RNG sin side", men som aldri kom, snowfire påstod at enkelte drev fra BOL/RNG-siden å grave frem ting som fikk dere bannet, noe snowfire aldri klarte å bevise. Du sier nå LI, at RNG hadde planer mot dere, og da er oppfølgingsspørsmålet; Har du noe som tilsier dette? Har du et eneste lille fnugg av bevis? Eller er dette nok et forsøk på å rettferdiggjøre det dere gjorde mot RNG?


Grunnlaget for at BuRn ble opprettet står jeg ved uansett hva dere innbiller dere, skulle nesten tro at ut i fra deres egne erfaringer med backstabbinger og deres eget TW miljø tror at alle oppfører seg som dere. Det er faktisk så feil som det kan bli, det er faktisk spillere som forsatt velger å gjøre ting redelig og ikke eier et fnugg av slike utspekulerte sider som dere har veldig ofte.

Nok en gang kommer Lady Ibex med at "alle BOLere er hjernevakset" - våset sitt. Det er jammen meg det eneste du sier når det er snakk om BOL. Nesten så du mener at alle oss er en gjeng med høner som kun har en hjerne, nemlig glitter. Når det kommer til selvinnsikt, så tror jeg nok BuRn kommer meget svært dårlig ut der. Trodde dere virkelig at dere skulle, tom ved hjelp av IB, å nedsable RNG? haha.. Sorry, miss! Om RNG spilte på en skitten måte mot BuRn, så skal jeg love deg LI, at dere i BuRn spilte på en like så skitten måte som RNG. Så det å komme å sutre i ettertid kan du bare spare deg selv for, for ingen er interesserte i å høre den gnålingen din.

Ellers så har jeg ingen grunn til å bry meg med hva dere lager løgner om, men at dere skriver så mye bull om hva som skjedde med BuRn og sverter spillere som bare ville spille for å ha det moro er helt utrolig.
Skjønner at dere har lite å gjøre og er utrolig glad for at jeg slettet kontoen min så jeg slipper alle intrigene dere elsker å lage.

Nåja, du liker jo å svare på mine innlegg, så noe må du hvertfall bry deg om dette.
Jeg gjentar: "Sier du en løgn for mange ganger, vil du til slutt tro på den som den eneste sannheten", noe Lady Ibex er et prakteksempel på!


Lykke til videre :)

Joda, lige måde :) Du kommer sikkert til å kommentere, så jeg får vel også si; " På gjensyn" ;)
 

DeletedUser

Guest
Lady Ibex skrev:
Grunnlaget for at BuRn ble opprettet står jeg ved uansett hva dere innbiller dere, skulle nesten tro at ut i fra deres egne erfaringer med backstabbinger og deres eget TW miljø tror at alle oppfører seg som dere. Det er faktisk så feil som det kan bli, det er faktisk spillere som forsatt velger å gjøre ting redelig og ikke eier et fnugg av slike utspekulerte sider som dere har veldig ofte.

Ikke tramp på tynn is nå Lady Ibex. :p
 

DeletedUser

Guest
Har jeg orket å meg sette meg inn i denne saken igjen LI så skal det ikke være så vanskelig å finne forskjellige innlegg fra deg der vi ser at du sier noe annet om Burn saken ettersom været snur..

Burn fikk en bra start men ble pissa på nå RNG fikk samlett sine utestengte spillere (som snow sier, var helt ute av styring med fille grunner til utestengelser av BOL og RNG? enda misstenklig)
At RNG hadde noen planer ang "dere" er jeg ikke sikker på hvem du tenker på men kan bare avkrete den med det samme.
RNG hadde ingen planer ang "dere" før Burn faktisk hadde startet å angripe RNG medlemmer. Etter det så er det bare rett å rimlig å lage store planer. skal heller ikke glemme alle de forsøkene på kupping og multispillingen deres, der alle Burn kontoene hadde samme passordet: "BlackHeart" tror jeg det var!
samtidig så likte misslikte IB Burn nesten like masse som de misslikte RNG :p kan også bevises

Så slutt å vri ting på Bol eller RNG, for bevisene ligger her. ;P
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Helt utrolig virkelig, dere klager på "svertekampanjer" mot glitter? Snakk om å kaste stein i et glasshus. Alle saker har 2 sider, og begge er ikke nødvendigvis helt feil, men å ta egen tolkning av en situasjon og avise den andre sin totalt er helt utrolig.

Vis hverandre noe respekt, når alt kommer til alt er det bare et spill. Alle som spiller dette spillet er normale personer som vil ha det gøy. Dere lurer på hvorfor V1 forumet er dødt? Vel, når det blir slengt såpass med dritt i trynet på de som har mot til å kommentere her så skjønner jeg godt hvorfor V1 for utenforstående som meg virker kjedelig og stillestående.

og scar, venter fremdeles på det fantastiske propaganda innlegget du snakket om, som ikke var en utfordring i dine øyne.
 
Sist redigert av en moderator:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Scar, du må virkelig ha fått et takras i hodet.
Serriøst?
Dine påstander ligner jo ikke grisen en gang, jeg var LEDEREN i BuRn, hallo!

Ikke dra inn glitter, er du morsom?
Hun kuppa stammen, slettet forum og kastet ut LEDEREN!
Hun har fri vilje, valget var hennes så ikke kom med masse bull.

Du kan bare glemme å dra DA inn dette, BuRn hadde ingenting med det å gjøre da det var PABben/granny sitt valg.


Jeg skjønner at du/dere bare tror på en side av denne saken, virkelig sjokkerene det ja....lol
Det som faktisk er morsomt er at du snakker som om vi er noobs, tror du virkelig ikke at vi ikke viste hva RNG planla mot oss?
At vi slo til først er saken her, men FØR det så hadde vi ingen form for planer mot RNG...ting utviklet seg slik det gjorde på grunnlag av valgene DE tok. Du kan spille så dum du bare gidder, til du blir blå i trynet. I don't care!

Grunnlaget for at BuRn ble opprettet står jeg ved uansett hva dere innbiller dere, skulle nesten tro at ut i fra deres egne erfaringer med backstabbinger og deres eget TW miljø tror at alle oppfører seg som dere. Det er faktisk så feil som det kan bli, det er faktisk spillere som forsatt velger å gjøre ting redelig og ikke eier et fnugg av slike utspekulerte sider som dere har veldig ofte.

Ellers så har jeg ingen grunn til å bry meg med hva dere lager løgner om, men at dere skriver så mye bull om hva som skjedde med BuRn og sverter spillere som bare ville spille for å ha det moro er helt utrolig.
Skjønner at dere har lite å gjøre og er utrolig glad for at jeg slettet kontoen min så jeg slipper alle intrigene dere elsker å lage.

Lykke til videre :)

Hadde ikke tenkt å legge igjen noen kommentarer her, men nå klarte jeg bare ikke å holde meg lenger. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte over så mye vissvass. Jeg valgte å le; og lo hjertelig lenge og godt :D

Jeg orker ikke kommentere alle disse påstandene som ligger på kant mellom jug og dårlig hukommelse. Dog lurer jeg veldig på hvilke planer RNG hadde mot dere??? Der er jeg like nysgjerrig som Scar, og lurer virkelig på om du LI vet mer enn vi andre??
Til info kan jeg fortelle deg at jeg var og er fortsatt lederen i RNG, hallo! :rolleyes:

De valgene vi foretok...? Hvem valg prater du om nå? Var det alliansen dere aldri fikk gitt tilbakemelding på?? Som meg bekjent hadde dere frist til midnatt med å gi svar, noe vi aldri fikk fordi du var så opptatt med å kvervulere istedet for å avgi et svar. Altså var det så absolutt ikke RNG sitt valg at det ikke ble IAP/allianse. Den Pm kan jeg lett hente fram om du ønsker, så kan du jo få se hvordan du sjøl roter det til. Altså var det deres eget valg å ikke inngå IAP/allianse med RNG. Nesten så en kan være fristet til å tro at det var en bevisst handling, slik at dere i ettertid kunne bruke det som en unnskydning for å angripe :p

Fasinerende hvordan ting kan bli snudd på hode..
 
Sist redigert:

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Som jeg har sagt venter jeg på at det skal skje noe, istedenfor å skrive om alt mulig annet tull.

hehe gleder meg:) og PS: The Bird les forum da (der står det) i stedet for og mase om det propaganda innlegget scar sa han skulle skrive. Det kommer etterhvert...:D
 

DeletedUser

Guest
BuRn er et prakteksempel på at ting fremdeles kan skje :) Tror at flere ting kommer etter ;)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Kan aldri utelukke noe nei, men jeg lurer på.. før burn, når var det siste noe spennende skjedde. Som muligens ville fått store konsekvenser i denne verdenskrigen som er nå. Spør av min egen uvitenhet/nysgjerrighet :p
 

DeletedUser

Guest
Noe av det som gjorde at BuRn fikk så stor oppslutning var at det var mange som var lei av den stillestående situasjonen på v1 ;) De ville ha action, og det skaffet BuRn dem. Sannsynligvis ligger det en masse safe-spillere som er utrolig lei av å ligge i fullstendig rolige områder, og BuRn kan være det som utløser et skred av omrokkeringer på v1-kartet ;) Det er selvsagt mulig at de som hadde det for kjedelig på v1 ble brukt opp i BuRn, da :)

Dersom du leser deg opp på v1-forumet får du like mye/mer info enn det jeg sitter inne med, så du må ikke stole på det jeg sier :p
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Da ville det vel vært en smart idè å flytte seg nærmere front da, istedet for å ødelegge for mange andre..
 

DeletedUser

Guest
Må si meg litt enig i det der. Kjeder du deg i "safe-land" er det ikke vannskelig og hoppe over til en front. Nok av grått på v1 og spesielt i RNG omerådet. ;)
 

DeletedUser

Guest
BuRn gjorde det letteste ;) Det er ikke alle som gidder å bruke tid på å flytte seg til front, og det eneste alternativet som er igjen blir da å flytte fronten til dem. Da må de snu seg mot sine tidligere venner. Simpel logikk :)

Dessuten er det nok en del som er lei av den samme fronten hele tiden. V1 er i stor grad stillestående. Vi tar en by i ny og ne, men hey! - det gjør fienden også. Så vi er like langt. Forandring fryder, sies det, og jeg tror dette var drivkraften til BuRn :) Hvorvidt forandringen var positiv for V1 som helhet gjenstår å se. Men jeg tror ikke de ble de siste ;)
 

DeletedUser

Guest
BuRn gjorde det letteste ;) Det er ikke alle som gidder å bruke tid på å flytte seg til front, og det eneste alternativet som er igjen blir da å flytte fronten til dem. Da må de snu seg mot sine tidligere venner. Simpel logikk :)
-Rett og slett bare latskap..
Dessuten er det nok en del som er lei av den samme fronten hele tiden. V1 er i stor grad stillestående. Vi tar en by i ny og ne, men hey! - det gjør fienden også. Så vi er like langt. Forandring fryder, sies det, og jeg tror dette var drivkraften til BuRn :) Hvorvidt forandringen var positiv for V1 som helhet gjenstår å se. Men jeg tror ikke de ble de siste ;)
-De var ikke i en front som du og de selv sier så hvordan kan de bli lei av og være i en stille stående front ? :rolleyes: Snakker deg bort du nå :p
............
 

DeletedUser

Guest
Rettelse: Noen av dem sier de ikke var i front med IB. Jeg vet ikke om alle var det. Uten tilstrekkelig informasjon er det best å holde alle muligheter åpne ;) Dessuten er "stillestående front" også relevant, siden de som evt. skulle flytte seg til front, ville havnet midt i denne "stilleståheten" og dermed kunne de fort gått lei. Jeg tror ikke dette var en ønskesituasjon for dem. De ville fremdeles ønsket forandring, og det skaffet BuRn dem :)

Vi lærte om "grunnleggende årsaker" og "utløsende årsaker" ang. 2. verdenskrig... Det kan sammenlignes med det berømte begeret og den minst like berømte siste dråpen. Det sies at den siste dråpen får begeret til å renne over, men det er feil - den siste dråpen hadde ikke gjort noe dersom ikke begeret var fullt fra før. Det er her den stillestående fronten og mangelen på forandring kommer inn. Det er grunnleggende årsaker. Jeg tror at det dessuten var flere grunnleggende årsaker for dannelsen av BuRn, men skal ikke gå nærmere inn på dem :) Det må dessuten ha vært en hendelse som "utløste" dannelsen av BuRn. For mange frontspillere er nok en lik front en grunnleggende årsak, og BuRn kan ha vært den utløsende årsaken til fremtidige forandringer på v1. Dermed vil vi bli nødt til å ta stilling til hvordan BuRn påvirker v1 i ettertid, som strengt tatt er hva tråden handler om :)

Say what you want... Men jeg TROR IKKE at alle med traitor-tendenser ble brukt opp i denne ladningen. Og jeg TROR det kan bli sett mer til slike i tiden fremover :)
 

DeletedUser

Guest
vel, folkens, hvis dere vil se en bevegelig front, kom dere ned i sør, her har vi faktisk flyttet fronten, fra k84 til k 85

Mvh w552
 

DeletedUser

Guest
Sorry, jeg ser bare ikke helt for meg at RNG krysser v1 på langs for å begynne i sør :p Men grattis, flinke dere har vært :)
 
Topp