Bynavn Endrer/Village Renamer

Status
Stengt for ytterligere svar.

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Village Renamer

Da disse ble litt gjemt bort i en annen tråd legger jeg dem ut her.

Det er to bynavn endrer scripts som fungerer. Da lignende scripts har blitt godkjent tidligere ser jeg ingen grunn til at disse to ikke skal bli godkjent.

Jeg legger ved noen bilder så dere kan få se.

Renamescript nr. 1:
Kode:
javascript:$.getScript('http://team.tribalwars.co.uk/scripts/nameVillages.js');void 0;
f087f91dd17e41f9eb6b7460f817ec07.png



Renamescript nr. 2:
Kode:
javascript:/*@contributor Lekensteyn <lekensteyn@gmail.com> @version 0.4.20101108*/void(function(){var l=(frames.main||self).document,h=prompt("Rename villages\n\n*Fill in {#k} for continent.\n*Fill in {#x} for x-coordinate\n*fill in {#y} for y-coordinate\n*Fill in {#xxx} for x-coordinate (1 will be 001)\n*Fill in {#yyy} for y-coordinate (1 will be 001)\n*Fill in {#c} for co\xf6rdinates\n*Fill in {#old} for old village name\n*Fill in {#nr} for village numbering. Next you will be asked how many numbers should be displayed(4 will result in 0001, 0002, etc)\n*Fill in {#cd} for xx.xx.xx notation.", ""), g=$('a.rename-icon').get(),n=g.length,e=1;if(h)if(h.length<3)alert("Use at least 3 characters");else{var o=/((\d{1,3})\|(\d{1,3}))\) .(\d{1,2})$/,f=0,c,b,k,a,m=/{#nr}/.test(h),p=/{#cd}/.test(h),j=function(i){return i>9?i>99?i:"0"+i:"00"+i};if(m){var d=prompt("How many digits should be used? (an input of \"4\" will result in 0001, 0002, etc)\n\nNot filling this in will result in no leading zeros (1,2,3,4,5,6,7,etc)\nIf the number of the village exceeds the amount of specified digits, it will use the entire number (ie 4 digits, village #12345 will be 12345, not 2345)", "");if(d)d=d.match(/\d+/);if((d=d?d*1:0)&&(e=prompt("Begin numbering at:",e)))e=e.match(/\d+/);e=e?e*1:0;var q=-1*d,r=Array(d).join("0")}for(;f<n;f++){g[f].click();y=$('.quickedit-edit input').get();a=$.trim($(y[f]).closest(".quickedit-vn").find(".quickedit-content").find("a").first().text()).match(o);b=h.replace(/{#c}/g,a[1]).replace(/{#x}/g,a[2]).replace(/{#y}/g,a[3]).replace(/{#k}/g,a[4]).replace(/{#kk}/g,("0"+a[4]).substr(-2)).replace(/{#xxx}/g,j(a[2])).replace(/{#yyy}/g,j(a[3]));k=y[f].value;if(m){c=""+e++;if(d>c.length)c=(r+c).substr(q);b=b.replace(/{#nr}/g,c)}if(p){c=j(a[2]).split("");a=j(a[3]).split("");b=b.replace(/{#cd}/g,a[0]+c[0]+"."+a[1]+c[1]+"."+a[2]+c[2])}if(k!=""&&k!=b){y[f].value=b.replace(/{#old}/g,y[f].value)}y[f+1].click()}}})()
21306b16279c04e7ea309c9059c63012.png
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg ser helt seriøst ikke poenget med å ha flere script som gjør akkurat det samme, men det er greit. Godkjent!
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Siden ingen er i stand til å fikse de scriptene som ikke fungerer kommer jeg med forslag til alternative scripts som faktisk gjør det. Rart at du ikke får med deg det. Det er nemlig ikke første gang og siden vi ikke har en som er ansvarlig for scripts enda ser jeg vell heller på dette som er positivt bidrag da jeg kommer med alternativer.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp