Videresendt, Inno Bynotater

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det er ingen prefix på denne tråden.

Nei, fordi forslaget ikke er sendt videre enda :p

What he said.
Kanskje ikke være så strickt når det ikke er en eneste form for respons på tråden, når jeg etter en uke lurer på hva som skjer.
Var det noe prat om 48t grense? Synes jeg har vært veldig avslappet og rolig i denne responstida.

Forslag blir gått igjennom ca en gang i uka (evt annen hver) og sendt videre dersom det er åpent for det. Kommer helt an på hvor mange forslag det er, og hvilken respons forslagene har fått eller om jeg venter på utdypene svar osv. Utover det kommer det ingen svar på forslagsforumet med mindre jeg lurer på noe ang et forslag, men dette forumet er mitt ansvar og jeg må lese det da det inngår i jobben min - ergo det blir alltid lest.
 

DeletedUser

Guest
(støttes)

Etter å ha lest forslaget satt jeg meg ned og skrev et script som lar spillere lese/redigere notater fra rapport-siden :) Hvis jeg får lov så legger jeg det ut på forummet etter litt mer testing ^^,
 

DeletedUser

Guest
(støttes)

Etter å ha lest forslaget satt jeg meg ned og skrev et script som lar spillere lese/redigere notater fra rapport-siden :) Hvis jeg får lov så legger jeg det ut på forummet etter litt mer testing ^^,

Scriptet har blitt godkjent av CM Dakapo :)

Bruk scriptet på en angreps-/forsvarsrapport som ikke er vidresendt, og man vil bestandig kunne skrive notater på den byen som ikke er din egen :) Vidre diskusjoner rundt dette scriptet bør kanskje skje på script-delen av forummet, mens diskusjoner rundt det originale forslaget kan fortsettes her.

Hvis noen har forslag til navn på scriptet kan det sendes på PM, så skal jeg få startet en egen tråd på script-forummet om noen timer/døgn :)

[edit]
Tråden er nå opprettet og kan finnes her! :)
[/edit]
 
Sist redigert av en moderator:
Topp