Capes går i oppløsning ?

DeletedUser

Guest
Liten oppklaring og meddeling fra min side

The Bird kontoen:
bird spillern hadde ein lenger pause fra tw, noe han selv har sakt her på forumet.
men kom no på slutten tilbake ein minder periode som dual attmed perdikkas.

Gandreas kontoen:
orginale gandreas, som er irl bestevenn av meg er nå på 3 månders tur på sjøen. kommer heim rett før jul., kontoen sto med kv fram til carlito tok denne kontoen. om kven var aktiv eller ikkje husker eg ikkje.
Når carlito tok over kontoen, så forvann han etter ca 1 uke pga moren havnet på sykehus, så hørte oss aldri noe mer fra han...
Kontoen her blei da ein liten periode sågodt som uten aktivitet der en spiller som vil holde sej anonym steppet MIDLERTIDIG inn på kontoen til carlito eventuelt kom tilbake, nokke han aldri gjor..
dermed var det meint at den midlertidige spillern skulle sitte kontoen til gandreas orginale eiger kom heim.
etter aksjonen mot Skattum, så måtte den midlertidige "eigeren" vekk ca 1 uke og fikk ingen kv, så ja, da sier det sej selv at det er lett å plukke byer fra kontoen:p hehe

Josef stalin kontoen... vel, har vel vert samme eiger på kontoen ein god periode no... ein spiller eg personlig er lite begeistret for..
Beklager "josef", men slik eg kjendte deg var du ikkje i nærheten av nokke "elite" nivå. men lykke til videre!

Cete3 kontoen, stort sett gjennom den tiden eg har spillt capes så er det ashkan som har spillt på cete3 kontoen sett bort fra siste tiden der kontoen sto innaktiv før den fikk ein ny spiller innpå, (12 åring som overraskende nok presterte heilt greit, men hadde sikkert fortsatt en å anna småting å lære:D heh )
satt endel KV tidliger på denne kontoen den tiden Ashkan spillte å må sei, de var gøy å krige mot Datidens HM spiller Skurry:D heh. va ikkje lurt å ha tomme byer tett attmed fienden i tilleg mindre heldige omplasseringer av tropper... i kansje ikkje lurt å komme med støtende bynamn pga du ikkje greier å holde på byene dine...

Anngående min eigen konto, så er det stort sett Alexandra80 som har vert min "motstander". det trekket at du etterkvart blei inn i capes, sjønte ej egentlig aldri nokke av..
Startet ca i samme område samtidig, desverre var ho ein litt urutinert spiller som hadde da 2-3 def byer i støtte i kvar av sine byer i støtte fra Badtrance spillern som er hennes irl type.

Fikk også vite at grunnen til at carlito og euphrates flyttet ned i k65 attmed mej va KUN pga alexandra80 sleit mot mej, nokke som ej må inrømme var stor motivasjon for min del.
ellers i tw har eg igrunn hatt de stille å rolig på min konto heile spilletiden, og derfor eit "offer" for mykje kontositting.
Dei 2 byene eg har mistet iløpet av min spilletid til andre spillere var rett å slett latskap av meg å ikkje sende inn def tropper etter siste adelen der dei 1 spillerene hadde adel som traff byen etter min siste adel.
Thom29, du får kose deg med mine byer der nede:) såg du va bjund å ta en å anna by som ej stort sett va tømt for troppa:p dei få gongene ej va innom kontoen slik den ikkje skulle gå grå før perdikkas fikk få dei byene han ville ha...
Anngående din by der thom29, så gjor eg vel min største flause innen tw, Sat med simulatoren og reknet ut nukes som var nødvendig for å ta ut dine tropper, glemte bare den lille detaljen å sette fakkelen på paladinen (å vel, 4300 cata i en by har ein god forskjell med den stacken) så byen din overlevde nok den flausa ja:p

Tilslutt vil ej sei lykke til videre til våre "fiender" og venner med tw og resten av livet. Dere har vel ca 5.5k-6K byer og adle no da:p skal bli interessant å sjå kor lang tid dere bruker på dette.
å ikkje minst:
ELSKA dåkke fra den gamle gjengen i Capes!!! dåkke va en livsgnist uten like den tida eg var attmed dere, blir tross alt spessielle bånd når an spiller ilag så lenge!

Black rose:
Du har spillt en stor rolle for meg gjennom tidene, ei VIRKELIG vidunderlig leder og ypperlig person å snakke med på skype, koslig å sitte å snakke bullshit om nettene:p du har gjordt så utrulig masse for capes! kansje ikkje dere utenfra har samme meiningene om rose, men hun er i hvertfall en vidunderlig person.

Pointwhore:
Savna virkelig Skypesamtalene mine med deg.. blitt alt for skjelden no etter du bjund på folkehøgskulen. å du får lære dej å svare litt oftere på mobilen... hehe
Meir "toern" humor person e lenge sia ej he komt borti, men de e jo berre artig..! i hvertfall med din måte å ver de på! Love you! heh

Gandreas:
Vel, irl bestevenna, ka meir treng ej å sei:D

Perdikkas:
Du har vert en spiller eg har trivdest godt å spille med. siden ej he ei litt forvridd døngrytme har eg fått snakket mykje med dej.. og du er ein suveren person.
Alltid stillt opp om du har kunna:D

Pkss:
spiller som har lært seg TW skikkelig UTRULIG raskt, di utviklig etter du kom fra HM, beundringsverdig!
Stå imot bulls som du gjorde i 2 mnd uten nokke direkte støtte fra stammen, utrulig deilig å sjå. om de sei mest om dej eller om de sei mest om bulls, de kan kvar enkelt tolke:p Snakkast på Skype og Runescape da (lykke til med å ta mej igjen der:p heh)

Snowfire:
Desverre blei ej ikkje godt nok kjendt med dej den tida du var i capes. sleit stort med å forstå ka du sa på mic pga mikrofonen din... heh
Men eit godt intrykk he ej hatt av dej utifra det eg har snakket med deg:D

jfk80:
Vel, til den orginale spilleren, Imponerende hva du greide å utføre og prestere! savner den tiden du var sammen med oss!
kommer alltid til å huske deg! og våres samtaler.

The bird:
Vel, føle desverre aldri ej fikk god nok kontakt med deg, an igrunn ikkje koffør, men har ingenting negativdt i mine tanker om deg, kun positidt!
litt kjipt for ej å komme inn som dual på perdikkas sin konto der den ender på slett etter så kort tid...
Mange andre her som har berørt meg på godt og ondt, men ville fremheve dei personene eg kommer på her å no som virkelig har hatt ein plass i mitt hjerte <3

Dette her blir nok ein av de siste gangene noen ser meg innom TW da tw mest sansynlig blir permanent lagdt på hyllen.

MVH Kimjohnsen

Sist redigert av en moderator:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Lykke til IRL. :)

Så da var dette SISTE runde med unskyldniger fra dere i Capes på hvorfor dere tapte så det sang etter!(?) ;) :D (håper det da)...

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
eg vil ikke kalle dette ein unnskyldnings tråd (eg er ikke i capes) Eg synest dette var rett og rimeligt eit skriv som han ønsket resten av v4 lykke til og forklarer Capes sin side av historien fra forskjellige spillere han mener trengte og få det ut av verden.

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Greit nok, men har vel vært NOEN slike poster nå da....

Capes råtnet på rot mens vi adre klarte og rekrutere nye spillere etc. for og holde stammen i liv. Er vel noe av dette som gjør at enkelte stammer består og noen faller bort.

Tror faktisk vi i 7bulls (og sikkert mange andre stammer) har hatt minst like mye utskiftninger som Capes hadde. ;)

Men elles så skal folk få poste hva dem vil for meg, på samme måte andre igjen må få lov og slenge en kommentar om det ønsker... :cool:

DeletedUser

Guest
Lykke til IRL. :)

Så da var dette SISTE runde med unskyldniger fra dere i Capes på hvorfor dere tapte så det sang etter!(?) ;) :D (håper det da)...

2843396758_7edd220e25.jpg

Men jeg må bare gjøre det likevell... Blacki er den klart flinkeste til å fremheve sin egen storhet samtidig som han forssøker å rakke ned på fiender med løgner og halvsannheter, uten å ha en eneste prestasjon å vise til for sin egen regning. Det eneste dere har gjort er å holde aktiviteten oppe, på spillebrettet ellers er dere totalt sett en håpløs stamme. Om jeg ikke hadde betalt ca 100000 kr for det året jeg går på folkehøyskole skulle jeg gladelig gitt deg så hatten passet. Fatter ikke at du fremdeles skal ha det til at dere vant på noe annet enn bedre aktivitet...

Selv om dette er forumet for politikk og propaganda går det an å vise den voksne siden jeg vet du har begravd et sted dypt inne i deg når en av de beste stammene på V4 sier farvel. Det er rett og slett smålig av deg å forsøke å skape propaganda til fordel for din egen stamme når du og alle andre vet at vi hadde grisebanket dere hvis vi hadde spilt for å vinne i det lange løp. Når vi faktisk har "baller" nok til å innrømme at vårt mål ikke var å vinne serveren, men å ha det mest mulig gøy før vi ikke gadd mer, syns jeg det er latterlig av deg å forsøke å fremstille det som om vi har tapt. Vi har faktisk nådd vårt mål for lenge siden, dere, på den annen side vil aldri kunne slå Capes som stamme, da vi ikke lenger eksisterer. Om noen skal ha æren for å ha slått oss får det bli IRL, noen annen motstander har aldri vært i nærheten.

Et lite råd for fremtiden: Det er veldig få som skaffer seg et positivt rykte ved konstant å fremstå som respektløse selvdiggere, kanskje du skulle prøve noe nytt snart? :cool:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
haha! :p

Men jeg må bare gjøre det likevell... Blacki er den klart flinkeste til å fremheve sin egen storhet samtidig som han forssøker å rakke ned på fiender med løgner og halvsannheter, uten å ha en eneste prestasjon å vise til for sin egen regning

Tutling! Nå skriver du imot deg selv: Alså: hva vet du om jge er klart flinkest i og rakke ned på andre? Jo, jeg er sikkert flink, men hey!, dette er Politikk og propaganda !! Og for og fremheve meg selv _igjen_! ( :p ) : Tenkt tanken at jeg kanskje er like flink eller flinkere til det motsatte også. Ikke her inne så klart, men i egen satmme. Er en grunn til at vi i 7keys har oppnåde (sammen med flerne andre så klart) det vi har og nå sammen med Bulls gjengen. For og gjenta meg selv for ørtene gang!, TW handler jo mer en raske tog og sniping... Hva vet du din flosshatt om hva jeg har bidratt til eller ei!?

Men ellers så er jeg ikke redd for og fremheve meg selv når jeg synes ting er velykket. Ingeting er så digg, en folk som vet hva dem vil og ikke redd for og vise det. Noe jeg ofte er både her og IRL. Tøffel folk er jeg oppriktig synd i..

Ellers så takker jeg for rosen om at jeg er flink til noe. :) Ikke så ofte jeg roses fra Capes folk..

Tar meg den rett til og qoute et glimrende innlegg fra nolaw:

Kan ikke noen prøve å forklare meg hvordan man blir så dyktig i TW da? Det er begrenset hvor mye en kan gjøre. Speide, fake, nuke, adle, preadle, snipe, readle, stacke. Det er vel alt. Utenom det er det strategi det går på (hvis en da velger å se helt bort i fra aktivitet). Hvem er smartest, har best taktikker til å lure fienden osv. Spør du meg er egentlig det den eneste "skillen" som skiller en virkelig god TW spiller fra en vanlig spiller. Resten går på aktivitet, og basic skills som alle kan lære seg, om de vil.

Jeg syns faktisk det å ha evnen til å stadig holde motivasjonen (og dermed aktiviteten) oppe, er en "skill", som er ganske viktig her i TW. Jeg har sett urovekkende mange spillere som ved første tegn av nederlag, gir opp. Så egentlig mener jeg at evnen til å holde aktiviteten på topp uansett hvordan situasjonen er ingame (se bort i fra IRL), er en viktig evne, som også burde tas med i vurdering.

Jeg er vel egentlig nysgjerrig på hva folk begrunner sine stemmer på, og jeg tror egentlig de fleste her ikke begrunner det ut fra den taktiske "skillen" dems, hvis du skjønner hva jeg mener

Fatter ikke at du fremdeles skal ha det til at dere vant på noe annet enn bedre aktivitet...

haha.. dagens gitt! Syne dette blir svada fra ende til annen. Egentlig så hadde vi bare flaks.. :p

skjerpings gutt! og at du har betalt x antall penger på og gå på skole og priotere det hyller jeg deg for. Men ikke tenkt tanken at vi andre også faktisk har et liv uten om TW? :rolleyes: Selv så er jeg sykt travlet med jobb, unger, samboer og alt det som livet har og by på. Men noen timer fordelt her og der på TW har jeg som oftes tid til da. Om du tror at alle i vår stamme sitter på "24/7" så tar du grundig feil..

Noen som fremhever seg selv så er det en del av dere i x-capes. Slik som dere skal legge ut i det vide og brede om hvem/hva/hvor... -dere tapte, take it like a man... ;)

syns jeg det er latterlig av deg å forsøke å fremstille det som om vi har tapt.

øh! vant dere? Ok, men det du skriver reflektere ikke det som dere sa om oss for noen få månder siden.

dere, på den annen side vil aldri kunne slå Capes som stamme, da vi ikke lenger eksisterer. Om noen skal ha æren for å ha slått oss får det bli IRL, noen annen motstander har aldri vært i nærheten.

Nå overgår du det meste her.... Er det lov og nyte alkehol på folkehøyskoler? for det siste der var jo rett og slett patetisk og lite edrulig sagt! Starte og blande IRL på en måte som jge nesten ikke fatter hva du vil fram til(?)...

Et lite råd for fremtiden: Det er veldig få som skaffer seg et positivt rykte ved konstant å fremstå som respektløse selvdiggere, kanskje du skulle prøve noe nytt snart?

Nei, det er en rolle som jge trives med her inn på fellesforumet. Som jeg skrev en gang før så er TW på en måte som et lite rollespill med den extra dimensjonen som fellesforumet da gir. :)

Og det du skriver om at jeg skal 'finne frem den voksne i meg' etc. blir bare bull & tull, for jge spiller slike spill som dette for og leke meg og gjerne spille en rolle om det byr seg ;)

Og btw: jeg har ikke noe behov for og skape meg noe posetivt rykte blandt "fiender" i spillet (Ja, I SPILLET!).. Jo mer fienden min hater meg, jo bedre er det..

Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke tenke meg at du får så mye respekt hos veldig mange andre heller. Fant du endelig "multi quote" knappen men ikke har peiling hvordan å bruke den?

Skal du først prøve å latterliggjøre det Point skriver så gjør nå det ordentlig hvis ikke så ender det bare opp som backfire ettersom du feiler kraftig på det. La det nå se ut som om klipp og lim faktisk er artig.

:cool:

DeletedUser

Guest
Syns Blacki sine innlegg her bare blir latterlige.
At du hele tiden fremheve deg selv, når du er intit mer i en brikke i et spill.

Personlig vet jeg at Capes hadde tatt dere om de ikke hadde blitt opptatt med IRL. Men dette er et aktivitets spill,og da blir det slikt.

7bulls står igjen som "seiersherrer", men det var noe de ikke hadde klart mot en aktiv stamme.

All hail Blacki99

DeletedUser

Guest
Om noen skal ha æren for å ha slått oss får det bli IRL, noen annen motstander har aldri vært i nærheten.
Så du mener å påstå at dersom ingen stammer hadde angrepet dere, ville Capes fortsatt ikke vært tilstede på v4 den dag i dag? Det tviler jeg nemlig sterkt på. Det er en nok en kombinasjon av endel press fra fienden, mindre tid til tw for enkelte capes spillere, mangel på motivasjon hos capes, og om jeg får si det, en liten feilberegning i antall fiender dere skaffet dere gjennom dårlig diplomati, som er grunnen til at Capes ikke lenger eksisterer. Å bare skylde på IRL for at en hel toppstamme går under, er egentlig latterlig.

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Syns Blacki sine innlegg her bare blir latterlige.
At du hele tiden fremheve deg selv, når du er intit mer i en brikke i et spill.

Personlig vet jeg at Capes hadde tatt dere om de ikke hadde blitt opptatt med IRL. Men dette er et aktivitets spill,og da blir det slikt.

7bulls står igjen som "seiersherrer", men det var noe de ikke hadde klart mot en aktiv stamme.

All hail Blacki99

Leste du i det hele tatt hva jeg skrev? "opptatt med IRL"? ja, for det er jo bare dem i Capes som har RL...

Og brikke i et spill ja, men som i sjakk så er det forsjell på brikkene... Og påstå at en spiller ikker noe mer eller mindre en en brikke blir da tåplig... Nesten som og si at en person i RL bare er en brikke i livet, enten han er president, general eller rørlegger... Noen posisjoner gjør jo at en kan styre ting mer en andre. Det privilegiumet har jge hatt litt selv som leder av en stamme. Alt annet er bare sosialistisk vrvøl i beste DDR stil! :p

Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ja, noen har hatt en større rolle enn andre. MEN du skryter deg så høyt opp i himmelen. Blir som om jeg skulle skrytt vær gang jeg fikk til en liten ting, folk går LEI av å høre på det.
Skal vell ikke bare starte en personlig skryte tråd?

Ja, Capes er borte, men du vet sansynligvis ikke alle grunnene. Mange av de orginale medlemmene forsvant underveis, og stammen ble aldri det samme.

Dere skal ha skryt for presset over lengre tid, for det er først da du merker hvor dårlig tid du har. Derfor vill jeg si at dere vant fordi Capes mistet for mange spillere, og folk var for lite aktive. Mulig det skyldes at dere presset, men jeg vill at "nederlaget" som Capes opplevde kom av mange grunner, hvor dere var en av mange.

Og ja, alle er en brikke i et spill. noen bestemmer bare mer enn andre;)

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
..og du, vis meg hvor jeg skryter? at jeg skriver hva som er fakta er vel ikke skryt(?) Fakta er at vi har hatt en explosiv vekst fra starten av, (først med 7keys og nå sammen med bulls), og dette er vel ikke bare gråbyadling vil jge tro....

At jeg skryter så fælt er noe som jeeey har hauset frem og som noen enkelte hiver seg på uten og gidde og lese hva jge faktisk skriver. Jeg er i grunn ganske ydmyk, men har jeg oppnåd noe så er jeg ikke redd for og si det høyt! Men jøss, kjør på og lage verden til et tøffel samfunn... :rolleyes:

Edit: og det første jeg sa etter at Capes brøt med oss i vår var at jge skulle være med og bli deres Nemesis(!) og at deres ende skulle være nær.. LItt flåsete sagt etc. Men jeg "skrøytet" når vi var SMÅ som F, og ikke ble gitt noe som helst håp. "Alle" sa at det ble fail etc. Men vi jobbet på stein for stein og nå er Capes borte. At det er fordi dem tok "kollektivt amssemord" på slutten er ikke mitt problem! Hva skal jeg/vi gjøre? oppsøke dem IRL og true dem på livet til og spille videre? :p Seriøst, vi (sammen med SDDN) vant over Capes, og alt annet blir knapt nevnt i "historie bøkene"...

Hadde Capes hatt litt respekt så hadde dem ikke tatt opp dette med RL greiene til det kjedsomlige, og heller innsett at dem faktisk tapte, så får dem ha grunner og slikt for seg selv, evt. tåle litt pepper fra meg mfl. om dem likevell ønsker og gnåle om det. Sånn har det vært fra dag en; vi var bare noen tosker som aldri skulle klare noe mot dem. Mulig dem har bedre tekniske skills en noen av våre, men skal si deg at vi i 7Bulls har mange veldig bra spillere også. Uannsett så er tekniske skills bare en liten del av spillet. hjelper lite og ha god teknik i et maraton om du ikke står løpet ut. Kan ramse opp minst like mange viktige/store spillere som har gitt seg i vår stamme som i Capes. Men nok en gang; vi var kanskje flinkere til og rekrutere(?)

Men det med at jeg skryter vil jeg ha meg frabedt! Alså, vinner en så har en lov og være litt høy på pæra i mine øyner da, men noen av dere får det til og høre ut som jeg bare har skryt av meg selv dagen lang. Så kom med noen eksempler på skryt heller..

Sist redigert:

DeletedUser

Guest
av og til virker det som om du ikke orker å lese hva du skriver så hvorfor skal vi andre gidde? :p

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
av og til virker det som om du ikke orker å lese hva du skriver så hvorfor skal vi andre gidde? :p

Tvilsomt at du leste så mye da... Knapt 1 min siden jeg postet...(ink. redigering..)

Har du noe og sette fingern på så kom med det, ikke bare ta en slik genaralisering på alt jeg skriver. Elles så kan du igrunn bare holde munn! Kommenter DET jge skriver ikke meg! ok?

DeletedUser

Guest
Hvorfor jeg ikke leser helt hva du skriver tror jeg nok du vet selv :rolleyes:

Har vel nevnt det mange ganger at det ikke er nødvendig å si akkurat de samme tingene flere ganger, ikke alle trenger å få det inn med teskje. Du har vel noe helt annet regime i 7Bulls hvor dere kanskje trenger det?

Jeg anser det som skryting når du opptil flere ganger nevner at 7Bulls "knuste" Capes. Noe som folk faktisk kan se, og det hadde vært nok å nevne det en gang. Ikke i så mange tråder flere ganger, men du kan vel ikke noe for det then again så du er unnskyldt.

..og du, vis meg hvor jeg skryter? at jeg skriver hva som er fakta er vel ikke skryt(?) Fakta er at vi har hatt en explosiv vekst fra starten av, (først med 7keys og nå sammen med bulls), og dette er vel ikke bare gråbyadling vil jge tro....

Dere har ihvertfall hatt en eksplosiv vekst siden Capes gikk grå :rolleyes:

At jeg skryter så fælt er noe som jeeey har hauset frem og som noen enkelte hiver seg på uten og gidde og lese hva jge faktisk skriver. Jeg er i grunn ganske ydmyk, men har jeg oppnåd noe så er jeg ikke redd for og si det høyt! Men jøss, kjør på og lage verden til et tøffel samfunn... :rolleyes:

Når jeg har hørt det samme gnålet ditt siden sommerferien om at Capes er dårlige osv.. men den siste måneden så har jeg sikkert hørt det samme fra deg 10000 ganger.

Edit: og det første jeg sa etter at Capes brøt med oss i vår var at jge skulle være med og bli deres Nemesis(!) og at deres ende skulle være nær..

Så jeg vet ikke om det du skriver her i teksten kan være at du skryter, men du driter deg ihvertfall loddrett ut.
Hvem var det du sa det til? Det jeg kan huske var at jeg sa at dere ble satt opp som fiender ettersom jeg var diplomat i den tiden. Så ikke prøv å snakk deg til at du sa noe som helst. Dere var såppass liten og du var ikke så stor i kjeften da. Lett å si det når ingen er i nærheten. Du sa det kanskje til deg selv når du satt alene i en krok elns.

LItt flåsete sagt etc. Men jeg "skrøytet" når vi var SMÅ som F, og ikke ble gitt noe som helst håp. "Alle" sa at det ble fail etc. Men vi jobbet på stein for stein og nå er Capes borte. At det er fordi dem tok "kollektivt amssemord" på slutten er ikke mitt problem! Hva skal jeg/vi gjøre? oppsøke dem IRL og true dem på livet til og spille videre? :p Seriøst, vi (sammen med SDDN) vant over Capes, og alt annet blir knapt nevnt i "historie bøkene"...

Det at dere fikk Capes ut blir nok heller ikke nevnt i noe historie bøker, eller sitter du å skriver historie bøker? Nei det du skriver her igjen har du sikkert skrevet ett par ganger før i enten andre tråder eller omformulert det.

Hadde Capes hatt litt respekt så hadde dem ikke tatt opp dette med RL greiene til det kjedsomlige, og heller innsett at dem faktisk tapte, så får dem ha grunner og slikt for seg selv, evt. tåle litt pepper fra meg mfl. om dem likevell ønsker og gnåle om det. Sånn har det vært fra dag en; vi var bare noen tosker som aldri skulle klare noe mot dem. Mulig dem har bedre tekniske skills en noen av våre, men skal si deg at vi i 7Bulls har mange veldig bra spillere også. Uannsett så er tekniske skills bare en liten del av spillet. hjelper lite og ha god teknik i et maraton om du ikke står løpet ut. Kan ramse opp minst like mange viktige/store spillere som har gitt seg i vår stamme som i Capes. Men nok en gang; vi var kanskje flinkere til og rekrutere(?)

Kan ikke du ramse opp noen som er like flink som Black Rose eller Pointwhore foreksempel da? Vær så snill, både du og jeg vet at ingen i 7Bulls klarte å rikke på Black Rose når hun spilte! Men dere gav ikke opp det skal dere ha.. Hun vant slagene, men dere vant tydeligvis krigen så. Men du kan ikke skryte over at dere har bedre spillere enn det hun er.

Men det med at jeg skryter vil jeg ha meg frabedt! Alså, vinner en så har en lov og være litt høy på pæra i mine øyner da, men noen av dere får det til og høre ut som jeg bare har skryt av meg selv dagen lang. Så kom med noen eksempler på skryt heller..

Huff, du klager på at jeg ikke leser hva du skriver.. prøvd selv å lese hva du skriver? Du finner garantert eksempler selv hvis du ikke er helt tom i hodet. Folk som er her inne og leser vet nok hvordan du skryter. Du vil ha deg frabedt det? heheh, når du ikke skriver her inne så kan jeg si at du ikke skryter :rolleyes:

Huff, skjønner ikke hvorfor jeg tok meg tid til det her.. fremføring å gjøre nå! ^^

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Tom i hode kan du være selv da... :rolleyes:

Det som du drar frem nå og kaller skryt kan vel knapt kalles skryt. Og så missliker jeg sterk at du prater på vegne av "de fleste her inne"...

-explosiv vekst ETTER at capes gikk grå? ok. Klart vi adler gråbyene som ligger igjen, alt annet ville vel vært dumt? (du som er så smart må vel skjønne det?). MEN; hva med og sjekke TWstats og se vår vekst FØR dette også?

Og resten av det du skriver så er det jo DU som skryter som F på vegne av Rose, point etc.. Blir for dumt dette!

Synes du bare skal pelle deg langt bort i fra denne tråden, for faktisk så er det DEG ganske mange er lei av også her inne (om jeg skal tro på det jeg hører og leser rundt...)

Logg inn på DB.no og kveruler der heller... Og kall meg tom i hode en gang til og se hvor tøff du er... Faktisk så fikk du meg en smule oppgitt nå!

CAPES GAV OPP! SELV OM DEM HADDE LEDET MED 10 MIL SÅ TAPTE DEM FORDI DEM GAV OPP, en gang til: DEM GAV SEG!

Tomt både her og der.... phu! :(

edit: og takler du ikke min propaganda om hvor "dårlige" capes er så foreslår jeg at du logger ut herfra: for godt! Husk det er jul snart, og nissen er på vei....

Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg takler da din propaganda, men man merker jo at du begynner å gå tom for argumenter. Eller vet ikke hva det du skriver kan kalles for argumenter, har ett fint ord her oppe i nord hva vi kaller folk som deg men det er ikke verd en infraction for å kalle deg det :p

Jeg gir da blanke i det du kaller propagandaen din, var litt interessant kanskje første gangen du nevnte det men de 10 siste gangene så ble jeg litt lei :(

Jeg tør ikke kalle deg for tom i hode en gang til, redd for at du adler gråbyer ved siden av meg eller internadler noen her oppe .. Jeg skjønner ikke at du snakker så mye om taktikk og alt mulig fjas. Du er vel en av de med flest gråbyer og internadlinger på statistikken. Når du har noe å vise til ingame så kanskje jeg klarer å tolerere alt det tøvet du skriver på forum. Når jeg ser statsen din så ser man jo det at du adler litt forskjellige byer går mellom "forlatte byer" og "7Bulls2 eller 7Bulls" du har litt kittycat byer på statsen, men then again hun kan jo forklare deg igjen når hun satt kontoen på slett for flere måneder siden. Du liker jo å høre ting flere ganger :)

Håper det går opp ett lys for deg snart, begynner å bli lei av å gjenta meg (igjen) .

God Natt! ;)

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
"litt kittycat byer på statsen" haha.... sjekk nå stats skikklig da. Og er vel ikke min feil at jeg ikke har vært i front med Capes, når jeg kom ditt så gikk dem grå.... :p

Men tok da ut JFK omtrent på egenhånd i k74, og kom ikke og si at han var inaktiv eller noe, for på den kontoen kriget det til siste slutt.

Og som leder for en stamme (uff, nå blir det skryt igjen...) så er det andre ting en og ha en pen stats som også teller. For og skryte videre da som du kaller alt jeg sier så har jeg fått masse tilbakemeldinger på at jeg som leder har vært med og bygge opp en god, sosial stamme som inkulderer ALLE. Jeg dømmer ikke folk selv om dem ikke holder alle disse strenge krava son en del setter til TW spillere... Og alt kan læres.

Ang. gråbyer så kan du jo sjekke opp din fantastiske pointwhore... tror han vant der gitt!

Og Rose, vel du mente at vi kun var gode fordi vi altid var på og aktive... Men vet ikke hva jeg skal si om BR da, hun var jaggu meg ALTID på gitt! Om det var noen så var god pga. aktivitet og "24/7" ingame så må det være nettopp henne. Men så snart hun følte presset og US i varg i tilegge til våre spillere startet og adle mye byer av henne så gav hun seg pga. IRL grunner.... :rolleyes: Pyse gjeng nesten hele capes rett og slett. pointwhore er vel den eneste jeg har hørt en fornuftig greie fra om hvorfor han gav seg. Men hadde vi ikke presset Capes så hadde dem vært her enda, til tross for lite aktivitet. Er ganske logisk det der gitt.

Er faktisk du som driter deg ut her.

Men ok, kan sikkert ta en ny ed snart; at jeg skal spille TW i V4 til du er borte fra kartet.

Og rart med det så er denne stadige provikasjonen fra din side med på og vippe ting feil vei for flerne involverte en deg selv.

Og hva du vil kalle meg opp i nord bryr meg mitt i fletta! Ta deg en bolle før bolla tar deg du gutt!

DeletedUser

Guest
Blacki, du er er av de få jeg er lei av å se på forumet. bare se tilbake i noen tråder, så skjønner du nok hvorfor;)

Og, Jeeey forsvinner nok ikke, hvertfall ikke før du har gitt opp:p

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Blacki, du er er av de få jeg er lei av å se på forumet. bare se tilbake i noen tråder, så skjønner du nok hvorfor;)

Og, Jeeey forsvinner nok ikke, hvertfall ikke før du har gitt opp:p

Støtter deg helt og fullt i at Blacki er en av de få jeg har fått nok av på forumet for en stund.
Makan til gjentagelse har jeg ikke sett siden Nofjon1 var her sist.....

Topp