thewarior
Litt aktiv?
- Reaksjonspoeng
- 5
Tror du ikke har fulgt med på alle som har postet her jeg, mange fra Capes har gratulert 7BULLS med "seieren" over oss.Det at du kaller det "serier" viser hvor "god" taper du er og hvor relevant kritikken min var . Det er bare måten 7BULLS har gått ut på forum og komt med det som i våre øyne er faktafeil, da er det jo idiotisk av oss å ikke svare. Hva pokker har janteloven med noe i dette å gjøre? Dere ba han ikke skryte over seier. janteloven "ikke tro du er bedre enn oss". selvfølgelig er de bedre når de vant og dere tapte og det er bare deilig at de viser det! de fortjener å skryte av det. gogogo!
Det at du i det hele tatt viser deg på forumet her synes jeg er litt rart, i og med at du sluttet på V4 for hundre år siden. Haha, faktisk visste jeg DU kom til å svare noe liknende "hvorfor svarer du som ikke har spilt på v4 på evigheter". Jeg svarer her fordi offentlig forum er for alle og FORDI DET DIGGER MEG AT CAPES TAPTE ( Desverre før jeg på The Bird kontoen og Perdikkas skulle krige mot deg, fikk desverre en annen som sendte vekk all deff'n sin og nærmest gav bort byene til oss, men så var hn håndplukket av deg da) Ja, det var jo synd Men hele dette avsnittet er irrelevant for topicet.
Du vet vel ikke hva sarkasme er, gidder ikke forklare deg hva det er for noe. Hehe, jeg vet meget godt hva det der så du trenger ikke forklare det til meg De ville og usanne påstandene dine kan du holde for deg selv. Og denne setningen erogså rimlig irrelevant for topicet. Come on. Skal du svare en som etterlyste ontopic-stuff så ikke post inn så mye offtopic
Fra skype:
Jeg fortalte at jeg hadde skrevet innlegg her på offentlig forum. Og at jeg nok kom til å få et usaklig svar tilbake om at jeg ikke har spilt på v4 på lenge:
[18:03:05] Søte Warri: kommer nok et og annet usaklig svar tilbake
[18:03:24] Søte Warri: "ha deg vekk, du spiller ikke v4 engang" - thebird
[18:03:26] Søte Warri: haha
[18:05:06] xxx: lol
og dette skrev DU:
"Det at du i det hele tatt viser deg på forumet her synes jeg er litt rart, i og med at du sluttet på V4 for hundre år siden"
Jeg vakke langt unna, og jeg ekke engang synsk. forutsigbar du birden. tom for saklige argumenter?
Sist redigert: