Capes vs. 7BULLS

DeletedUser

Guest
Hvor ble det av den bråkjekke Snowfire??

Hei-hå, hvordan det går unna her! :):cool:

Side 1:
Tribes: 7BULLS
Side 2:
Tribes: Capes

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 225
Side 2: 2
Forskjell: 223

chart

Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,076,247
Side 2: 19,128
Forskjell: 2,057,119

chart

Timeframe: Siste 48 timer
Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 123
Side 2: 0

Hehe, Snowfire har hele tiden brisket seg her inne på denne tråden i forumet, men etter at denne ble postet av Blacki, så ble det tyst fra den siden gitt :D

Synes det forøvrig er hysterisk morsomt, at han tok en lettvint løsning den gang han sviktet sine egne stammemedlemmer og sine allierte. Han gikk over til Capes for å redde sitt eget skinn, og nå sitter han igjen, og vet innerst inne at han er fxxxed, og at han dengang gjorde ett SVÆRT dårlig valg.

vel, lykke til uansett :D

Go 7Bulls!!

DeletedUser

Guest
du Mr.Handsome du hadde ikke fått med deg at de fleste hadde satt kontoene sine på slett? :rolleyes:

DeletedUser

Guest
du Mr.Handsome du hadde ikke fått med deg at de fleste hadde satt kontoene sine på slett? :rolleyes:

At Capes ikke tåler presset, og feiger ut, ikke vårt problem. Nå kommer presset på dem som satt sikkert langt bak fronten. Lurer på hvorlang tid de klare og holde ut. :p

Mange unnskyldninger, har dere kommet med. Inaktivitet er nok den som kommer frem oftest, i sommers satt vi men 2-3 spillere som kontovakt, på resten av stammen. Slitsomt, Ja men også morsomt nå når Capes klager på akkurat det samme, forskjellen er vel at vi gjorde noen grep, som falt positivt ut for oss.:)

DeletedUser

Guest
Hvis du mener det bokstavelig talt så kan man vel like gjerne sendt inn en ticket. Sommerferien var da dere begynte å ta ned Capes, og dere hadde vel bare 1 front da. Ikke vanskelig, EASY har det egentlig lett mot VARG ettersom vi også har kun 1 front mens VARG har flere.

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hvis du mener det bokstavelig talt så kan man vel like gjerne sendt inn en ticket. Sommerferien var da dere begynte å ta ned Capes, og dere hadde vel bare 1 front da. Ikke vanskelig, EASY har det egentlig lett mot VARG ettersom vi også har kun 1 front mens VARG har flere.

Er faktisk umuligt og angripe samme person om en er KV, selv om en prøver...

2-3 var kanskje og ta litt hardt i vil jeg tro, men noen kom, noen reiste bort etc. Fleren som sluttet etc. Poenget er uannsett at vi tok grep og gjorde hva som måte til for og holde stammen nolunde aktiv gjennom ferien. Og det var heller ikke før ETTER fellesferien at vi satt inn skikklig mot Capes. Det som skjedde i k74 og litt i k64 var mest småkosing ;)

Men dette var før mergen også så er ikke like sikker på hva som skjedde i Bulls, men i 7keys så var vi ganske inaktiv hele stammen, gikk litt i rykk & napp.

DeletedUser

Guest
Det er ikke så altfor lenge siden den sperren kom. Så det var fullt mulig å gjøre det, jeg har sikkert selv gjort det ubevisst.

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Haha jeeey xD

Det at du sir at vi starte presset mot dokker i sommerferien vise jo bare kor lenge dokker har "tror" dokker har slete mot oss ^^

Vi starte ikke ordentlig før ei god stund etter sommerferien faktisk som Blacki sa , men hyggelig å høre at vi e skumle selv når vi e på ferie:D

DeletedUser

Guest
Hm, så jeg så bare syner når jeg satt kv nede ved Tarzan og co?
Eller når jeg sendte støtte til spillere..?
Vi hadde dominans i K 75 i sommerferien, og den mistet vi også i sommerferien. SvenO var det som ble adlet ja, og da var det konstant angrep fra 4-5 spillere.

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hm, så jeg så bare syner når jeg satt kv nede ved Tarzan og co?
Eller når jeg sendte støtte til spillere..?
Vi hadde dominans i K 75 i sommerferien, og den mistet vi også i sommerferien. SvenO var det som ble adlet ja, og da var det konstant angrep fra 4-5 spillere.

nåja! konstant fra 3-4 vet jeg ikke helt. Jeg sendte vel masse Terror nukse uten AM på dem gjennom hele ferien da.

DeletedUser

Guest
tja capes?

da var capes i oppløsning og er borte! og mye grått rundt oss! det var synd capes:)

DeletedUser

Guest
SvenO kunne tydeligvis ikke spille, han var en av de som var mest borte. Ble faktisk over 3måneder på den kontoen tilsammen. Hadde han vært der hele tiden så ville dere nok brukt endel lenger tid. Jeg satt endel kv der, og orket å gjøre lite. Var tross alt sommerferie og nok med min egen konto.

Topp