DeletedUser
Guest
Det vil si at når Capes har en statistikk på ca 1/3 gråbyer XD
Ja, det er jo litt av ironien i det hele.
Alle vet at dere er gråby horer, så det er egentlig ikke noen mening med en statistikk, det ville bare vært en bekreftelse.
Og hva er så forferdelig galt med gråbyadling? Det gir gode sterke clustere slik at muligheten for å stacke en by i nød alltid er der, dette gjør det vanskeligere for fienden å ta byene våre og sluker mange offensivetropper. På den norske tw-serveren har det alltid hvert en forbanna norme om at gråbyadling eller som mange kaller det, gråbyhoring er galt. Er virkelig så mange norske tw-spillere så trangsynte at de ikke kan se de store fordelene ved gråbyadling?
Bare ta en titt på harubarus cluster... Det er ikke så alt for lett å trenge igjennom det, er det vel?
Og hva er så forferdelig galt med gråbyadling? Det gir gode sterke clustere slik at muligheten for å stacke en by i nød alltid er der, dette gjør det vanskeligere for fienden å ta byene våre og sluker mange offensivetropper. På den norske tw-serveren har det alltid hvert en forbanna norme om at gråbyadling eller som mange kaller det, gråbyhoring er galt. Er virkelig så mange norske tw-spillere så trangsynte at de ikke kan se de store fordelene ved gråbyadling?
Bare ta en titt på harubarus cluster... Det er ikke så alt for lett å trenge igjennom det, er det vel?
Vil nok ikke si meg uenig her jeg heller, men samtidig var poenget mitt at Capes ikke bygger seg opp ved å ta byer fra andre spillere ved hjelp av taktikk og kunnskap, da adler de heller en grå-by å bygger den opp.
Igjen ikke noe galt med det, men syns det er en litt "feig" måte å spille på.
Du som sir det og i kan jo ikke få deg til å bytte meining, men for mine øyne ser det taktisk smart ut å bygge opp et sterkt cluster
Ser tydelig her at det er MANGE som ikke følger med i timen...LOL
Hva slags nerd skole underviser i TW? =)
Det er en måte beskrive at man ikke er helt med i spillet, eller noob som flere kaller det?
Hvis du er så blåst at du tror at Black Rose mente med den setningen at hu/andre går på skole i tribalwars spilling, da begynner jeg virkelig å lure..
Tror nok hu ville ordlagt seg på en annen måte da