Capes vs. 7BULLS

DeletedUser

Guest
Det vil si at når Capes har en statistikk på ca 1/3 gråbyer XD

DeletedUser

Guest
Ja, det er jo litt av ironien i det hele.
Alle vet at dere er gråby horer, så det er egentlig ikke noen mening med en statistikk, det ville bare vært en bekreftelse.

Og hva er så forferdelig galt med gråbyadling? Det gir gode sterke clustere slik at muligheten for å stacke en by i nød alltid er der, dette gjør det vanskeligere for fienden å ta byene våre og sluker mange offensivetropper. På den norske tw-serveren har det alltid hvert en forbanna norme om at gråbyadling eller som mange kaller det, gråbyhoring er galt. Er virkelig så mange norske tw-spillere så trangsynte at de ikke kan se de store fordelene ved gråbyadling?

Bare ta en titt på harubarus cluster... Det er ikke så alt for lett å trenge igjennom det, er det vel?

Sist redigert av en moderator:

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Og hva er så forferdelig galt med gråbyadling? Det gir gode sterke clustere slik at muligheten for å stacke en by i nød alltid er der, dette gjør det vanskeligere for fienden å ta byene våre og sluker mange offensivetropper. På den norske tw-serveren har det alltid hvert en forbanna norme om at gråbyadling eller som mange kaller det, gråbyhoring er galt. Er virkelig så mange norske tw-spillere så trangsynte at de ikke kan se de store fordelene ved gråbyadling?

Bare ta en titt på harubarus cluster... Det er ikke så alt for lett å trenge igjennom det, er det vel?

Må si meg enig med deg her Veta, en veldig dum norme det med at gråbyadling e galt når det egentlig e et veldig smart trekk

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320

Kan ikke si annet enn at jeg er helt enig med hva Veta skriver her. Den normen, eller pesten som jeg liker å kalle den om at det er umoralsk å ta gråbyer er helt meningsløst. Jeg peker på alt det positive som Veta skriv over meg, så jeg slipper å gjenta hva h*n sa, jeg kan ikke se noen negative sider ved gråbyadling.

En ting som Veta ikke nevner er bonusbyene som finnes ute, utrolig kjekt å ha noen slike som gjør produksjonen raskere.

Det at Capes tar gråbyer viser bare at de har skjønt at det er taktisk smart å ta byer for å gjøre livet surt for fienden, som i dette tilfelle er 7BULLS.

Sist redigert:

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Vil si at Hoppolati og Pkss i Capes gjøre en god jobb mot 7Bulls, e vel eineste Capes-spilleran man kan gi litt credz til :)

DeletedUser

Guest

Vil nok ikke si meg uenig her jeg heller, men samtidig var poenget mitt at Capes ikke bygger seg opp ved å ta byer fra andre spillere ved hjelp av taktikk og kunnskap, da adler de heller en grå-by å bygger den opp.
Igjen ikke noe galt med det, men syns det er en litt "feig" måte å spille på.

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Vil nok ikke si meg uenig her jeg heller, men samtidig var poenget mitt at Capes ikke bygger seg opp ved å ta byer fra andre spillere ved hjelp av taktikk og kunnskap, da adler de heller en grå-by å bygger den opp.
Igjen ikke noe galt med det, men syns det er en litt "feig" måte å spille på.

Du som sir det og i kan jo ikke få deg til å bytte meining, men for mine øyne ser det taktisk smart ut å bygge opp et sterkt cluster

DeletedUser

Guest
Jeg mener jo selvfølgelig man skal adle gråbyer innenfor sitt cluster og der man skal ha sitt nye cluster.
Men ikke basere hele sin vekst på bare gråbyer.

DeletedUser

Guest
Du som sir det og i kan jo ikke få deg til å bytte meining, men for mine øyne ser det taktisk smart ut å bygge opp et sterkt cluster

Du greier jo ikke og forstå hva han mener, han synes det er greit å adle gråbyer, men han synes Capes adler mye grått istedet for fiender. Man trenger skillz for å adle fiender, noe man ikke trenger for å adle gråbyer, skjønner Johan?

DeletedUser

Guest
Ser tydelig her at det er MANGE som ikke følger med i timen...LOL

DeletedUser

Guest
I steden for å krittisere Capes for å adle mye grått, så burde du heller skjekke hvor de ligger. Jeg kan si med 95% sikkerhet at de ligger i clusteret til den aktuelle spilleren som har adlet det. Det vill gjøre at de står sterkere mot fienden. Er vell noe sånt Black Rose mener at dere burde tenkte på?:p

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
På tide og ta en update her:

Side 1:
Tribes: 7BULLS
Side 2:
Tribes: Capes

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 945
Side 2: 633
Forskjell: 312

chart

Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 8,291,800
Side 2: 5,478,897
Forskjell: 2,812,903

chart

Timeframe: Forrige uke

Side 1: 33
Side 2: 10
Forskjell: 23

Timeframe: Siste 48 timer

Side 1: 14
Side 2: 0
Forskjell: 14

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Hva slags nerd skole underviser i TW? =)

Det er en måte beskrive at man ikke er helt med i spillet, eller noob som flere kaller det?
Hvis du er så blåst at du tror at Black Rose mente med den setningen at hu/andre går på skole i tribalwars spilling, da begynner jeg virkelig å lure..
Tror nok hu ville ordlagt seg på en annen måte da ;)

DeletedUser

Guest
Det er en måte beskrive at man ikke er helt med i spillet, eller noob som flere kaller det?
Hvis du er så blåst at du tror at Black Rose mente med den setningen at hu/andre går på skole i tribalwars spilling, da begynner jeg virkelig å lure..
Tror nok hu ville ordlagt seg på en annen måte da ;)

Det var kødd....... du var den enste som ikke skjønte det.

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Joa, jeg gjorde nok det ;) men dere drepte jo hele diskusjonen. Prøvde bare å få dere back om track. Skrive noe for å utløse noe man vil de/den andre skal gjøre. Sånn man lærer i norskTIMENE vet du..?;)

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
yeah, tiden går og nuka går! :D

Timeframe: For alltid
Side 1: 1,039
Side 2: 649
Forskjell: 390

Timeframe: Forrige uke
Side 1: 93
Side 2: 15
Forskjell: 78

Timeframe: Siste 48 timer
Side 1: 16
Side 2: 5
Forskjell: 11

Slettes ikke værst Capes, dere har adlet noen byer siden sist gitt! :)

Kanskje ta en pause i adling av småspillere og gråbyer og krige litt, så er det kanskje et håp(?) :D

Topp