Cash taktiske spill

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Jeg begynner og tro eller nærmest vet no hvorfor simen tok på seg jobben som ansvarlig for stamme kontakt. Grunnen ligger vel i at han viste at TLE og teemo hadde en ally med Cash hele tiden og at denne aksjonen aldri egentlig skulle ta plass.

Kill4fun i dag klokken 18:28
mhm
salomon i dag klokken 18:26
skjønner ^^
Kill4fun i dag klokken 18:26
Its all bullshit.

TLE II styrer seg selv de nå ;)
salomon i dag klokken 18:24
Hvorfor ville dere da lage en kasjon mot cash?
Kill4fun i dag klokken 18:23
Bytte side? Vi har alltid vært på den sida ;)
salomon i dag klokken 18:23
litt dumt og bytte side da.
Kill4fun i dag klokken 18:22
Vi er på lag med Cash ;)

Og mrzhalt blir snart innadlet ;)

Dette fikk nemlig jeg vite idag en anen fun fact jeg fikk vite idag som gjør meg letter forvirra egentlig men begynner og forstå er denne her

bothvidt den 12.07. klokken 02:05
blir dere med oss er dere mot:
N-E
TLE
TLE II
Kfc
Plan B
Teemo
HA

og har disse osm sammarbeid:
~TO~
lions
agb 16
kanskje JFF
cash

Dette vil si en merklig måte og at enkelte stammer kan gå på tvers av ally her inn i en krig. (kanskje vi får vår første tre fronts krig who knows)

For menst TCo er imot TLe og teemo men ally med cash. Er også teemo og TLe ally med cash where is the sence her?

Igjallefall var dette planlagt fra flere hold og som sakt over denne aksjonen skulle aldri intreffe. Så kan vi seff diskutere det tress gjorde inatt og det stamme byttne som har skjedd men alt i alt var dette er utrolig bra taktisk spill det skal dere ha men men tenkte jeg bare skulle få dette ut.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Det at teemo å cash har hatt ally hele tia er bs, vi har faktisk enda ikke ally med cash, men mulig det blir det. ;)
 

Tpexton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Synd at han tar feil av å bli informert av en spion istede for en virkelig ally.

samt denne posten tilhører rykteforumet ikke en egen tråd.

Det var faktisk Nicehunteer sin feil at det ble byttet allianse

Quote:


[13.07.2014 17:44:54] Magnar: hyggelig og vite skal huske det med midt neste mål skal ta en titt rundt dere no :)


Det ble adlet en spiller som var uten stamme og ikke innafor 15x15 kartet til en eneste spiller og han var I k45 mens plan b har alle sine spillere i k55 (iallefall nedafor oss)

Quote fra skype nok en gang:


[13.07.2014 17:43:29] Magnar: altså var det ikke noe vi hadde gøyt høyt ut med
[13.07.2014 17:43:34] Magnar: dere kan no spøre
[13.07.2014 17:43:38] Magnar: før dere nesten adler inni oss


Han ber oss spørre om lov i og adle i k45, også er spilleren utenfor 15x15 kartet. Så ingenting tyder på at han var deres spiller.

Om du nekter dette nicehunter legger jeg gjerne ut bilder av skype samtalen så ikke prøv deg.
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
kom ikke hit for og diskutere og gjør meg selv kort og greit.


ingen av disse er spioner av det mld jeg la ut. Den ene er videresendt mld menst den andre er direkte snakk til person IG
 

Tpexton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
kom ikke hit for og diskutere og gjør meg selv kort og greit.


ingen av disse er spioner av det mld jeg la ut. Den ene er videresendt mld menst den andre er direkte snakk til person IG

Disse anklagene du har gitt oss er ikke valid og høres til under rykteforumet.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Noen ville ha oss med i det allianse tullet med Plan B, vi likte ikke den planen. The End ;)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Teemo har hatt en ally med Cash er bare tull, Diplomaten i Plan B har tråkket i salaten å ødelagt allyen med Teemo. Jeg mener selv besluttningen var for rask, men at det kanskje var det beste uansett.. Asle har spurt meg hver dag, flere ganger daglig om å enten bli med på en ally med Cash eller gå inn i den stammen. og jeg har pent takket nei, hver eneste gang.
Men Plan B burde kanskje tenkt på å ha e diplomat som faktisk lever opp til dagens standarder.

Så kan avkrefte at Teemo har vært i samarbeid med Cash. Så hvor du får dette fra nicehunter, skjønner jeg ingenting av. Dette er så lite gjennomtenkt.. Jeg hadde faktisk forventet mere av deg enn som så.
 
Topp