Casual 2 - WySoSe VS. All others

DeletedUser

Guest
Hmm tittelen sier seg selv.. WySoSe erklærer herved krig mot alle andre stammer på casual 2 (rofl)


Stamme-Rank
----------------------------------------------------------------------

3ba84cf3daa1f17f169c5544ba807d40.png


Spiller-Rank:
----------------------------------------------------------------------

ee3c665cb627fd23bf4d54d1ed0a1b63.png


Krigene som har startet:
----------------------------------------------------------------------

d634346688288fa0738ada80ffb5734f.png
 
Sist redigert av en moderator:

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
synes det er bra at litt erfarne spillere kommer inn på casual og spiller, så lenge de tar inn "noobs" og virker som de fleste er villig til det:)

man må jo lære, men greit å ha noe å spørre og lære av:)
 

DeletedUser

Guest
synes det er bra at litt erfarne spillere kommer inn på casual og spiller, så lenge de tar inn "noobs" og virker som de fleste er villig til det:)

man må jo lære, men greit å ha noe å spørre og lære av:)

WySoSe tar inn alle og enhver.. Hvis du virker som en hyggelig person som sprer godt humør :)
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Hei!
Mitt navn er Noob De Lux. Kan jeg joine WySoSe? Jeg trenger opplæring i alt som har med stammespillet å gjøre.
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
snart skal den lille dragen bestemme seg for side, det er skummelt, et feil valg og det kan være katastrofalt X)
 

DeletedUser

Guest
Må si at det har gått "kjempe bra" for WySoSe så langt i krigen mot Outlaw/TNH ;)

http://gyazo.com/89a6ead69dddee2f08f875c149cda6e8

Nå er det heller ikke så mye jeg kan gjøre når dere prøver å adle akkurat samme byer som meg.. Hvis dere ender med å ta den, får jo ikke jeg angrepet dere lenger, fordi jeg er for stor..

Men Faramir07, hvis du foreksempel ser på poeng veksten i WySoSe iforhold til TNH/OUTLAW så drar vi jo ifra :p

/ArmoredPony
 

DeletedUser

Guest
Iløpet av en uke har jeg på armoredpony vokst mer enn hva hele Outlaw har gjort til sammen :p Det burde kanskje gi litt inntrykk i hvordan denne krigen faktisk går!!

242606972339ea4edeb307a68c34a336.png


de35a8f2154e83540e66563f72b51302.png
 
Sist redigert av en moderator:

Faramir07

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Iløpet av en uke har jeg på armoredpony vokst mer enn hva hele Outlaw har gjort til sammen :p Det burde kanskje gi litt inntrykk i hvordan denne krigen faktisk går!!

Hva har det med krigen å gjøre da? :p

Selv om en konto stiger mer enn en annen stamme så hjelper ikke det noe hvis mindre folk i stammen mister byer osv :)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Når det går min vei har det alt å si egentlig :gjeip:
 
Sist redigert:
Topp