Besvart Casual

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Etter å ha blitt backstabbet av en 10 år gammel unge, så starter jeg ikke opp igjen på v13...

Men nok om det, Er det noen problemer med casual?
Får ikke til å begynne der.

Får opp en blank skjerm når jeg prøver å lage meg en by.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Etter å ha blitt backstabbet av en 10 år gammel unge, så starter jeg ikke opp igjen på v13...

Men nok om det, Er det noen problemer med casual?
Får ikke til å begynne der.

Får opp en blank skjerm når jeg prøver å lage meg en by.
Du lager ikke en by, du får valget å starte opp med den siste byen du hadde på den vanlige verdenen du spilte på før du ble nedadlet.
 

DeletedUser

Guest
e det noe sperre her? så ikkje folk ska starte på en ny verden og bare bli adlet?
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
er litt merkelig, for en annen i klassen vår startet samme dagen som Thomas og ble også adlet i dag, men han kom i det minste inn.
 

DeletedUser

Guest
Etter å ha blitt backstabbet av en 10 år gammel unge, så starter jeg ikke opp igjen på v13...

Men nok om det, Er det noen problemer med casual?
Får ikke til å begynne der.

Får opp en blank skjerm når jeg prøver å lage meg en by.

Altså jeg bare spørr nå...

Du skryter av at du var med å vinne v10 med pok3, hva har du på casual serveren å gjøre da?
Er dette virkelig en riktig server for deg å starte på tror du?
 

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Den er da for de som har blitt adlet, så ja?

Hvis ikke kunne de vel likgjerne kalt den "noob-serveren".

Gidder da ikke å starte opp igjen på v13 med alt det bullshitet som foregår der....
 

DeletedUser

Guest
Den er da for de som har blitt adlet, så ja?

Hvis ikke kunne de vel likgjerne kalt den "noob-serveren".

Gidder da ikke å starte opp igjen på v13 med alt det bullshitet som foregår der....


Det er jo en noob server..... Men kanskje TW teamet ville vise de litt respekt med å kalle den casual....
Men hvis det skal bli status å joine den serveren så mister den jo hensikten ganske fort...

Ser fortsatt ikke noen grunn til at du skal joine den. Og uansett, hvor kult er det å brife med at du har grusa en haug med N00b's?
 

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Tror kanskje ikke at du har tenkt over tanken at det faktisk er mulig å lære opp folk, og at det er et fint sted for det...

Liker å føle at jeg faktisk har oppnådd noe når jeg spiller, og det er ikke bare å kunne si "jeg gruste en haug med n00bs på taperservren."
 

DeletedUser

Guest
Det er sant, hvis du vil joine for å lære bort så stiller saken seg i et annet lys. :)

Ga deg +1 i rykte ;)
 

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Takk :D

Tror forresten denne kan avsluttes da jeg har sendt ticket og de prøver å finne ut av det (regner jeg med :p).
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Takk :D

Tror forresten denne kan avsluttes da jeg har sendt ticket og de prøver å finne ut av det (regner jeg med :p).

Jepp, regner med at noen ser på saken i løpet av dagen. Tickets blir behandlet raskere enn de fleste tråder på forumet.
Mest sannsynlig har du blitt utsatt for en bug de kan forsøke å få rettet på, selv om det er ikke garantert at de har de rette verktøyene tilgjengelig.
Selvsagt ingenting å bekymre seg for, da dette løser seg på en eller annen måte uansett. :)

Casual er forresten "uformell" på norsk, med andre ord en "ikke seriøs" verden. Dette kan jo selvsagt tolkes som en "noob-verden", dersom man vil strekke det til slik klassifisering. I praksis er det i alle fall det dette betyr.

Håper det løser seg for deg. :)

~Tom
 
Topp