Chaosisalex - En rolig protestant

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Innledning

Som jeg hintet om tidligere idag, kom jeg til å bryte et løfte. Det var ikke som mange trodde løftet til -NB- men løftet om å la det gå en stund til neste intervju.

Denne gangen er det en Spammer, en protestant ingen ringere en rank nr 21 Chaosisalex som står på blokka, dette på bakgrunn av at han nylig bestemte seg for å forlate stammen han så lenge har kjempet side om side med for å protestere. I dette intervjuet vill dere forhåpentlig vis få et dypere innblikk i hva som foregår innad i BERM og litt om hva som surrer og tikker i hodet til vår alles Håkon om diverse saker og ting :)


Intervju

Først av alt vil jeg vite litt om din TW historie


Tw histore... hmm ikke så mye å skryte av egentlig. Jeg er så og si fersk spiller her på tw. Jeg spillte tw når jeg var i 11-12 års alderen på .net Ble ganske stor der husker jeg men så sluttet jeg pga ble adlet ned.. ellers så startet jeg her i v5 i sommer og har lært det meste jeg kan her. har såvidt vært innom latingen på v1 og blacburn i v4.

Så du kan så og si jeg er en fersk spiller ja! Men har lært utrolig mye på kort tid og vil se på meg selv som en dyktig spiller i og med at jeg ikke er like erfaren som andre;)


Så selvom du er ny i spillet har du klart å hevde deg helt i toppen og ligger helt oppe på rank 21, har du noen forklaring på dette? Og hvordan er din spillstrategi ?


Hehe, jeg vil påstå at grunnen til at jeg er på rank 21 er pga aktiviteten i og med at jeg er såpass fersk. Når jeg startet her på tw i v5 startet jeg bare tilfeldig for gøy, men ettersom jeg syntes det var gøy, ble jeg veldig aktiv. Så jeg vil påstå hvis jeg ikke hadde vært så aktiv som jeg er, hadde jeg ikke vært her idag.

Men jau spillestrategi? Jeg kjører både off og deff som de fleste. Men når jeg faktisk startet å angripe mitt mål så vil jeg si at jeg er ganske impåsliten, sender masse fakes, nukes og adels. Skjult over lengre tid, så fienden blir mektig lei av meg! Det har jeg hørt :p

Men ja grunnen til jeg er her vil nok være pga aktiviteten, og pga det har jeg lært VELDIG mye i min tid her i v5:)


Du var en av spilleren i BERM som stilte spørsmålstegn med tanke på at aliansen ble brutt og deltok heller lite i diskusjonene på forum angående dette i ettertid. Du satte i tilleg spørsmåls tegn til en av dine tidligere stammefrenders agrumenter og påstander. Hva er egentlig ditt syn på akkurat denne saken ?


Når alliansen mellom BERM og -NB- ble brutt ble jeg sjokkert, slik andre BERM medlemmer var. Men jeg skal innrømme jeg visste hva som foregikk men jeg fikk ikke lov å si noe, jeg fikk selvfølgelig ikke vite alt som skjedde, men jeg satt og snakket med Torjus om det, og at vi ikke ville bryte alliansen med NB. Jeg vet Torjus kontaktet noen i NB om ting som skjedde, men ja. Jeg vet også at BERM ledelsen stemte på valget sitt men at det ble stemt om å velge NB her. Men da var det for sent pga NB allerede hadde reagert på ting som hadde skjedd, og de ville ikke bli tatt på sengen om utfallet var anderledes.. Men hele sitasjonen i seg selv vil jeg kalle en kommunikasjonsfeil.

Jeg ble veldig skuffet over dette men som alle andre ville vi gjøre det beste ut av det.

Jeg vil påstå at jeg fikk med meg veldig mye av det som skjedde ifra BERM sin side, men jeg vet selvfølgelig ikke hvordan de andre så på dette. Det finnes alltid forskjellige syn på dette. Så jeg vil ikke peke ut noen syndebukker her.

Du sier også at jeg var stille på diskusjonene på forum, jeg var i grunn det fordi jeg ville egentlig ikke blande meg. Jeg fikk lov å være med på et møte mellom NB og BERM før alliansen tok slutt, jeg fikk sagt mitt der, men vet ikke hva NB ledelsen mente om det.

Men ja jeg deltok ikke i diskusjonene fordi jeg orket ikke alle diskusjonene der ingen ble enige. Hele situasjonen likte jeg i grunn ikke så hadde ikke mer å si enn det jeg hadde til NB ledelsen.


På arbeidernes dag, bedre kjent som første mai, gikk du ut av BERM og dannet stammen "Protest" Hva var det du protesterte mot, og føler du den førte til noe?


Som i alle stammer så trengs aktivitet, jeg følte stammen BERM ble mer og mer innaktiv og at folk ble mer slappe. Men etter denne Protesten vil jeg faktisk påstå at mange spillere i BERM tok det til seg. Det har faktisk blitt flere i BERM som har fått sagt mye og folk har faktisk begynt å sammarbeide bedre. Så jeg vil påstå etter dette lille støntet er BERM tilbake på track og klare til å pese på ut så lenge de klarer å stå imot trykket ifra PMS og -NB-.

Men hvem vet, om noen måneder? alt kan skje:)


Så du føler at protesten førte frem, men ønsket alikevell ikke å gå tilbake til BERM, er det en annen grunn til dette ?



Jeg følte protesten førte frem til noe bra for BERM, jeg synes alle i BERM er en kjempe gjeng men jeg ville prøve noe nytt. Hvis du ser nå er jeg med i E-day, jeg vil prøve å føre dem frem i rampelyset litt;) De er enda små men har kan vokse de også om de bare er aktive!

Men hvem vet hvor jeg går i nærmeste fremtid? Blir jeg her? eller går jeg til BERM, -NB-, PMS eller Night? eller kanskje GOH? :eek:

Tiden vil vise he he..


Hvilke ambisjoner har du med E-day ?


He he, de er ganske innelåst slik som de andre stammene utenfor topp 4. Så de har egentlig ikke så mye å få til. Men om de kan skaffe seg noen allianser blandt topp 4 tror jeg E-day kan vare lenge jeg så lenge det er aktivitet på plass!

Men det er jo ikke så mye å adle av, så de burde adle før mulighetene forsvinner.

Så får E-day medlemmene vise meg at de fortjener å være her i v5 eller ei! Så jeg er spent på hva som vil skje her i fremtiden!


Hvilke spillere mener du har hatt størst invirkning på v5? Og på hvilken måte ?


Ugh den var både vanskelig og lett..

Jeg har ikke vært her i v5 helt siden begynnelsen så jeg vet rett og slett ikke hvem som hadde mest innvikling i starten. Men Siden jeg har vært her så er det vell Runinter, Leiv Eiriksson, Smud og madder, PMS fronten.

Det har lenge vært kriging her i v5 mellom de 3 supermaktene, / 4.

Men som Runinter som leder dette kappløpet leder i toppstammen -NB- og har/hadde en kjempe front med PMS og nå med BERM. Uten de solide dyktige og aktive i front i disse 3 stammene så hadde det vært mye lettere å vinne en krig.

Det samme med Leiv Eiriksson, det både Espen, marita og kristure? Har vært, uten espen på denne kontoen så hadde ikke BERM vært det samme som den er idag vil jeg tro, det samme med marita, hun er en nok v5 sin mest aktive spiller, gjør alt for stammen sin og uten henne også hadde BERM slitet mye mer enn det de gjør idag.

Smud og Madder, etter de 2 gikk ut ifra L-13 og gikk til BERM i stedet for PMS så har det hatt utrolig mye å si i den fronten. Begge 2 utrolig dyktige og gode spillere så jeg tror PMS fikk et STORT tap her. Men som ting er nå så hvem vet? de klarer sikkert hente det inn det tapet?

Og uten PMS sin knallharde front imot BERM så hadde det ikke sett slik ut idag. Det er utrolig dyktige spillere og det er det vell i alle frontene her i krigen atm?
Alle sider adler byer av hverandre men det er så lite at det har ikke så veldig stor innvirkning i poengtap..

Men jeg kunne nevnt mange spillere her men da ville dette blitt alt for langt, men dette var de som har vært med å gjort mest i den tiden JEG har vært med her i v5.


Tilslutt er det noen spillere du ønsker å takke eller gi litt ekstra oppmerksomhet ? :)

Og hvordan tror du verdensbilde ser ut om 5 måneder



Jeg vil gjerne takke til alle spillerne i BERM.

Men mest til Espen, Marita, susa, torjus og resten av ledelsen der.

Uten Espen hadde jeg ikke vært her jeg er idag for å si det slik så jeg har veldig mye respekt for denne karen uansett hva andre mener.

Marita, hun er den personen jeg har hatt mest kontakt med i hele min tw karriere og jeg vil påstå at uten henne her i v5 ville hele v5 bilde sett helt annerledes ut! No doubt.

Men ja resten av ledelsen der er også en kjempe gjeng og uten dem hadde ikke BERM vært til nå. Så de fortjener kreds etter mye motstand i det siste!

Blandt de andre her i v5 også så har jeg egentlig ikke så mye kontakt med fienden men snakker da titt og ofte med dem, men ikke ordentlig da! Men hilser til alle venner i andre stammer!:eek:

Men ja jeg håper virkelig Runinter får noe motstand snart:) At noen snart tar innpå ranken hans/hennes og gir dem en ordentlig fight der om 1 plass;)

Men ja om 5 måneder så tror jeg BERM kommer til å være kratfig reduser ærlig talt. Med mindre min lille protest hjalp og fikk igang sakene der;)

Men ALT kan skje her i v5 på 5 måneder og jeg vil si det er utrolig vanskelig å spå en fremtid.

Så jeg tror absolutt at alt kan skje her i v5 selv om PMS og NB alliansen er ganske sterk. Det var jo BERM og NB sin allianse også, men jau
alt kan skje!!!:)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Bra intervju, likte det.

Får se om jeg faktisk gidder å gjøre noe nå da :D
 

DeletedUser

Guest
Hey! :eek:

har ikke vi snakket mye sammen da? Trodde vi var bestevenner:(


ONTOPIC: Ett extremt flott invtervju, i begynnelsen trodde eg/følte eg at det var mest for å gå imot BERM, men det bedret seg etter ett par setninger, og ble ett mega bra intervju. Thumbs upp! :)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp