ciao - En stabukk

  • Trådstarter The Coca-Cola Company
  • Startdato

DeletedUser

Guest
“eg e nok en sta jævel så eg fullfører alltid en fight, og aktiviteten e nok like god som noen andre her på serveren.. sover med et øye åpent” beskriver ciao om seg selv, en dyktig spiller som har vært i toppen nesten helt siden dag 1. Nå skal dere få lese et langt og godt intervju om mannens historie og meninger.


- Fortell litt om din tw historie.

vell..startet vel egentlig med tw som avlastning for et mmorpg spill.. noe som i etterkant har vist seg å ikkje ha vært så veldig vellykket :p startet på v3 sammen med et par kompiser for å se ka dette var, men eventyret varte ikkje lenger enn 100 k.. startet så opp på v4 under samme nick.. der gikk det betydelig bedre.. har i tillegg vært innom v5 og .se som the.horseman.. men no e det kun ciao på v6 som gjelder


- Hva er ditt hittil beste minne som tw spiller? I hvilken stamme og på hvilken verden? Fortell litt om den tiden.

hmmm har vel nesten bare bra minner når eg tenker på det i etterkant, men det første som slo meg var etter eg og noen andre spillere gikk ut av varg på v4 og lagde en egen stamme, vi hadde mange navn(skiftet jevntlig) men e vel KAKE som sitter


- Hvordan har din tid på v6 vært?

synest tiden på v6 egentlig har vært veldig fin,truffet flere nye personer som eg ikkje har snakket med før og det viktig..spiller mye for den sosiale delen ... savnet litt mer motstand i starten, men regner med det tar seg opp no når verden 6 e litt mer satt...men frem til no har det meste gått knirkefint


- Har ikke EPICKI gitt dere ganske mye motstand? Hvordan går det på den fronten?

Epicki er absolutt en stamme som gir mye motstand, men hadde ikke forventet noe annet av en stamme med såpass mye bra spillere. de har og en aktivitet som e upåklagelig og e pr dags dato den sterkest stammen her på 6.. iallefall etter min mening.. forventer mye av den stammen fremover og tror nok at fortsetter de som nå blir de nok en dominerende stamme


- Er det noen andre stammer som har gitt dere litt motstand?

vel...de flest stammer gir jo motstand, men etter min mening e det ingen som har gitt motstand som kan måle seg med epicki.. ser en på tw stats kan en vel påstå noe annet de siste dagene, men det finnes flere formiddlende omstendigheter.. men v6 e fremdeles ung, personlig håper eg på en jevn og spennende verden...eg sloss ihvertfall til siste by ;)


- På twstats kan man se at SMACK har mistet både medlemmer og en del byer de siste dagene. Hva tror du vil skje med dere i fremtiden, og har dere noen planer som kan snu dette?

alle stammer mister spillere og byer på et tidspunkt, spillere gir seg av diverse irl grunner osv.. vanskelig å si hvordan dette ser ut om en stund, men vi snakker om grep vi kan gjøre for å snu en litt negativ trend de siste dagene.. må nesten bare vente og se, til og med eg har ikkje svaret helt klart der enda.


- Hva består egentlig SMACK av, hvem grunnla SMACK og hvor kommer de fleste spillerne i SMACK fra? (f.eks verden, stamme)

smack begynte vel egentlig ved at en nabo på v5 spurte om eg skulle starte opp på v6.. vi startet opp og så oss litt rundt på kartet og fant flere "kjente" navn fra både v4 og v5 som vi plukket med oss... så kjernen av stammen har vel igrunn bestått av bekjente av oss som startet stammen.. men vi har jo selfølgelig plukket inn spillere i etterkant som vi har hatt tro på.... men vi har hele tiden holdt fokus på å holde stammen liten.. spiller heller med 10 veldig aktive spillere enn 20 semi aktive..


- Hva fokuserer du på som en av stammelederne? Hva mener du er viktig i en stamme?

trivsel og aktivitet..trives man med de personene en spiller med øker ofte aktiviteten til en spiller mye..... en trenger ikkje være en super god spiller for å gjøre det bra i en verden, men en må bruke endel tid på spillet og lære seg enkle grep. og man er selfølgelig avhengig av stammen sin.. en aktiv stamme støtter rast opp og gjør det mye vanskeligere å adle byer.. samhold e enormt viktig


- Hvordan vil du beskrive deg selv som tw spiller?

eg e absolutt ikkje blant de dyktigste spillerne, men tror heller ikkje eg e et lett mål.. eg e nok en sta jævel så eg fullfører alltid en fight, og aktiviteten e nok like god som noen andre her på serveren.. sover med et øye åpent hehe ;)


- Hvordan skal du holde deg i toppen fremover?

hmmm eg får vel skremme fienden ved å sende bilder av meg sjøl i bar overkropp :p hehe neida.. må nok bare holde aktiviteten oppe på samme måte som i dag, og passe på at evt motstandere ikkje får fred et sekund. har full tro på at eg blir værende på denne serveren en god stund enda


- Det må være skremmende!

hehe du skulle bare visst :p


- Hvordan er det å ha dual?

eg synest det e greit... livet ditt blir ikkje like styrt av tw og det gjør liksom ikkje noe om en ikkje kan sitte til alle døgnets tider... men det krever jo at en spiller litt likt og vil det samme..... trok nok ikkje alle passer sammen..en må liksom gi og ta litt


- Hva synes du om din dual?

frem til no så har det ikkje vært noe problem med å være 2 på kontoen, hadde ikkje orket å ha dual med en person eg ikkje kom overens med....eneste som kan være litt stress e å få med seg ting som skjer når en har vært vekke fra kontoen.. men regner med det fortsatt vil gå bra i fremtiden


- Hva er din tw filosofi?

hmm min filosofi må eg referere til en stor mann ved navn homer simpson : Son, when you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get. så med mine egne ord må det bli, selv om en har lyst å vinne e det viktigste å ha det gøy (ehmm)


- Noen du har spilt med eller fått gode tips fra som du gjerne vil takke?

har vel igrunn alltid vært ganske selvlært..leser det eg kan lese på og plukker opp tips og strategier utifra ka motspillere og medspillere gjør, men vil uansett takke alle medspillere som gjør dette til et gøy spill å spille.. alle som har spilt med meg vet hvem de er


- Hvilken moderator tror du klarer å drikke 1 liter Coca-Cola raskest?

det blir rein tipping :p går for v6 egen Scarborough eg :p


- Noe mer du vil legge til som f. eks. råd/tips til tw entusiaster der ute?

dette e et krigsspill, tap og vin med samme sin.. det å holde en hyggelig tone ovenfor både venner og fiender gjør spillet mye triveligere
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Ciao skrev:
hmm min filosofi må eg referere til en stor mann ved navn homer simpson : Son, when you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get.

That's the spirit! :D

FLott intervju, og kjempebra innstilling!
 

DeletedUser

Guest
Veldig fint intervju ^^ Må si jeg liker instillingen din jeg og! :)
 

DeletedUser

Guest
Meh jeg angrer bittert på at jeg ikke ble med etterstad på v6.. JEG SAVNER ETTERSTAD :'(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Takk for alle de positive tilbakemeldingene, nesten så jeg rødmer! :eek: Må si meg meget fornøyd med svarene til intervjuobjektet som gjør intervjuet langt og godt!
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
med engang det går litt trått bytter du stamme, må si du lever opp til det du har svart her...
 

DeletedUser

Guest
vel...for det første så går det ikkje trått for min del, og bytte av stamme hadde skjedd uansett når smack ble lagt ned, hvis du synest det e fairt at en gjeng med for lite aktive/folk som slutter skal få ødlegge for de få som er igjen og satser aktivt blir det opp til deg... at du/dere e misfornøyd med hvor eg endte opp kan ikkje eg gjøre noe med.. de mest aktive spillerene i stammen var klar over hvor dette gikk og visste om ka som kom til å skje.. ka folk utenfor stammen som ikkje sitter på alle detaljene synest mener eg e helt irrelevant...
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
ikke alle stammer som kan overleve dessverre og det var nok ikke ciao sin feil. ciao var en av de mest aktive :) gjorde det h*n kunne og mer til for å redde smack, men hjelper så lite når det er mye daukjøtt.

fint intervju og bra svar.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
ikke alle stammer som kan overleve dessverre og det var nok ikke ciao sin feil. ciao var en av de mest aktive :) gjorde det h*n kunne og mer til for å redde smack, men hjelper så lite når det er mye daukjøtt.

fint intervju og bra svar.

nei, men man kan gå ned med den.
 

DeletedUser

Guest
Hvem gidder det når det er dems skyld...? De var daukjøtt. Da gidder man jo ikke gå ned med skipet. Da hopper man over til ett annet skip. ;)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Tipper du er en feigere spiller enn det jeg er, så kom med noe mer passende, når du har endret deg.
 
Topp