ciao - En stabukk

  • Trådstarter The Coca-Cola Company
  • Startdato

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Pfft!!

Hvem pokker har hakka kontoen til amy? Om noen av dere der ute kjenner han, så bør dere ta kontakt og informere han om at en idiot på interweb utgir seg for å være han..
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Tipper du er en feigere spiller enn det jeg er, så kom med noe mer passende, når du har endret deg.

feig? kan du forklare meg det feige ved meg?

Ciao er feig som ser at det han har prøvd å bygge opp går litt feil og istedenfor å redde det går han over til fienden han har kjempet mot i lang tid for å ikke bli adlet, smart taktisk, helt klart, men feigt i mine øyne.
 

DeletedUser

Guest
feig? du aner ikje ka du snakker om... eg har knapt nok hatt noe mot meg så lenge v6 har vært oppe...eg har offret all offen min for å hjelpe resten av stammen mot fiender de har kriget mot, eg kunne kosentrert meg mot motstander i mitt eget nabolag, men offret meg for stammens beste... så når de spillerne slutter så skal eg grave min egen grav på grunn av det? det e det mest latterligste eg har hørt...
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
vi er uenige. En stamme vinner sammen og taper sammen. Alltid noen som slutter, bytter ikke stamme grunnet det.
 

DeletedUser

Guest
selfølgelig e det alltid folk som slutter, men som sagt så vet du tydeligvis ikkje omfanget noe som igjen utspeiler seg i kommentarene dine...
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
selfølgelig e det alltid folk som slutter, men som sagt så vet du tydeligvis ikkje omfanget noe som igjen utspeiler seg i kommentarene dine...

mine kommentarer handler om deg som spiller og ikke nedgangen om din tidligere stammes nedgang. Bare feigt å gå til fienden ifølge meg.
 

DeletedUser

Guest
Hadde vært enig at det hadde vært feigt dersom Smack fremdeles ekstisterte og hadde framtidsplaner som stamme, men siden stammen ble lagt ned, så er det faktisk mulig å skaffe seg en ny stamme. Ciao er vel heller ikke den eneste som kom over til Epicki.

Er faktisk lov å spille videre etter stammen din har blitt lagt ned. :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det er korrekt, men i mine øyne er det feigt å gå over til fienden, selv om jeg skriver på ciao tråden kan det godt bety at jeg mener det samme om de andre som gikk fra SMACK til EPICKI og.
 

DeletedUser

Guest
så med andre ord så mener du at hver gang en stamme ikkje fungerer så bør spillerne bli til de blir rimmet for så å restarte..... hadde ikkje spilt noen rolle kor eg hadde gått henne, vi kriget med alle i vårt område, men tviler på at du hadde kommet med samme komentarene om eg feks hadde havnet i f-f-d...
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
så med andre ord så mener du at hver gang en stamme ikkje fungerer så bør spillerne bli til de blir rimmet for så å restarte..... hadde ikkje spilt noen rolle kor eg hadde gått henne, vi kriget med alle i vårt område, men tviler på at du hadde kommet med samme komentarene om eg feks hadde havnet i f-f-d...

De bør ikke gå til en fiendestamme ved oppløsning.
EPICKI var deres erkefiende.
F-F-D er så dårlige at jeg hadde kommet med andre kommentarer som hadde vært verre.
 

DeletedUser

Guest
De bør ikke gå til en fiendestamme ved oppløsning.
EPICKI var deres erkefiende.
F-F-D er så dårlige at jeg hadde kommet med andre kommentarer som hadde vært verre.

Så det du sier er at de bare skulle sitte der og la seg selv bli adlet one by one..? Lol enten så er du bare ute etter å hakke på noen eller så må det ha skjedd noen uhell.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Så det du sier er at de bare skulle sitte der og la seg selv bli adlet one by one..? Lol enten så er du bare ute etter å hakke på noen eller så må det ha skjedd noen uhell.

nei, men de kan prøve å redde stammen og ikke oppløse den, ihvertfall ikke gå til fienden de har kriget mot lengst. det er min mening :cool:
 

DeletedUser

Guest
Og hvordan vet du at de ikke har prøvd en god stund? Synes vel egentlig at alle faktaene skal på bordet før du legger ut en hel rekke om hvor feig han er som hopper av en båt som synker.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det er jo ikke akkurat første gang Zippy kommer med slike nedlatende kommentarer til alt og alle som ikke er medlem av NATO :mad:
La folk spille som dem selv føler er riktig Zippy, så kan du gjøre det på din måte, uten at det skal gå ut over andre.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm...folk må da få lov til å joine den stammen de vil, men har jo mine tvil om hvor gode venner de har i EPICKI som de har ligget i krig med gud vet hvor lenge. Litt ynkelig virker det selvfølgelig, da det lukter mer "please, la meg leve", men, men, la de nå bare drukne i blått om det er morsomt nok TW for dem :)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm...folk må da få lov til å joine den stammen de vil, men har jo mine tvil om hvor gode venner de har i EPICKI som de har ligget i krig med gud vet hvor lenge. Litt ynkelig virker det selvfølgelig, da det lukter mer "please, la meg leve", men, men, la de nå bare drukne i blått om det er morsomt nok TW for dem :)

Kan du slutte å skrive bare når du har rett-.-?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hmmm...folk må da få lov til å joine den stammen de vil, men har jo mine tvil om hvor gode venner de har i EPICKI som de har ligget i krig med gud vet hvor lenge. Litt ynkelig virker det selvfølgelig, da det lukter mer "please, la meg leve", men, men, la de nå bare drukne i blått om det er morsomt nok TW for dem :)

Dere hadde Iap med SMACK og EPICKI mens vi kriget mot hverandre... Nu gjør vi det dere vil, oh utenom at nu har dere ikke iap med oss lenger... Snap!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Dere hadde Iap med SMACK og EPICKI mens vi kriget mot hverandre... Nu gjør vi det dere vil, oh utenom at nu har dere ikke iap med oss lenger... Snap!

var snakk om å få ally med SMACK og fiende med dere :eek:

Men nå har jo dere klart det fint, rekruttert SMACK og gått til krig mot oss, creeds for den ;)
 
Topp