CKH vs -RE-, the story.

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Håper ikke du sikter til meg her Kenneth ?
Dessuten ble Skolehaven satt på slett rett etter at PIP ble dannet :)

Men morro og ha deg tilbake på V12, and a mather of fact, så har jeg ikke gitt meg på V12 selv. :D
Ny plass, ny motivation.

-Stian

Beklager for generaliseringen. Jeg sikta så klart til Heidi, og ikke deg, Stian. Glemte helt at du var på kontoen. Back then så var hun den som tydeligvis tok seg av "avgjørelsene", noe som er årsaken til hvorfor jeg argumenterte som jeg gjorde.
 

Grimwell

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Skjønte vel egentlig det.

Men skal bli morsomt å spille med deg, i den lille tiden v12 er igjen (I Hope).
 

DeletedUser

Guest
Det presset tålte du tydeligvis ikke. Var litt stor på andre områder før det i allefall :)
 

DeletedUser

Guest
For å si det sånn, mitler. Hadde du gjort like mye som f.eks. Robert har gjort i CKH så hadde du skjønt hans fortvilelse.
Jeg skal ikke undergrave hva Robert har gjort og ikke gjort og jeg aner ikke hvor lenge du har vært i stammen. Men å si at mitler og gutta på Semtex ikke har gjort noe for CKH blir litt feil. I starten av krigen mot -RE- var den kontoen veldig viktig for at ikke nord-fronten kollapset helt.

Så skal du dra fram historie Fatal, bør du kjenne HELE historien
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan bekrefte at samarbeidet med Semtex og JonnernxD i nord der, var nøkkelen for at CKH holdt ut så lenge i den motgangen vi hadde i starten av krigen. Hadde det ikke vært for at nukene stoppa der, ville det sett svært mørkt ut for meg etterpå.
 

DeletedUser

Guest
Selvsagt. Jeg snakker ikke om kontoen nå. Jeg snakker om visse enkeltpersoner som nå begynner å lage oppstyr. Men nok om den saken, det ser ut til at det er ordnet opp i.
 

DeletedUser

Guest
Du er jo nevnt minst et par ganger i positivt ordlag. Du går jo selvsagt under Varanio08 her. Dere var jo så mange aktive og inaktive på kontoen at jeg synes det holdt med kontonavnet ;)
 

DeletedUser

Guest
hey, aktive og inaktive? :^) meg og Svein var aktive, så hadde vi Pål og Susa som inaktive med sine to perioder. altså vil det ikke være spess mye med 4 stk på en konto. Uansett, du er teit :awesome:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Men -RE- kom best igang, mye pga timinga på krigserklæringa, men også fordi deres cluster var mye mer kompakt enn vi i CKH lå. Vi var vel egentlig spredt over alle vinder. At vi hadde 95% off, hjalp vel heller ikke på :p
Timinga hadde selvfølgelig en del å si i starten, men det var neppe alt. Var alt for mange spillere i CKH som hadde spilt direkte dårlig taktisk med for mye off, i den posisjonen de lå. Noe som ikke er direkte smart når man ypper for krig.
Lykke til videre -RE-, men CKH kommer til å vinne, æddabædda!
Ser ikke ut som at noen av de kommer til å vinne per nå :razz:
 

DeletedUser

Guest
Legger man sammen det Robert skrev og det du skriver Gard, så har man nok essensen i CKHs problemer i starten av krigen. Mange hadde nok et stort problem med mangel på def i CKH ja.

Men som du også skriver så blir dette bare mimring, ingen av disse 2 stammene vinner ( i allefall ikke i nåværende form)
 

DeletedUser

Guest
hahaha, hvordan var det igjen grim? ikke-spillende-dual-som-har-spilt-5-min, eller no i den duren :awesome:
 

DeletedUser

Guest
hahaha, hvordan var det igjen grim? ikke-spillende-dual-som-har-spilt-5-min, eller no i den duren :awesome:

Høres riktig ut. Jeg er redd jeg så vidt var innom en gang i begynnelsen for å sette i gang produksjon litt utpå kvelden. Skammer meg over det :(
 

DeletedUser

Guest
hehehehehehehe, nå kan jeg jo smykke meg med at du har vært min dual :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner godt at Robert er lei og tilfreds med å finne en enkel vei til seieren. Vi to som bygget opp og la grunnlaget for Tvutt kontoen gikk jo lei og fant ut at det ble for mye (lite forenelig med studier) alt før krigen mot -RE- brøt ut.

Uansett, skriver her mest for å hilse til gamle kjente. Fryktelig artig å se at Tvutt ikke bare fremdeles er med i toppen, men er helt på topp! Utrolig bra jobbet Robert! (Selv om vi så klart velger å ta vår del av æren ;) ) Litt synd å lese at det fantastiske sammholdet vi hadde i CKH kanskje ikke har holdt seg like bra hele tiden... Kommer nok til å huske nattevaktene med Hell lenge :)

Hvem vet, kanskje kommer vi tilbake og bygger opp Tvutt på en ny verden når kontoen har vunnet V12 (noe den selfølgelig gjør ;) ).

- Until then, GL&HF, Kim.
 

DeletedUser

Guest
Hadde såklart ikke gjort det så bra uten grunnlaget du og Thomas la, Kim ;)
 
Topp