Cleo - Dual konto med to gode venner

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Cleo, Dual konto (Cleo og Villarreal) -

_________________________________

Fortell litt om deres TW historie?

Cleo:

Jeg begynte å spille litt ut i v2
Som de fleste andre ferske var jeg ekstremt noob, muligens av den verst tenkelige sorten.
Jeg husker jeg spilte i en av de mindre stammene og lå trygt inni våres allierte blåland, men stammen jeg var i ble oppløst, og alle mine allierte ble «borte». Panikken kom og jeg sendte pm til de største spillerne om PA. Granpa var en av dem og lovet å la meg være i fred (pga dårlig moral). Runinter derimot…. Inviterte meg til –rome- i stedet. Det er vel egentlig her min TW historie begynner og det var nå jeg begynte å utvikle meg som spiller i lag med mine trofaste, master knight og ebbern.
Etter som elite ble gruslagt begynte en del av oss på v5. Min andre server og kanskje den mest vellykkede så langt. Det var her jeg ble ordenlig kjent med Gard, Rune og Lars. Startet som cleo men ble etter kort tid ble jeg dual med rune på runinter. For å vise meg tilliten verdig ofret jeg TW foran alt. (studentlivet er herlig ^^,) Sammen opparbeidet vi et navn og rykte og var over en lengre periode en hard nøtt å knekke. Men en del endringer irl og ig førte til at vi måtte oppløse –NB- og dette var mitt klarsignal på at min TW-tid var over. Slik gikk det ikke. Fikk en konto på v1 av lowenan hvor jeg og gard spiller sammen i dag og har fått markert oss på kartet.
Kom sluntrene til v11 hvor jeg og Gard startet hver vår konto og hadde store planer om å eie verdnen. Gikk ikke helt som planene det heller. Vi spiller begge på cleo nå og trives med det. Fordeler rollene og arbeidsmengden likt. Jeg bestemmer hva og hvordan ting skal gjøres, også gjør gard dem :’)

På v12 spiller jeg på runinter kontoen. Her har vi samlet mange kjente med- og motspillere fra tidligere verdner så det blir spennende å se hva vi får til der sammen.

Villarreal:

Jeg ble lurt inn på dette spillet en gang våren 2009 av en venn av meg som selv spilte. Lovte å spille i to uker for å bevise hvor teit dette spillet egentlig var, men jeg ble såklart hekta.. Begynte på V2 og V3 samtidig, men ble mer hekta på V2 der det var raskere speed. Kom etter hvert inn i en stamme som het Wp, og da den stammen ble lagt ned og merget med -Rome- tok jeg over kontoen til en av lederne som slutta, nemlig Handsome. V2 var veldig morro og jeg fikk etter hvert et tett samarbeid med en del i ledelsen der, og spesielt Granpa. Etter hvert erklærte BIRKI krig mot oss, og jeg havna da i fronten. Da måtte jeg for alvor lære TW. Det var her jeg lærte det meste jeg kan i dag, og det gikk ganske bra. Ble etter hvert en del av ledelsen i -Rome- og sluttet i praksis da resten av stammen slettet seg og satsa på V5.

Har spilt på de fleste serverne på .no, men er vel V2, V5 og V9 jeg har brent mest for i lang tid. V5 var et eventyr lenge med mange av den gamle ledelsen på V2, og er nok den serveren jeg sitter igjen med flest minner fra. Her gikk jeg under nicket Villarreal og satt i ledelsen i -NB- siden dens start til utpå høsten 2011, da jeg slutta. På V9 spilte jeg under det samme nicket og var med å vinne en knepen seier sammen med resten av DN. Har også spilt i og vært med å leda mange sterke stammer på den andre serverne på .no, men jeg orker ikke å skrive om alt det.

For tiden spiller jeg dual med cleo på v11 og v1, samt at jeg spiller på V12 i -RE-. På V11 startet jeg først med min egen konto, men etter litt tid på V11 fant jeg og cleo etter hvert ut at det hadde vært greit å slått seg sammen, og da jeg klarte å rote vekk alle troppene mine så si den samme dagen som premiumen røk ut var det en fin kickstart til å gjøre det, også med tanke på at V9 var inne i en meget intens og spenennde avslutning der fienden bestemte seg for å gjøre meg til offer for en av siste offensiver.

Dere begge virker som spillere med mye erfaring og kunnskaper i TW. Tror dere det har vært med å påvirke hvor langt og godt du har gjort det i v11 til nå? Eller har du vært heldig/fått en lett til nå her i v11?

Cleo:

Kan ikke påstå jeg har fått utrettet det store på v11. Tørr å påstå at jeg kan mer hvis jeg går inn for det. Tida og motivasjonen er ikke den samme som før. Skal ikke si meg at jeg er utrolig lei meg for det, men det er aldri gøy å tape. WIC har mye å bevise, men vet hva mange av spillerne der er i stand til

Villarreal:

Nå slutta jeg ganske tidlig på min egen konto, men da jeg spilte på den så tror jeg nok erfaringen hadde en del å si. Nivået under oppstarten på V11 var relativt lavt vil jeg påstå, mye på grunn av disse premiumfunksjonene, som skremte vekk en del gamle travere. Etter hvert har det kommet til ganske så mange gamle gode spillere på denne serveren, i tillegg til at mange nye har slått ut i full blomst og gjort det godt. Så i starten vil jeg nok si det. På cleo-kontoen har jeg nok hatt det ganske lett, med tanke på hvilken dual jeg har, hehe.

Har du en spillerstrategi?

Cleo:

Jeg har min egen greie som funker for meg.
Blant annet; *ring, ring* GARD DU MÅ SNIPE, FARME, TAGGE OG LAGE TROPPER, TIME INN NUKE FORAN ADEL NR 2, 3 OG 4. OG IKKE GLEM MYNTER, MEN HUSK AT JEG OGSÅ TRENGER VERSTED LVL 15. U FIX!!!
PS. IKKE GLEM Å DODGE OG READLE. FINT OM DU KAN PREADLE OGSÅ. SNX

Bortsett fra det prøver jeg å bruke troppene mine fornuftig. Hvert angrep skal ha mål og mening.
Remi aka Jeeeeeright fortalte meg at han mf i PMS kunne se hvem som hadde sendt angrep av meg og rune på v5. Så det ut som at angrepene hadde en sammenheng var deg meg som hadde sendt, og da var adlene like rundt hjørne ;)

Det er ikke før i etterkant at jeg har skjønt hvor høy aktivitet jeg hadde for at det skulle fungere :O

Men i all hovedsak er det adle eller bli adlet. Spiller liten rolle om man gjør det i "cleo style" eller en annen måte :D

Villarreal:

Har ingen spesiell strategi, det gjelder å tilpasse seg situasjonen man er i her og der. Det viktigste for meg er å ha det gøy når jeg spiller. Med andre ord må jeg ha en stamme og naboer jeg trives å spille med og greit med front. Å holde motivasjonen oppe er viktig for å holde aktiviteten i gang, så jeg pleier å finne meg egne mål for å få dette til å funke. Det kan for eksempel være å finne en bestemt fiende som jeg ikke liker, som jeg gjør alt for at skal falle. På de fleste servere jeg har spilt lenge, har jeg som regel hatt en eller flere fiender som ene og alene holder meg i gang. Høres kanskje litt merkelig ut, men for meg er det viktig å ha noen fiender jeg hater som pesten og ikke minst ha noen medspillere jeg kan stole 100 % på.

Dere har tidligere vært med å lede KA/NA stammene. Kan dere fortelle litt om hva dere mener problemet der var siden det ikke fungerte? Dere dannet jo WIC etter en fusjon mellom KA og BB4H, hvilke ambisjoner har dere for WIC?

Cleo:

KA/NA var jo ikke akkurat det jeg så for meg når jeg startet opp etter en mnd pause. Vet ikke hvem som klekket ut den ideen om lage en opplæringsstamme, men vedkomne spilte jaggu ikke særlig lenge. Og da hele den opprinnelige ledelsen ble borte måtte vi vike fra konseptet med å lære opp nye spillere. Det var også veldig varierende på hvor mye noen ønsket å lære.
Men det var også mange andre faktorer som førte til at vi merget med BB4H.

WIC er en mer sammensatt stamme på mange måter. Det er blitt luket ut en del spillere da noen er blitt adlet eller sluttet. Våres ambisjoner er såklart å hjelpe våres allierte og oss selv mot en seier.

Villarreal:

KA og NA hadde to problemer. I førsteomgang var den enorme spredningen av spillere. Det var en del gode spillere, men de lå fordelt over tre kontinenter, og det funker ikke. Grunnen til at det ble dette var vel at det i utgangspunktet ikke var noen i ledelsen som satset noe særlig og man lå allerede spredt rundt. Etter hvert som ting utviklet seg, så sluttet også etter hvert store deler av ledelsen, og det ble vanskelig for de gjenværende aktive spillerne å holde stammen gående. Hadde det vært opp til meg skulle nok skjedde noe tidligere, men heldigvis gjorde det det til slutt og WIC ble dannet.

Ambisjonen må helt klart være seier, noe annet blir dumt å si når man leder. Likevel er det lenge igjen av V11, og mye kan skje. Så lenge folk er villige til å satse og være aktive, så skal vi i alle fall være i stand til å kjempe om seieren til slutt, men det blir hardt. Det er mange sterke stammer på V11 for øyeblikket.

At WIC og BNP er allierte er ingen hemmelighet. Og ettersom S-A-T den ledende stammen i v11 nettopp har falt, og det varmer opp til ny verdenskrig. Hva tror dere vil skje nå som alle stammene står og venter på krig? Hvilke stammer velger hvilke sider osv tror dere?

Cleo:

I en normalsituasjon vil jeg påstå 24/7 og AKDM mot røkk. Det ryktes om noe annet derimot både på godt og vondt kanskje.
Med bakgrunn for holdninger til noen AKDM spillere så har jeg snakket med flere som kun ønsker å gå til krig mot AKDM og ikke 24/7. Så vi får se om det er noe snev av sannhet i ryktene som går. (sun)

Villarreal:

Det mest naturlige å tro er at verden blir delt i to, nord mot sør, WIC og BNP mot AKDM og 24/7. Dette er vel mest bygd på tidligere samarbeid og hvor tett stammene står med hverandre. Har litt for liten kunnskap om forholdet mellom AKDM og 24/7 til å være 100 % sikker. Ryktes om noen grisninger dem i mellom, så er aldri lett å vite.

Hvem som kommer med første trekk til en konflikt her er ikke så godt å si, men jeg tviler på AKDM kommer til å gjøre noe. De er nok den stammen som mest ønsker en konflikt, men de har i lengre tid prøvd å skape en med WIC, uten å lykkes, så jeg tviler på at de klarer å manne seg opp til å erklære en krig. Her er det en del spillere som liker litt drama, så jeg kan i grunn tenke meg at det har vært en del hete ledermøter nede i sør der gjennom V11, hehe.

Det er mye negativt ang AKDM ute og går, hva mener dere om medlemmene generelt? Spesielt lederne, hva synes dere om dem?

Cleo:

Hehe...

Villarreal:

Kjenner ikke til så alt for mange i denne stammen, men mer ledelsen. Det er vel noen hyggelige folk, men kanskje ikke alle, og alltid. Startet samtaler om IAP ved å kalle en av lederne våre for bitchy. Fortsetter med å lage et stort drama over en by som tilhørte WIC, og vrir og vender på ord i gamle avtaler. De har også fortsatt og støtte opp noen spillerne vi har angrepet, lovet å trekke tropper, men fortsatt å støtte opp.

Helt enkelt synes jeg taktikken deres de siste månedene har vært å provosere WIC nok til å erklære krig, eller eventuelt finne en grunn for at de kan gjøre det selv ved å skylde på WIC. Feigt og pinglete i mine øyne. De spiller som noen kjerringer.

Etter ditt syn, hvilke stamme(r) har gjort det best i v11 og hvorfor?

Cleo:

Det er et veldig vanskelig spørsmål. Det kommer helt an på hvordan du måler det. BNP har gjort en stor fremgang på krigsfronten, men med gutta som styrer skuta der så hadde jeg ikke mindre forventninger.

24/7 har ikke imponert noe nevneverdig men holdt et jevnt trykk jamt over, og det skal de ha kreds for :)

Villarreal:

Vanskelig spørsmål i grunn. Jeg vil først og fremst skryte av 24/7, som har gjort det relativt bra krigsmessig mot S-A-T. Det har generelt vært litt lite krig på V11, men 24/7 er vel den nåværende stammen som kanskje har bemerka seg mest krigstien sålangt. Selv om WIC er kjent for å ikke ha vært så voldsomt mye i krig enda, så leder vi ODA'en, så vil ikke helt glemme det. Vil også gi creds til BNP som har gått fra å være en relativt liten stamme til å bli en av de aller sterkeste stammene på V11, og har etter hvert fått god kontroll i nord-øst.

Hvem anser du som de mest profilerte spillerne på v11, og hva mener du om dem?

Cleo:

hmm... da er det jo sånn at jeg lever i min egen lille boble og har ikke så veldig stor kjennskap til alle, men det er mange som er verdt å nevne her.

For å nevne en som har vært med meg i tykt og tynt så er villarreal en jeg setter min lit til. Vi har opplevd utrolig mye sammen og har holdt et fast følge helt siden v2. Han er en av et fåtall spillere som jeg setter opp som kv, og en av ytterst få jeg kunne dele pw med.

Villarreal:

Det er ganske mange, men i stedet for å si "ingen nevnt, ingen glemt", kan jeg nevne noen få.

Cleo - Min dual og den spilleren jeg muligens har spilt mest med opp gjennom tw-historien min. Fantastisk dyktig dame, som vet hva hun driver med.

Chaosisalex - Tatt tak og samlet en veldig bra gjeng oppi i nord-vest, og leder stammen veldig bra. Høy aktivitet og godt engasjement er ekstremt viktig for en leder av en toppstammer, og det har uten tvil Chaosisalex. Ikke helt borte på slagmarken heller, hehe.

Solaas - Rank 1 og har vært med å sette sitt preg på V11 siden starten. Veldig bra spiller oppe i nord. En spiller med mye aktivitet og dyktighet, som kommer til å være med å kjempe om førsteplassen helt mot slutten.

Henry001 - Hatt lite med han å gjøre siden han forlot KA tidlig. En sta spiller, som står på sitt, men besitter veldig gode ferdigheter og gjør det generelt veldig bra, både som angriper og forsvarer. Den kontoen som har imponert krigsmessig på V11, etter min mening.

Born to Kill - Førsteinntrykket var dårlig, men der kan man alltids ta feil. Har gjort det veldig bra etter hvert og har samlet en god gjeng med spillere. En spiller det er relativt enkelt å prate med. Høy ODA, men også en del internadlinger, men tviler ikke på ferdighetene av den grunn.

Lilo og Stitch - Litt usikker på hvor mange som er på denne kontoen nå, men uten tvil en spiller som har gjort det utrolig bra. Kvæna har på mange servere vist seg som en utrolig bra spiller, og v11 intet unntak.

Hvilke spillere har betydd mest for dere i v11 (gjennom tidene) og hvorfor?

Cleo:

Haha...
Da du (Håkon) poppet opp på .dk lo jeg så jeg grein. Med å skru på min yndige sjarm fikk jeg overtalt deg til å joine meg på v11. Er vel det smarteste jeg har gjort hittil. Du har uten tvil vært den som har snudd hele v11 tilværelsen min oppned. Jeg hadde druknet for lenge siden uten deg :)

Som alltid er Gard en trofast medspiller, og TW hadde ikke vært det samme uten han, uansett verden.

Molo fortjener absolutt å bli nevnt her. Det var med han vi har kommet dit vi er i dag. Vi var et hårsbredde fra å ende i krig som KA/NA vs BB4H, men endte som WIC rett før krigen brøt ut. Sier litt om karen....

Villarreal:

Må vel bli mye av den gamle ledelsen i KA med Cleo, Grimlock,XOCOX, Guttaboys og Wynja i spissen. I tillegg til Chaosisalex, Murmel, Solaas og Lord Even fra tiden i WIC.

Hvilke spiller(e) tror/mener du har hatt størst innvirkning på v11? og på hvilken måte?

Cleo:

Her velger jeg også å svare ekans aka morten. Han er for meg like snodig nå som han var første gang jeg snakket med han på v2.
Kan sies at han gjør mye rart og de fleste har jo fått med seg starten hans her på v11, men han er som regel god som gull ^^,

Orginale Hophoolio og jeg var sjeldent enige om noe. Og det hadde en stor innvirking på våres forhold som allierte.
Med litt hjelp av ekans gikk det som det gikk på slutten for S-A-T.

HAr selv bidratt til en del omveltninger her på v11, både på godt og vondt. Jeg har min måte å regjere på, og det står ikke alltid i stil med andre. Jeg lar meg ikke plukke på nesa og verner om "mine". Som leder gjør jeg alt jeg kan for at spillerne skal komme best ut av enhver situasjon, og finne rettferdige løsninger og derfor har det blitt litt frem og tilbake i diplomatiet da lederne i andre stammer kun tenker på seg selv.

Villarreal:

Ekans - Med det mye omtalte "PP-stuntet", så kom han fort på rank 1, noe han har vært inntil nylig. Har hatt definitvt hatt størst innvirkning på verdenen, om det er bra eller dårlig er ikke godt å si..

WIC-ledelsen - Dannelsen av WIC snudde litt opp-ned på styrkeforholdet i verdenen og endret bildet ganske mye. En hendelse som har hatt stor innvirkning på V11.

Hvis du skulle velge 10 spillere fra v11 (gjennom tidene) til å danne en drømmestamme basert på skills, hvem hadde du tatt med?

Cleo:

Meg selv
Villarreal
Chaosisalex
Solaas
Chrk1
Castor troy
Lord even
Master knight
Tomahawken
Guttaboys

Villarreal:

Villarreal
Cleo
Chaosisalex
Solaas
Chrk1
Henry001
Lilo og Stitch
Decrypt
Born to kill
Tomahawken

Utrolig vanskelig, men blir jo ofte det at man velger spillere man har kjennskap til.

Da velger jeg å avslutte dette intervjuet ved å gi deg muligheten til å si noen få ord om det du måtte ønske og takke de spillerne du mener har fortjent litt ekstra oppmerksomhet :) + hvordan tror du v11 ser ut om 5 måneder?

Cleo:

Vanskelig å si da det kan skje mye på kort tid.
Men forhåpentligvis er vi nærmere slutten på v11 enn hva vi er nå. Lov å håpe i allefall :)

Opp igjennom har jeg blitt kjent med mange og det er alltid like kjedelig når noen velger å kaste inn håndkle spesielt av de som du har spilt sammen med over lengre tid. Så jeg vil takke alle lojale medspillere og verdige motstandere for at dere gjør TW verdt å spillet. Ingen nevnt, ingen glemt :)

Villarreal:

Vil takke alle i WIC for en flott tid, og forhåpentligvis en god tid i tiden fremover også :)

Om fem måneder håper jeg V11 er ute av dvalen sin. Tror nok det er færre toppstammer igjen, kanskje bare to. Hvilke som er igjen, blir spennende å se.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ble jeg kun nevnt en gang i hele intervjuet her?! Cleo, Gard...Jeg er dypt skuffet </3

På tide dere legger opp snart altså, dere blir aldri best uansett. Når meg aldri til knærne engang :cool:
 
Topp