Cosmos Være med deg!

DeletedUser

Guest
Vil du ha en server med gode gamle innstillinger? Ingen halvering av byggetid og annen unødvendig pp-funksjoner? Lyst til å føle deg som en polakk på norsk server og bare herje rundt? Lyst til å være med på en .net server i en helnorsk stamme hvor alle har rettigheter og det er demokratisk?

Da er Cosmos på W73 det rette stedet for deg :)

Bare husk å start sør-vest, visst ikke så kan du bli litt ensom.

Ta kontakt :)

- Shamanen
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Høres artig ut!

Er fristet til å starte, men vet dog bedre enn å begynne på .net når jeg har en verden gående....

Lykke til ihvertfall! Og skulle jeg bli rimma så kanskje jeg dukker opp i nabolaget ditt istedet :)
 

DeletedUser

Guest
Holder av en plass her i fjøset vi Are. Tar bare imot folk fra akkurat dette community. Ikke være redd for å kjede seg her. Klarer alltids å pisse off halve serveren...
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Ser ut som roger å roger er best av de norske her (giggle)
b18643037b8e499e91b9204196e36e75.png
 

NyStjerne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Dere som trenger en ordentlig utfordring, og som er tøff nok, får bare gi Jin en lyd ;)
Sålangt har vi et par kontoer som står ledig, slik at dere slipper det værste i oppstarten ;)
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Dere som trenger en ordentlig utfordring, og som er tøff nok, får bare gi Jin en lyd ;)
Sålangt har vi et par kontoer som står ledig, slik at dere slipper det værste i oppstarten ;)

tror ikke flere tør dette er jo ikke .no så dem er vel redde for å få bank (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tok en by, og nå har jeg blitt claimet av den største stammen på kontinentet og gangbangingen ser ut til å starte. Weeeeeeee!
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hadde jeg ikke vært møkklei TW atm så hadde jeg joina lett. Får bli en annen gang.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Det morsomme her Roger, er jo at dere er 2 stk. Mens vi andre under er bare 1 (såvidt jeg vet), men dere har gjort en fantastisk innsats :)
 

DeletedUser

Guest
Foxfarmer og ---------------- er ledige kontoer, om du har lyst til å hoppe inn i det, slipper den fantastisk kjedelige oppstartsfasen. serveren er bare 1 måned gammel, ingen av de kontoene ligger noe særlig langt bak naboer.
 

DeletedUser

Guest
Har alltid en helt egen unik evne å gjøre så mange andre pissed off.

ODD-lista :p

20 Shaman Matozan [Cosmos] 50.008
 
Topp