DA er vel tiden inne for å gi seg med TW.

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Skjønner ikke helt hva du sier nå? Hvis du leser ovenfor i posten så var det du, og spesielt Sander, som sto for alt av kvalme i stammen. Herregud dere kom med mye piss, og når du endelig fikk viljen din og tok over som diplomat var alt du prestert å tvinge på oss en idiotisk allianse, få Vaffel til å leave, for så å slutte selv.

Og dette med meg og Skattum skjønner jeg heller ikke, hva snakker du om nå?

Hvis du har lyst å diskutere kan vi godt ta dette på skype, alle argumentene ligger i posten ovenfor.

Han gikk sikkert rett fra å snakke med deg til å snakke med Andy :p
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Alle verdener på tw.no har blitt helt skrudd pga ilojale spillere i stammene....

vær så vennlig å gi blanke med den forbanna ilojaliteten...

Greit det er lov å velge å ha spioner, men i dette tilfellet, også som i v21, så er ikke dette vanlig spionering...

Dette er kun ilojalitet fra spillerne...

Vet ikke hva jeg skal si... Jeg kan angre gråbyslettingen til DON, men gidder ikke... Vil selv bare at v22 skal gå i dunken, slik at de spillerne som spiller ilojalt kan komme seg bort fra tw...

De blir leie til slutt dem å...

-A
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Alle verdener på tw.no har blitt helt skrudd pga ilojale spillere i stammene....

vær så vennlig å gi blanke med den forbanna ilojaliteten...

Greit det er lov å velge å ha spioner, men i dette tilfellet, også som i v21, så er ikke dette vanlig spionering...

Dette er kun ilojalitet fra spillerne...

Vet ikke hva jeg skal si... Jeg kan angre gråbyslettingen til DON, men gidder ikke... Vil selv bare at v22 skal gå i dunken, slik at de spillerne som spiller ilojalt kan komme seg bort fra tw...

De blir leie til slutt dem å...

-A


Dette er hva jeg kaller latterlig...
 

DeletedUser

Guest
Det å si at DON ikke er en god spiller er litt feil å si. Det sier seg selv at han ikke ville gjort det like bra uten PP, for det er jo faktisk ikke mulig i enkelte faser. Han har bevist gang på gang at han er en flink spiller, krigsmessig er han av de bedre. Selvfølgelig ville han klart topp 5 uten PP... Uten tvil.
 
Sist redigert av en moderator:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Det å si at DON ikke er en god spiller er litt feil å si. Det sier seg selv at han ikke ville gjort det like bra uten PP, for det er jo faktisk ikke mulig i enkelte faser. Han har bevist gang på gang at han er en flink spiller, krigsmessig er han av de bedre. Selvfølgelig ville han klart topp 5 uten PP... Uten tvil.

Uten tvil? Jeg vil si det finnes en god del tvil. Er flere hendelser som kan påvirke slikt. Uten PPen i starten ville han ha fått et ENORMT tempotap i forhold til hva han har nå. Han fikk en del AM tilgjengelig, og da jeg ga meg på Liquidator ga jeg han mine to godt utviklede byer som var en del timer unna (orket ikke at andre i PMS skulle få dem, og hadde ikke onlinetid - rakk å ødelegge Bakaas først da). Hvis noen andre hadde fått disse hadde ekspansjonsmulighetene vært mye mindre. DON er en god spiller, for all del. Men å konkludere med at han ville vært på topp 5 mener jeg blir feil, da det er like mye som tyder på det motsatte.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
En annen ting å legge merke til er at DON har hatt hjelp av Jørn, som er blant de beste om ikke den beste startuperen på .no, på både v21 og 22 :)
 
Topp