Da står -NB- for fall!

DeletedUser

Guest
Jeg regner med at mange av dere er :confused: nå. Men, ja, du leste riktig. -NB- står for fall.;)
Jeg vet at dette kommer som et lite sjokk for mange av dere, men jeg skal prøve å forklare.

Konflikten i v5 har i det siste handlet om 3,5 stammer. -NB- og BERM mot PMS, og (Night). NB og co har atm. den største delen av kaka, men nå kommer det til å skje drastiske endringer.

Det har seg nemlig slik, at stammen Smiley :) :)-)) har sett seg lei av at -NB- ligger på 1. plassen. Vi erklærer derfor krig mot NB. Vi kommer ikke til å ta lett på dette, men fortsette til vi har spist opp hele kake stykket. Noe annet hadde vert for flaut. :eek:

Litt om styrkeforholdet til disse to stammene:

ODA: (til nå såklart)
1. -NB- (nokså overraskende) 191,92 mio
|
12. :) (ok, vi henger foreløbig litt etter) 663,508

ODD:
3. -NB- (denne kommer nok til å øke kraftig i dagene som kommer) 77,76 mio
|
25. :) (ODD er selvsagt fin å lav) 789,183

Poeng:
1. -NB- 44.977.264 50 medlemmer
|
13. :) 269.810 4 medlemmer

OBS: Legg merke til hva stammene er grunnlagt på. Dvs, de første erobringene.
-NB-
:)

Her ser vi at :) klart er sterkere grunnlagt en -NB-.

Til nå er det jo ganske jevnt. Men det skal sies at -NB- har moral under 100% (ikke rart etter alle barbarbyene de har adlet). Vi har blitt enige om at vi ikke kan gi Underdog stemplet til -NB-, fordi de rett og slett er flere en oss, men favorittstempelet går så klart til stammen med det største smilet :):D

Angrepene har allerede begynt å hagle. Vi har allerede tilintetgjort flere nuks og adelstog, med dette kommer ikke med fordi jeg ikke rakk å erklære krig før. MEN, den første byen som blir adlet, blir nok adlet med et stort smil :D

Gjør dere klare til å bli EID hardt -NB-, jeg skal ikke si så mye om min taktikk, men jeg gir dere et hint. Ikke grav for dype hull å gjemme dere i, jeg kjører Bliz.




Og en ting til slutt. Til alle dere som flirer litt for dere selv, og himler med øynene med øynene når dere leste planene våre. Husker dere ikke det gamle ordtaket??

Lita tue kan velte stort lass
 

DeletedUser

Guest
pssh.

Der var "Kongemorder" medalja i boks også ;) etter et misslykked tog fra lille 2rkil
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Kjempe post:))))
Ønsker alle parter som er med i krigen lykke til.jeg skal skal også sende noe,slikt at jeg blir en del av historien.
Håper du sparer adlingen av mine byer tilslutt,da jeg er så glad i de alle:)
 

DeletedUser

Guest
;) Skal spare deg til slutt granpa, fordi du var så snill i starten :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
weeee

Dette blir vell som en feit 5 åring med gavekort på mc'donalds. Du spiser vell til du spyr da :)

Men for all del, kjør på :D Setter forresten pris på om du besøker meg også en liten tur :)
 

DeletedUser

Guest
den er grei vetu;) kan ikke dere ta dere bryet å sette opp en "hit-list" da? slik at vet hvor jeg skal begynne å når jeg får for dårlig moral mot 2rkil?...
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
weee

Bare begynn rett på meg du ? :)

Eller er du deff hore? isåfall kan godt jeg angripe deg først. så slår du tilbake etter det ? :)
 

DeletedUser

Guest
ok..

1. 2rkil
2. varanior08 (har ikke sett hvordan du ligger til enda da...)
 

DeletedUser

Guest
strålende. kjør på :D regner med det blir en tøff kamp som dere vinner :D
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
det må jeg si....jeg er litt usikker på om jeg skal bli sur eller enda surere. sur p.g.a at dere ligger et stykke unna meg. eller enda surere siden du ser på oss som et lett bytte.
men det kan jeg like godt skrive med en gang. vi skal forsvare oss til den siste lille landsbyen er tatt av dere. og vi skal kjempe mot dere med det lille vi har av styrker.
og jeg ofrer gladelig alle byene til f.eks Beruang for at det skal gå. ja, jeg er endog villig til å få rimmet Granpa for at det skal skje.
jeg synes bare dette viser hvor langt jeg er villig til å strekke det for å vinne over dere.
og om dere likavel skulle klare det kunststykket og vinner over oss, så skal du vite dette: da kommer jeg til å søke medlemskap hos dere.
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
He he utrolig bra post mathias :)
Hadde en følese den kom til å komme.

Vet at du lenge har ventet på en utfordring .

Lykke til , jeg heier på dere :)
 

DeletedUser

Guest
knallis er så redd oss at han gjemmer seg bak Beruang og granpa... Men knallis, jeg kommer til å ta deg også... bare vent;) Og for å si det sånn, pingler kommer ikke inn i :)

Må jeg minne deg på at dere bare har 4800 byer å rutte med.... Det er ikke all verden å skryte av :p
 
Topp