Da står -NB- for fall!

DeletedUser

Guest
ja eg følte nesten eg måtte komme med den siden eg førte hadde lest hele tråden
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
ja, det var jo litt dumt å avbryte en flott tradisjon nå. så derfor ble han invitert inn til oss.
så det jeg egentlig skriver her er at om noen vil bli medlem i -NB- så er det bare å starte en krig med oss. :p

som tidligere skrevet.....
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
var det et hint knallis?
.

tja, kall det hva du vil egentlig. men Bowski er jo en trivelig fyr som flere av oss trives sammen med. så hvorfor skal man da på død og liv rimme ham? og han beviste jo at han kan litt av hvert i dette spillet.
så ja, jeg inviterte ham inn p.g.a det. og på sikt så tror jeg han vil bli mere verdt for stammen slik en om vi hadde rimmet han p.g.a byene hans.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
...og etter dette har stammen vår fått en umasse krigserklæringer på nakken. er det ingen som forstår ironi !?! eller er jeg utydelig i skriveriet mitt??
 

DeletedUser

Guest
...og etter dette har stammen vår fått en umasse krigserklæringer på nakken. er det ingen som forstår ironi !?! eller er jeg utydelig i skriveriet mitt??

sorry, bare eg som hadde det gøy med å lage 30 nye brukerkontoer og 30 stammer og sendte krigserklæring til dere fra samtlige :p
 

DeletedUser

Guest
Kan noen oppdatere meg litt om denne krigen eller? Virker rimelig spennende dette.
 
Topp