Da var dagen kommet.

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Da var den lykkelige dagen kommet, den vi aldri trodde vi skulle få se. Bol synker med flagget til tops ( Ja! (yes) ) og dette må feieres!
For og sitere jerle: Nå feires det fra fjelltoppene i Uganda til fjelltoppene i Norge, og mer rett enn dette kan man ikke ta. Fordi vi har alle hatt en drøm, en visjon om at dagen skulle komme hvor bol ikke lenger var en makt institusjon på v1. Jeg sitter her litt tårevåt i øye korkene nå når jeg kan glemme denne serveren, dere vil aldri bli plaget av mitt nærvær her igjen.. Uansett kjempe jobb V1!


Nå når dette kapittel avsluttes på verden 1 , så ser jeg to verdige stammer igjen på verden 1 og jeg ønsker at disse skal ha en fair kamp til slutten av serveren. Måtte de beste vinne!(party)

Granny.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
så ser jeg to verdige stammer igjen på verden 1 og jeg ønsker at disse skal ha en fair kamp til slutten av serveren. Måtte de beste vinne!(party)

Joda, men fair kamp? Jeg vil nå si at C22 og bgm75 gjør ting litt urettferdig jeg da. Bgm75 kjefter ned C22 sine gamle stammemedlemmer som var i RNG til det punktet de slutter. Jeg hører flere rykter om at flere store kontoer i JPTG går grå, så mitt syn på saken er at JPTG merget før det begynte å gå dårlig med BOL, noe som vil si at JPTG var den første av BOL og JPTG som det begynte å gå dårlig med. Med andre ord gjør bgm75 og muligens Windsy mye av jobben med å ødelegge for seg selv at æren WIC tar ikke vil bli så stor som vi håpet, after all. Jeg venter bare på det tidspunktet da bgm75 legger inn en egen tråd på forumet der han erklærer seg selv diktator over JPTG.

Jeg feirer at RNG og HFO er slått jeg, for det er jo det dem nettopp er, slått! :) Til og med før BOL!
RNG og HFO som vi kjenner dem eksisterer ikke enda, men det gjør derimot BOL.
 

DeletedUser

Guest
Spilte på Oyvfinn en god periode men må innrømme at BOL ble ikke det samme etter at Spookie, Dannemann, Thoret og flere av de gamle som gav seg før det igjen.

Å spille i en stamme hvor kjernen er intakt må være en drøm. Gir min honnør til alle i WIC som kjenner seg igjen i den rollen, dere er jo fortsatt aktive her på forumet.
 
Sist redigert av en moderator:

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Takker for den Sila, vi har faktisk rimelig mange gamle traver enda her i gården og noen nye som gjør det svært så bra i vår svært så aktive gjeng.
 

DeletedUser

Guest
m

er litt synd at BOL er historie :/ men sånn er spillet
 

DeletedUser

Guest
er litt synd at BOL er historie :/ men sånn er spillet

De er jo ikke historie da, din nisse.... Ja, det er færre spillere og ikke samme aktivitet, men de lever fortsatt og jeg tror de gjenværende spillerne ikke bare gir seg 100% med det første...

Kids these days.... :rolleyes:
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Tja, eg vett jo sjølvsagt ikkje kor mange adels du kan ha gjemt under kjolen, men eg vil tru at ein 163 mill poeng ikkje er så LITE at det gjer nåkka igrunn! :p Altså, dåkk he kjørt godt på ja, og alle odds taler mot det for øyeblikket, men om du undervurderer nåkken så skal du ikkje sjå vekk fra at dei kan overraske dåkk! :) OM BOL te seg sjølv i nakken nu, så he dem fleire kontoer med MYKJE adels om bord, og da kan ting snu litt! :) Sjølvsagt så ser det ikkje slik ut for øyeblikket, men at BOL er kjørt er vel å ta hardt i! Merkeligare ting har skjedd enn at ein stamme plutselig har våkna! :) Såeh at det ikkje er mykje igjen, det er vel strengt tatt å gape over litt meir enn du kan være 110% sikker på å holde, med mindre du er vanvittig stor i kjeften da. Vett jo at du er stor i munn, men tviler på at eingang du er så stor i kjeften! :) å undervurdere motstanderen har vist seg å være ein dum idè meir enn ein gang, eh? (nod)
 

DeletedUser

Guest
Tja, eg vett jo sjølvsagt ikkje kor mange adels du kan ha gjemt under kjolen, men eg vil tru at ein 163 mill poeng ikkje er så LITE at det gjer nåkka igrunn! :p Altså, dåkk he kjørt godt på ja, og alle odds taler mot det for øyeblikket, men om du undervurderer nåkken så skal du ikkje sjå vekk fra at dei kan overraske dåkk! :) OM BOL te seg sjølv i nakken nu, så he dem fleire kontoer med MYKJE adels om bord, og da kan ting snu litt! :) Sjølvsagt så ser det ikkje slik ut for øyeblikket, men at BOL er kjørt er vel å ta hardt i! Merkeligare ting har skjedd enn at ein stamme plutselig har våkna! :) Såeh at det ikkje er mykje igjen, det er vel strengt tatt å gape over litt meir enn du kan være 110% sikker på å holde, med mindre du er vanvittig stor i kjeften da. Vett jo at du er stor i munn, men tviler på at eingang du er så stor i kjeften! :) å undervurdere motstanderen har vist seg å være ein dum idè meir enn ein gang, eh? (nod)

Sa ikke du mye av det samme om at dere kunne komme tilbake for en måneds tid siden? Når BOL var dobbelt så store som de er nå :hmm:
 
Topp