Da var det over for denne gang.

Pyyah

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Et lite farvel til V20 (party)

Da var kontoen "Pyyah / Natasja " kommet til bristepunktet for hva den kan gjøre.
Fikk ikke tid til å bygge opp internadlingen og barbarbyene kom kun opp poeng messig.

Forsvaret mitt ble tidlig tynnet pga noen uheldige timer med søvn og eneste som holdt meg i live var snipingen
(Som var meget vellykket mye takket KVen til DON som hjalp til fra DON kontoen).
Så hva er det å si, godt spillt av Utopia både Diplomatisk og Kamp messig var dem overlegne.
Ikke mye å si på det. DON kommer også til å gi seg mye på grunn av liten tid til å spille og fordi jeg gir meg.

Noen få ord til BAM: Håper dere har gjort en god avtale med Utopia, fordi fronten flyttet seg nettop opp mot dere.
Hvis ikke avtalen er solid så lever dere på lånt tid :)

Til resten av serveren: Lykke til mot Utopia, til de som ikke tror Utopia kommer til å angripe dem.
Les vinner kravene til serveren, eneste stammen som er 99% trygg på serveren atm er BBB.

Lykke til videre. Håper dere koser dere :) Pyyah ' n DONslask over og ut :rolleyes:

PS: General1 var meget heldig at adelsmennene mine var sure fordi dem plutselig måtte forlate hjembyen og nektet meg 2 nye byer.. Loj 10 og Loj 7 med 4 ams 2 ganger på rad er ikke så veldig ofte det skjer med meg :D
 

DeletedUser

Guest
Du har tydelig ikke "Gi dårlig moral for innkommende am i forsvar scriptet"

Takk for nå :)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Takk for nå, til både deg og DONslask! Helt siden Perfect Art byttet over og BAM! ble med oss (har ikke helt kontroll på disse to sakene), var det vel en håpløs situasjon. Dere gjorde det dere kunne, og det står det respekt av. En håndfull spillere mot fire sterke stammer (BAM!, Lemmy, BBB og UTOPIA) er nok litt for mye for de fleste.

Takk for kampen, og lykke til videre! :)
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Takker for noen morsome dager med snipping/readling/stacking ect, Magnar skal ha ære for å holdt kontoen min aktiv fra 6 til 16.

DN døde da grunnet diplomatiet-dette er da meg DONslask sin egen feil, men samtidig så hadde jeg aldri gjort noe annerledes da jeg ikke ønsker å vinne en verden uten harde kamper. ally seg til seier er ikke min ting.
da utopia skaffet seg mange bra allys prøvde vi i DN å hjelpe sg for å få svekket den alliansen, bam var også en del av den store allyen til SG, men valgte å ta utopias side.

Jeg vil da si noen ord om BAM og perfekt art.

BAM:
jeg skjønner dere blei negative over recruteringen min(men trodde de spillerne var gode som kunne være til nytte for oss mot utopia, men da dere nektet å adle dere til fronten mot utopia så tok dere dems side,regner med dere er neste target nå, krigs messig var dere helt greie.

Perfekt art:
dette er da spilleren som leavet DN fordi han ikke ville slåss mot storebror, det skjønte jeg fort hvorfor da spillerne her ikke var av særlig kvalitet.(å sende flere pre nukes på 1 am som lander i NB er ikke særlig smart, da alle pre nukene også landet i NB).

men ellers er det mange bra folk rundt om kring som har gitt meg/magnar litt å jobbe med, takk for en fin kamp håpper vi kriges igjen.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
79b283bb49be347fce8d17c5c14cb2c9.png


Jeg synes dette ryktet om at verdenen er avgjort er meget overdrevet.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Takk for kampen Pyyah!

Må si jeg er imponert over innsatsen, dere gjorde alt riktig (mot oss), uten at dere muligens glemte å dodge noen deff byer som gjorde at dere mistet litt tropper, som igjen gjorde at det ble enda vanskeligere for dere og deffe dere.

Må si at tidspunktet kontoen deres ble utsatt for dette, var ikke til deres favør. Ellers tror jeg at dere kunne bitt enda bedre ifra dere.

Ellers lykke til videre, men å oppløse hele DN var drøyt:s
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Vil takke for denne gang.

DON. Hyggelig og bli bedre kjent med deg :) tidspunktet dette skjedde på passet deg dårlig og derfor steppet jeg inn for å prøve og redde litt til. Jeg gjorde alt riktig utenom i nord der jeg generelt sett feilet hardt. Ellers håper jeg du får det fint videre no :)

Pyyah. Du har holdt meg med selskap det siste nettete (ilag med even ofc) Og snipe ilag med deg. Har vært utrolig gøyt du gikk også litt over mine forventninger og synes du fortjener al skryt du kan få :) Som du sa var ikke dere helt klar for en slik sammenstøte men man er gjerne aldri klar for det ^^ Men dere gjorde det beste utave det :)

Ellers vil jeg bare si takk for DON og pyyah takk for DN for denne gang :)
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
hehe du mener vel det, virker som en gjeng med bra folk, eneste som virker som en noob er perfekt kontoen da dem pre nuker å prøver å adle i NB. er ikke mye å si om dere, dere gjør det dere må for å vinne v20 og folk hjelper dere hardt. lykke til videre!
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Noobs we are (wasntme)
Du stacket byen vi sendte fake tog mot, men ikke den jeg sendte virkelig tog mot. Så var du jo heldig med lojalitet da :D
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Nå vet jeg ikke stort om den "Krigen" her, men var det ikke skuffende kjapp avslutning? Nybegynnere pleier å holde ut lengere enn dette :p Og her ryker en hel stamme i løp av ca ei uke eller noe slikt?
Sorry måtte bare nevne det. (lukter litt poenghoring)
 
Sist redigert:
Topp