Dagens dilemma

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
I WIC-chaten får jeg til min store forskrekkelse vite at WIC-spillerne ikke lenger bruker sin paladin, og at noen ikke har gjort dette på flere år. Da paladinen tar opp 10 gårdsplassen og at det å bygge en statue også tar like mye gårdsplass, så er mitt spørsmål til dere;

Dersom du skulle hatt 20 gårdsplasser til overs ved å ikke bygge paladin eller statue, hva ville du bygget da?:)
 

sjefen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Tja - nå bruker jeg Paladin noen ganger, men dette kan jo sees fra flere vinkler...
20 ekstra plasser * 2K byer er tross alt 40K øksemenn.... f.eks.....
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Nå kan man bare ha 1 paladin så den vinkelen er vell feil, men de fleste har vell statuen i sine byer så da blir det 10 ekstra pr by.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tja - nå bruker jeg Paladin noen ganger, men dette kan jo sees fra flere vinkler...
20 ekstra plasser * 2K byer er tross alt 40K øksemenn.... f.eks.....

Altså, dersom jeg hadde ment i alle byene, så hadde nok tallene vært litt annerledes ja:) Jeg mente selvfølgelig i den byen du evnt hadde bygget paladinen din i.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
ville brukt det for å fullføre blandingsbyene min <3
hvem trenger off eller def når du kan ha begge i en by?
amatører...
 

DeletedUser

Guest
ja har lagt merke til det på byereg har adlet på v11. sykt med 10 k byer uten statue. har gjerne skjulested og verksted fullt oppgradert men ikkje statue :eek:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Skjønner ikke dilemmaet ditt Scar. Hva du og andre velger må jo være opp til hver enkelt..
Statue og palladin har sin misjon. Da får man velge ut fra hva man synes man har best utbytte av. Har ikke akkurat følt det har vært så feil å satse på Statue og palladin...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Skjønner ikke dilemmaet ditt Scar. Hva du og andre velger må jo være opp til hver enkelt..
Statue og palladin har sin misjon. Da får man velge ut fra hva man synes man har best utbytte av. Har ikke akkurat følt det har vært så feil å satse på Statue og palladin...

Det er helt riktig, C22. Hva jeg og andre velger er opp til hver enkelt, så derfor spurte jeg. Noe mer du lurer på? Skal du fortsette å peke på åpenbare fakta?
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Hvorfor setter du dette opp som et dilemma dersom det er så klart for deg? Hvorfor i 1.omgang så forskrekka over at folk ikke har Statue og palladin? Hvorfor lage et dilemma ut av det dersom det er så klart som du sier? Er jo deg som har laget dilemma av saken, som ikke er noen sak.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvorfor setter du dette opp som et dilemma dersom det er så klart for deg? Hvorfor i 1.omgang så forskrekka over at folk ikke har Statue og palladin? Hvorfor lage et dilemma ut av det dersom det er så klart som du sier? Er jo deg som har laget dilemma av saken, som ikke er noen sak.

Ærlig talt, hvis du ikke ser humoren i det kan du rett og slett gå å legge deg. At du har en dårlig dag trenger du ikke å ta ut på oss andre her.

Sett opp et dilemma selv da, når du først er ute etter å kritisere de som prøver?
Vær så snill, spar deg den rollen. Du kan heller rette fokuset der hvor det trengs, f.eks ingame hvor dere blir knust over hele linja.
 
Topp