Dagens hendelser på verden 13

Gone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Vi ønsker å informere om at følgende rundskriv gikk rundt til vår stamme i dag.

Gone i dag klokken 22:35
Hei folkens,

I dag har det vært forvirringens dag på v13. Det har vært hacking av MZ og som en konsekvens av dette ble Blomst oppløst. Dette ble gjennomført av spillere i vår stamme samt oppmuntret av andre, og vi i ledelsen sitter med et godt overblikk over dagens hendelser. Det er ikke vår jobb å være dommere i denne saken, men de det gjelder har fått første og siste advarsel!

På grunnlag av overnevnte har vi i ledelsen diskutert hvordan vi som stamme skal forholde oss til dette. Vi har blitt enige om å sette opp en IAP med Blomst av øyeblikkelig virkning. Denne vil vare fram til mandag 29/4 klokken 07.00.

Dette gjør vi for å vise vår motstand mot all form for hacing. Vi forventer at dere følger opp dette i den gode ånden vi har iv år stamme. Vi minner igjen om at ingen nye angrep får treffe Blomst før etter klokken 07.00 neste mandag.

Med vennlig hilsen
Ledelsen i Deceit

Deceit som stamme tar sterk avstand fra det som skjedde i dag. Vi ønsker å gi Blomst en mulighet til å omrokkere sine fronter, og som stamme bygge seg opp der de var, før krigingen fortsetter. Derfor har Deceit medlemmer fått beskjed om å ikke angripe Blomst på 1 uke.

Mvh
Ledelsen i Deceit
 

Gone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Angriper dere oss, angriper vi dere tilbake selvsagt. Men nå er det vel ikke tidenes sjakktrekk fra dere å gjøre det.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Bra dere lager en IAP uten å informere motparten, da kan man jo forvente at IAPen blir opprettholdt (giggle)
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Da vil jeg erklære en ting her for alle sammen:

Jeg har nå valgt å ha en allianse med Deceit, vi skal merge :)

Deceit er ikke informert, men det er heller ikke nødvendig på TW lenger :)

Ha en videre god kveld, også ser vi frem til et godt samhold med Deceit som da Blomst-medlemmer (party)
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Vær nu litt sakli zippy :p vi gir dere en mulighet til og rydde opp. respekter den ?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Oppdater deg 1jonnny.

Så, vi blir opplyst at vi skal ha en IAP med Deceit. Det ser du som vanlig?

Jaja, men nå ble Deceit opplyst om at de skal merge med oss uansett, så ikke noe problem :)
 

1jonnny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Oppdater deg 1jonnny.

Så, vi blir opplyst at vi skal ha en IAP med Deceit. Det ser du som vanlig?

Jaja, men nå ble Deceit opplyst om at de skal merge med oss uansett, så ikke noe problem :)

I mine øyne ser det ut til at de vil gi dere muligheten til å rydde opp I det som skjedde før krigen fortsetter, men det er jo deres sak om dere også ønsker iap :)
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Helt personlig så synes jeg dette var en ok gest fra Deceit sin side. Egentlig burde den vel vært forventet om man ønsker å spille redelig. Og det er jeg glad for å registrere at dere ønsker. Selv om det er å forvente, så har jeg sett mange eksempler på at redelighet er fraværende. Mener ikke nødvendigvis i krigen mellom oss, men generelt på TW de siste par årene.

Så det setter jeg, personlig, stor pris på.

Når det er sagt så ser jeg godt hva Zippy mener når han sier at han burde blitt kontaktet først, og ikke skulle trenge å få høre det ad omveier fordi noen andre hadde lest det på off. forum først. Lik det eller ei, men Zippy er lederen vår, og slik info burde gå tjenestevei. Mener jeg da...

Men jeg lar tvilen komme tiltalte tilgode og satser på at en, i iveren, ikke helt valgte riktig rekkefølge på handlingene.

Til sist har jeg bare ett spørsmål:

GONE:
Angriper dere oss, angriper vi dere tilbake selvsagt. Men nå er det vel ikke tidenes sjakktrekk fra dere å gjøre det.

Jeg regner med at readling av byer som evt går tapt for oss etter at dere offentliggjorde dette ikke blir definert som angrep fra oss??
 

DeletedUser

Guest
Er det bare jeg som mistenker at hovedformålet med denne gesten fra Deceit sin side er å virke som good guys både innad og utad? Eventuelt så var det kanskje bare ikke veldig gjennomtenkt måte å informere på.
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
hovedformålet med denne gesten fra Deceit sin side er å virke som good guys både innad og utad

Vel tanken slo meg, men som sagt, jeg velger å la tvilen komme tiltalte tilgode...
 
Topp