Nedstemt/ikke mulig dagens medaljene

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
hei!

Liker medaljer og er som sikkert en del andre litt redd for at du gjerne skal bli tatt igjen rett før midnatt elns.
Tenkte derfor at det kunne være fint for h*n som leder å se hvordan h*n som ligger som nummer 2 gjør det.
Altså at det kun vises om h*n som leder og hos ingen andre.
 
Sist redigert av en moderator:

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
støttes ikke..

jeg synes det er gøy å være usikker på det :D
Rett og slett fordi de er en fin motivasjon for å få en større medalje!

du har første plassen på raneren med 20 mio klokka 23.. da er det jo fordel å farme mere for å være sikker, og det er noe som gir motivasjon selv om man har den..
 

DeletedUser

Guest
støttes ikke..

jeg synes det er gøy å være usikker på det :D
Rett og slett fordi de er en fin motivasjon for å få en større medalje!

du har første plassen på raneren med 20 mio klokka 23.. da er det jo fordel å farme mere for å være sikker, og det er noe som gir motivasjon selv om man har den..

Enig i denne, støttes desverre ikke. Blir å lekke informasjon om andre, noe som ikke bør være tillat.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Enig i denne, støttes desverre ikke. Blir å lekke informasjon om andre, noe som ikke bør være tillat.

Alle kan se hvor mye den som leder har gjort det så blir jo bare fair at den som leder også kan se hvor mye en leder med.
 

DeletedUser

Guest
Hvor mye man leder med kan kanskje være greit, men som YNI nevner, vanskelig å bestemme når det gjelder motivasjonsnivå.
 

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
om det er motivasjonen som er problemet, så avhenger det vel veldig av type medalje du er ute etter.
om du tar raneren, så er vel ressurser nok i seg selv, mens om du vil ha forsvareren, så har du vel ikke stort valg...
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Alle kan se hvor mye den som leder har gjort det så blir jo bare fair at den som leder også kan se hvor mye en leder med.


Det var ikke mitt poeng da. Retferdig ja, men jeg mener at det er et pluss for spilleren som har medaljen at han må holde teten oppe for å kunne beholde den!
derfor støtter jeg den ikke, jeg vil kunne ha en motivasjon og spenning i om jeg klarer å be holde den eller ei! (nod)
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Støttes ikke.

Grunnen er at det faktisk gjør det enklere for en som har en medalje å beholde den. A har 20 mill på raner kl. 18. B begynner å ta innpå, og A ser faren, og tar å sender ut litt ekstra! For ikke å nevne hvor ufattelig morsomt det er å ta igjen noen kl 23.55 :awesome:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Støttes ikke.

Grunnen er at det faktisk gjør det enklere for en som har en medalje å beholde den. A har 20 mill på raner kl. 18. B begynner å ta innpå, og A ser faren, og tar å sender ut litt ekstra! For ikke å nevne hvor ufattelig morsomt det er å ta igjen noen kl 23.55 :awesome:

Så det du sier er at det er bra om at B kan se hvor langt han ligger bak og bare kan time seg inn for å stjele medaljen mens A ikke har noen mulighet til å vite om faren?
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Ja det som er poenget!

Er jo bare spennende å se om du får den! itilleg må jo A kjempe for å beholde den!
 

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
men om problemet ligger i at de som ikke vil se hvor langt foran de ligger, gjør det når de går innpå, så bør det vel være mulig å lage det som en innstilling?
sånn du krysser av på for å skru av/på om du vil se eller ikke eller noe lignende...
 
Topp